فولکس واگن گلف GTI مدل 2018

فولکس واگن گلف GTI یکی از محبوب ترین و جذاب ترین هاچ بک ها در سراسر دنیا محسوب می شود و پس از مدل های پاسات و تیگوان ، سومین فولکس واگنی است که پس از سالها به ایران وارد می شود.

این خودرو در نسل های قدیمی تر وارد بازار ایران شده بود که از همان موقع مورد علاقه ی عاشقان خودرو قرار گرفت و نمونه های اسپرت یا تیون شده ی آن را در نمایشگاه های خودروی داخلی می توان دید. نسل هفتم گلف GTI در سال 2012 رونمایی شد و یکی از مقرون به صرفه ترین هاچ بک های اسپرت جهانی است. نسخه ی های وارداتی این خودرو که مدل 2018 هستند ، مربوط به نسخه های فیس لیفت نسل هفتم هستند که اکنون در سراسر جهان عرضه می گردد.

 

تمامی تیپ های فولکس واگن گلف GTI به یک موتور دو لیتری بنزینی مجهز هستند که توانایی تولید 227 اسب بخار قدرت در دور 4700 و 350 نیوتون متر گشتاور در دور 1500 را دارد. این توان به راحتی قابلیت رقابت با نزدیک ترین رقیبش یعنی فورد فوکوس ST را برای آن فراهم می کند. با توجه به وزن 1375 کیلوگرمی خودرو ، این پیشرانه می تواند شتاب بسیار خوبی را برای گلف GTI فراهم سازد . شتاب صفر تا صد این خودرو 6.2 ثانیه است و حداکثر می توان سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را با این خودرو تجربه کند. بخشی از این شتاب خوب گلف GTI به کمک جعبه دنده ی خودکار شش سرعته ی دو کلاچه یا شش سرعته ی دستی فراهم می شود.

 

در ادامه می توانید مشخصات فنی این خودرو را مشاهده کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا