هیوندای i10 کرمان موتور 1396

هیوندای i10 ، فسقلی جذاب

هیوندای i10  ترکیبی از کیفیت قابل قبول ، راحتی مناسب و قیمت مقرون به صرفه است که در یک خودروی مناسب جوانان اعمال گردیده است. مهم ترین ویژگی هیوندای i10 کرمان موتور نسبت به مدل های پیشین ،  جلو پنجره ی جدیدی است که با دیگر محصولات گران تر نظیر سوناتا هیبرید 2017 مشترک است.

نخستین نسل i10، در سال 2007 میلادی عرضه شد .  نسل فعلی که دومین نسل آن محسوب می شود ، برای نخستین بار در سال 2013 میلادی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش درآمد و اندکی بعد، در  سال 2014 میلادی راهی بازارهای جهانی گردید. طراحی این خودرو توسط توماس بورکل ، طراح آلمانی صورت گرفته و خودروی محبوبی به ویژه در بازار کشور های در حال توسعه نظیر هند به حساب می آید.

پیشرانه و رقبا :

چهار پیشرانه متفاوت دیزلی و بنزینی برای این خودرو در نظر گرفته شده اند که در ایران این خودرو با موتور چهار سیلندر بنزینی به حجم 1.25 لیتر و توان تولیدی 86 اسب بخار عرضه می شود که مصرف مقرون به صرفه ای دارد و با خودروی کم استهلاکی روبرو هستیم. متاسفانه مونتاژ این خودرو در تیپ پایه صورت می گیرد و یکی از مهم ترین نقاط ضعف آن کمبود امکانات رفاهی است. قیمت نسبتا بالای آن نیز بسیاری از خریداران را دلزده می کند. در ادامه می توانید مشخصات فنی این هاچ بک کره ای را مشاهده کنید.

1 دیدگاه

  1. نمونه مونتاژی داخل کشور حتی ریموت هم نداره ینی از پراید کم آپشن تره.واسه همینه که میگیم خودرو مونتاژی به درد نمیخورد.از بس دزدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا