انتشار تیزر محصول نهایی فارادای

این تصویر چیز خیلی زیادی را در مورد خودرو توضیح می دهد و تنها با نمایش قسمت جلویی نشان می دهد که چراغ ها تمامی عرض خودرو را در بر گرفته اند.

این روزها شرکت های نوظهور بسیاری در تولید خودروهای الکتریکی به وجود آمده اند که اکثر آن ها ظرف سال گذشته پدیدار شده اند. اگرچه در اینجا بحث ما در مورد Faraday Futur است ولی هستند خودروسازانی مثل Lucid Motors که تاکنون خودروهای برقی مثل سدان Air Luxury را رونمایی کرده اند. اگر این خودروسازان در ژانویه گذشته به نمایشگاه CES آمدند و دستاودهایشان را به رخ یکدیگر کشیدند.

حالا یک سال بعد فارادای آماده است تا اولین محصول تولید انبوه خود را در نمایشگاه CESژانویه 20177 رونمایی کند. اما پیش از این کار اقدام به انتشار تیزرهای تصویری و ویدئویی از این محصول کرده است تا همچنان توجه علاقمندان را به خود جلب کند.

این تیزر چراغ های جلو را به همراه لوگوی FF نشان می دهد. این خودرو که بر روی پلتفرم کاملا جدیدی ساخته شده همچنان با نام شاسی بلند ناشناس شناخته می شود.  گفته می شود که این شاسی بلند دارای یک بسته باتری  92 کیلووات ساعتی با برد 482 کیلومتر است و می تواند ظرف کم تر از سه ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا