انتشار ویدئوی یاریس جدید

نسخه جدید تویوتا یاریس 2017 که قرار است به زودی به روزرسانی شود و مسلما درنمایشگاه ژنو شرکت خواهد کرد در بازار خانگیش از طریق نشر غیر منتظره یک ویدئو که در آن نامشVitz خوانده میشود معرفی شد.

تویوتا یاریس آینده که در ژاپن با نام Vitz شناخته می شود به صورت غیر رسمی بر روی یک پایگاه اینترنتی ژاپنی رونمایی شده و تا حدودی معادلات تویوتا برای عرضه یاریس را بر هم ریخت. از آن جایی که این خودرو در میانه عمر یاریس معرفی شده تفاوت های ظاهری عمیقی با قبل ندارد. اما گمان می رود که این محصول دارای طراحی ایکس که برای خودروی کوچک تر آیگو نیز استفاده شده است باشد. احتمالا بیش از همه چراغ های عقب این خودرو تغییر کنند و طراحی یکپارچه تر و مشهودتری را به خود بگیرند.

در این ویدئو همچنین از تولید نسخه های هیبریدی پرده برداری شده و گفته می شود که احتمال تولید نسخه های سه و پنج در نیز وجود دارد. البته تاکنون تصاویری نیز از نسخه سه در با عملکرد بالای یاریس منتشر شده است. همچنین براساس افشای دیگری که به تازگی صورت گرفته این خودرو 3945 میلی متر طول، 1500 میلی متر ارتفاع و 1695 میلی متر عرض دارد که حدود 20 میلی متر بیشتر از قبل است و 10 میلی متر نیز ارتفاعش کاهش یافته است. فاصله محورهای یاریس جدید 2510 میلی متر گزارش شده است./خبر خودرو

2 دیدگاه

  1. با توجه به قیمت مدلهای 2015:و 2014 این خودرو،دلالان گرامی مدل 2017 رو چیزی حدود 300 تا 400 تومن قیمت میزارن.برای کشور بدبختی که برند اقتصادی و معمولی تویوتا در اون لوکس حساب میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا