بازگشت مستند دنده پنج و انبوهی از سرگرمی و ماشین بازی

در کنار سری مستندهای گرند تور و تخت گاز، دنده پنج دیگر مجموعه ای است که حس طنز و سرگرمی را با بررسی خودروها در می آمیزد و جذب بیشتر مخاطبان، حتی غیر خودروهایی به برنامه اش می شود. مدتی بود که از پخش آخرین سری این برنامه می گذشت و حال تهیه کنندگان این مجموعه، خبر از بازگشت قریب الوقوع آن داده اند.

آخرین سری این مجموعه در سال 2011 از کانال پنج تلویزیون بریتانیا پخش شده و سپس ادامه آن لغو شد.

در ادامه امتیاز این برنامه به شبکه دیسکاوری منتقل شد و سالها مسکوت ماند تا اینکه در سال 2016، History Channel امتیاز آن را در اختیار گرفت، گرچه همچنان تمایلی برای زنده کردن آن وجود نداشت. اما حال این سری با روح جدیدی که توسط quest TV در آن دمیده شده، آماده بازگشت می شود.

جالب است بدانید تیم فعلی دنده پنج، قبل از جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند مسئولیت ساخت مجموعه تخت گاز را تا سال 2000 میلادی بر عهده داشتند. از آن زمان و تاکنون مجموعه مستندهای خودرویی مختلفی پا به عرصه وجود گذاشتند و گزارشات حاکی از آن است که گویا نتفلیکس نیز به زودی مجموعه انحصاری خودش را روانه شبکه نمایش خانگی خواهد کرد.

مستند دنده پنج از روز ششم سپتامبر به این رقابت باز می گردد و ویکی باتلر-هندرسون، جانی اسمیت و جیسون پلاتو هم چنان در این سری نقش آفرینی می کنند. تعدادی عضو جدید از جمله کارون چاندوک، راننده سابق فرمول یک نیز به این مجموعه اضافه شده اند تا هیجان و جذابیت این سری بیشتر شود.

مستند دنده پنج همواره و در سالهایی که پخش می شد در سایه تخت گاز قرار داشت، اما اکنون که تخت گاز بخش زیادی از محبوبیت و بینندگان خود را از دست داده، در صورتی که کارگردانی قوی و فیلمنامه ای جذاب در این سری به کار گرفته شود، می تواند خودش را در این بازار بزرگ بالا بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا