باز هم انتشار تیزرهای کیا GT آغاز شد

این سومین باری است که کیا اقدام به انتشار تصاویر و تیزرهای ویدئویی از خودروی GT مدل 20188 می کند و این خودروی چهار در دیفرانسیل عقب را به علاقمندانش نشان می دهد.

در شرایطی که خودروسازان کره بیشتر روی ارزش خودروها سرمایه گذاری می کنند، تولید خودروهای اسپرت آن چنان در دستور کار شرکت هایی مثل هیوندای و کیا قرار ندارد.

اما به نظر می رسد که حال برند N Performance کیا برنامه هایی را در پیش دارد و پس ازCeed GT حالا به دنبال تولید خودروی قدرتمند GT است. گمان می رود که این محصول دارای یک موتور 3.3 لیتری توربو شارژ V6 کاملا جدید مشابه جنسیس به توان 3655 اسب بخار باشد.

تیزر جدید این محصول نشان می دهد کهGT  امکان دستیای به سرعت 244 km/h را دارد و می تواند ظرف 55 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو دارای یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار خواهد بود که کلاچ آن از پشت فرمان کنترل می شود. شمارش معکوس رونمایی کیا GT هم زمان با هشتم ژانویه و در نمایشگاه بین المللی خودروی امریکای جنوبی متوقف می شود./خبر خودرو

1 دیدگاه

  1. لطفا نقطه های بین قدرت انجین و سرعت دستیابی به 100 کیلومتر که 5.5 ثانیه است در مقاله گنجانده شود کیا موتورز با ورود به بخش پرفورمانس و سری جدیدN میخواهد نشان دهد که تنها یک خودرو ساز با طراحی زیبا نیست بلکه فاکتورهای حرکتی و قابلیت های مانوری را نیز در دستور کار خود دارد برای کیا موتورز و شریک تجاریش آرزدی موفقیت بیشتر دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا