جیپ رنگلر 2018 در تست آفرود

جیپ رنگلر از شناخته شده ترین محصولات جیپ است که به واسطه فعالیت های موفق این شرکت در بازاریابی برای این محصول، توانسته حسابی سر و صدا به پا کند. اخیرا مجله خودرویی اتوکار، این خودروی آفرودی را در یک مسیر دشوار مورد تست و بررسی قرار داده تا ببیند چقدر می تواند در این تست موفق ظاهر شود.

در بازار امروز خودروی جهان که توسط کراس اوورهای تک دیفرانسیل و ضعیف احاطه شده، نمی توان خودروهای زیادی همچون جیپ رنگلر یافت. همانطور که می دانید جیپ نخستین بار به عنوان خودروی نظامی ارتش آمریکا معرفی شد و اکنون و پس از هفتاد سال، نمونه های غیرنظامی اش هنوز همان جان سختی و قابلیت اعتماد خودروهای نظامی را به عاشقان طبیعت گردی ارایه می دهند.

جیپ رنگلر یک خودروی سرگرم کننده است، شما می توانید به راحتی بسیاری از اجزای خودرو مانند سقف را بردارید یا نصب کنید و تغییرات دلخواه تان را در خودرو اعمال کنید. می توان جیپ را یک اسباب بازی تمام عیار برای بزرگسالان دانست. رنگلر فعلی جایگزین نسل قبلی شده که از 2006 دیگر تولید نمی شود. مشتریان اروپایی می توانند این خودرو را در مدل های دودر و چهاردر سفارش دهند و تنها گزینه موجود برای قوای فنی، یک موتور دیزلی 2.2 لیتری است که در این ویدیو توانایی های آن به چالش کشیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا