خط تولید مزدا 6 را ببینید

نسل جدید مزدا 6 به گفته ی این شرکت باز مهندسی شده و شاهد طراحی جذاب و زبان طراحی جدید مزدا در این خودرو هستیم. در این نسل از مزدا 6 ، شاهد یک پیشرانه ی 2.5 لیتری توربو خواهیم بود که 250 اسب بخار قدرت و 420 نیوتون متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد که رقم قابل توجهی است.

سیستم توربوی مدرن

در مزدا 6 از سیستم توربوی فشار دینامیکی استفاده شده که مزیت آن استفاده از یک ورودی کوچک برای چرخاندن سریع تر توربین در دورهای پایین است. این تکنولوژی به کارایی بالاتر سیستم و بوست بیشتر توربو کمک میکند.

همچنین در مزدا 6 شاهد این هستیم که در سرعت های بین 40 تا 80 کیلومتر ، می توان این خودرو را به ماشینی دو سیلندر تبدیل کرد تا مصرف سوخت پایین تر و استهلاک کمتری داشته باشد. در کابین نیز شاهد غربیلک فرمان جدید ، تریم بروز شده ، داشبورد مجهز به پوشش چوبی و چرم ناپا هستیم.

از جمله تجهیزات مزدا 6 می توان به صندلی های مجهز به سیستم تهویه ، دوربین 360 درجه ، صفحه نمایش هشت اینچی ، کروز کنترل هوشمند ، رینگ های 17 یا 19 اینچی ،هد آپ دیسپلی و پشت آمپر دیجیتالی اشاره کرد.

1 دیدگاه

  1. مزدا 6 شورولت کروز کیا سراتو کیا اپتیما هیوندای الانترا جزو خودورهای فاوریت من هستند مزدا 6 با طراحی بسیار زیبا اتاق بسیار عالی یک از بهترین خودورهای ژاپنی که ای کاش بروی خط مونتاژ در ایران میرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا