رانندگى با رنج روور بر روى دو چرخ

سرگرمی

هرچند ولار درظاهر بیرونی، کاملا به زبان طراحی این‌روزهای رنجروور وفادار بوده، در فضای داخلی انقلابی عمل کرده است و چشم‌ها را خیره می‌کند. نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی اولین چیزی است که با آن مواجه می‌شویم.

داشبوردی بسیار زیبا که در عین سادگی، مدرن و آرام‌بخش است و مهم‌ترین تفاوت آن با دیگر خودروهای امروزی، استفاده نکردن از کلیدها و دکمه‌های متعدد خواهد بود. نوگرایی رنجروور در چراغ‌های تمام LED با طرح موسوم به لیزرماتریکس و دستگیره‌های لمسی شبیه آنچه در استون‌مارتین دیده‌ایم، به اوج خود می‌رسد.

لندروور برای این خودروی جذاب، ۶ پیشرانه‌ی مختلف در نظر گرفته است که شامل ۴ سیلندر و ۶ سیلندر بنزینی و دیزل می‌شود و درحالی‌که قوای محرکه متنوع است، جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF آلمان و سیستم انتقال‌ قدرت دودیفرانسیل دائمی (AWD) در همه‌ی مدل‌ها ثابت خواهد بود.

نسل جدید پیشرانه‌های بنزینی اینگنیوم (Ingenium) لندروور برای ولار قابل سفارش است که فعلا فقط نوع ۲ لیتری توربوشارژ به قدرت ۲۴۷ اسب بخار و با گشتاور ۳۶۵ نیوتن‌متر معرفی شده است و دیگر نمونه‌ی بنزینی به قدرت تقریبی ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر بعدا رونمایی خواهد شد. تنها پیشرانه‌ی بنزینی موجود می‌تواند ولار را ظرف ۶.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. علاوه بر اینها ۲ پیشرانه توربودیزل ۲ لیتری هم قابل سفارش هستند که شامل ۱۸۰ اسب بخار ۴۳۰ نیوتن‌متر و ۲۴۰ اسب بخار ۵۰۰ نیوتن‌متر می‌شوند.