سفری بی نظیر در دل طبیعت با هوندا افریقا

به گزارش دنده 6 ، موتورسیکلت هوندا Africa Twin Adventure Sports یکی از محبوب ترین موتور سیکلت های راه آهن در جهان است. این موتورسیکلت که برای رانندگی در سفرهای طولانی و مسابقات رالی طراحی شده است، با ترکیب قدرت، پایداری و سبکی چشمگیر بهترین عملکرد را ارائه می دهد.

طراحی موتورسیکلت هوندا

Africa Twin Adventure Sports از طراحی بسیار خوش ساختی برخوردار است که با ترکیب قطعات فلزی با کیفیت و طراحی زیبا به وجود آمده است. این موتور سیکلت با داشتن ابعاد کوچک و طراحی منحصر به فرد، به شما امکان می دهد تا به راحتی در مسیرهای باریک و پرتلاطم حرکت کنید. همچنین طراحی سبک و وزن مناسب آن، باعث می شود که راننده به راحتی در مسیرهای کوهستانی و خاکی حرکت کند.

honda-africa-twin-
طراحی موتورسیکلت honda africa twin

موتور موتورسیکلت هوندا Africa Twin Adventure Sports

Africa Twin Adventure Sports از موتور قدرتمند V-twin 998 سی سی هوندا بهره می برد که قدرتی بالغ بر 101 اسب بخار دارد. این موتور، به همراه یک جعبه دنده 6 سرعته با دنده نرم و پرقدرت، امکان حرکت با سرعت بالا را فراهم می کند. با وجود قدرت بالای موتور، Africa Twin Adventure Sports به طور متوسط به 22-17 کیلومتر بر لیتر سوخت راندگی می کند که برای یک موتور سیکلت با این قدرت قابل توجه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا