عرضه نسل جدید خودروها ، همراه با ایمنی بیشتر

تصادفات

بسیاری از مردم در سراسر جهان هستند که علاقه به خرید خودروهای جدید دارند و برای تعداد زیادی از آنها ، ایمنی یکی از مهم ترین فاکتورهاست و خودروی جدیدتر را مصداقی برای خودروی امن تر می دانند.

اداره ایمنی ترافیک آمریکا ، اخیرا داده هایی منتشر کرده که نشان می دهد وسایل نقلیه جدیدی که وارد محورهای ارتباطی ایالات متحده شده اند ، امن ترین ها در نوع خود هستند. این مطالعه بر روی خودروهای سواری ، SUV ها و خودروهای سنگین از سال 2012 تا 2016 انجام گرفت.

طبق آمار اداره ایمنی ترافیک آمریکا ، 55 درصد تلفات در تصادفات مربوط به خودروهایی بوده که ساخت سال 1984 میلادی یا پیش از آن بوده اند ، در حالی که مدل های ساخت سال های 2013 تا 2017 ، 26 درصد تلفات تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده اند.

اداره ایمنی ترافیک آمریکا یا NHTSA انتظار دارد که این روند در سالهای آتی نیز کاهشی باشد ، چرا که تکنولوژی های مربوط به ایمنی سال به سال بهبود می یابد و شاهد استفاده بیش از پیش از این تکنولوژی ها در خودروها هستیم .

شرکت های پیشگام در ایمنی

صاحبان خودروهای سوبارو به زودی قادر خواهند بود تا تمامی خودروهای خود را به صورت چهار چرخ محرک دریافت کنند. هم چنین اولین خودروی پلاگین هیبریدی سوبارو ، سوبارو کراس تک هیبرید 2019 بزودی به بازار ایالات متحده عرضه می شود. این خودرو مجهز به یک موتور چهار سیلندر احتراق داخلی ساخت سوبارو به همراه سیستم هیبریدی ساخت تویوتاست. کراس تک سومین برند پر فروش خودرو در آمریکاست.