فیات تیپو 2016 چقدر ایمن است؟

آخرین نسل فیات تیپو توسط EuroNCAP مورد تست ایمنی قرار گرفت و برای حالت استاندراد 3 ستاره و برای حالت تجهیز با پک ایمنی اضافی 4 ستاره کسب کرد.

EuroNCAP فیات تیپو را براساس سیستم dual rating مورد آزمایش قرار داد. این سیستم اجازه انجام آزمایش بر روی یک وسیله نقلیه در دو حالت را میدهد. حالت اول بر روی حالت ایمنی استاندارد و حالت دوم با استفاده از تجهیزات اضافی که بهترین شرایط ایمنی را برای وسیله نقلیه تضمین میکنند انجام میگیرد.

فیات تیپو که 4 ستاره ایمنی را کسب کرد از سیستم Forward Collision Warning (FCW) با ترمز حودکار بهره می برد. البته این سیستم هنوز بر روی برخوردهایی که ممکن است با عابرین پیاده انجام بگیرد کاربردی ندارد. FCW سیستمی است که به کمک دوربین تعبیه شده در پشت آینه، امکان وجود خودرویی در جلوی خودروی راننده را شناسایی می کند.

3 دیدگاه

  1. واقعا فیلت عالی عمل کرد ستون ها ذره ای آسیب ندیدند ضربه خودرو توسط کاپوت و خطوط مورب روی گلگیرها کاملا جذب شد ایربگ ها به موقع وارد مدلر شدند فیات تیپو در ترکیه تولید میشود و با طراحی بسیار زیبا و قیمت منطقی بکی از خودروهای محبوب این کشور است که اخیرا به سبستم FCW مجهز شده سیستمی که پیشتر در لکسوس 460 استفاده شده بود این مدل لکسوس در ایران موحود است و بنده از نزدیک دوربین بزرگ زیر آینه جلو آنرا مشاهده کردم

  2. آقای سان مارتین خوانندگان که همیشه از نظرات کارشناسانه شما بهره مند میشن حالا بفرمائید این تخلص شما به چه معنیه؟

  3. نوید گرامی من این اسم خیلی دوست دارم و یک خاطره نوستالژی واسم داره توی دوران دانشجویی که خیلی اهل گیم بودم شخصی بود که هم به خودرو علاقه داشت و هم راجع به گیم مینوشت اون شخص سانمارتین بود و من این نام از ایشان به عاریت گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا