هیوندای، نسل جدید i30 2017 را در اروپا تولید می کند

با توجه به طراحی اروپایی این خودرو می‌توان آن را مدل هاچ‌بکِ سدان النترا نامید که در بعضی قسمت‌ها تفاوت‌هایی نیز مشاهده می‌شود. یکی از تفاوت‌هایی که این خودرو نسبت به مدل النترا دارد طراحی شبکه‌ای جدید جلوپنجره‌ی این خودرو است.

تمام پیشرانه‌هایی که به آن اشاره شد دارای سیستم تزریق مستقیم سوخت و مجهز به توربو شارژرهستند. و در نهایت نیز یک پیشرانه‌ی ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. جعبه دنده‌ی در نظر گرفته شده برای این خودرو شامل دو نوع دستی ۶ سرعته و ۷ سرعته‌ی اتوماتیک دوبل کلاچ است.

هیوندا در توضیح بیشتر راجع‌ به این خودرو افزوده که این خودرو از نظر دینامیکی با تست‌هایی که در پیست نوربرگرینگ صورت پذیرفته بهینه‌سازی شده است. و همچنین ۵۳ درصد از بدنه‌ی این خودرو از جنس فولاد با مقاومت بالا است.

در نمای داخلی نیز با نظم خاصی روبرو خواهید شد و در کیقیت داخلی نیز پوشش نرمی برای این خودرو انتخاب شده است. در مدل‌هایی با سطح تجهیزات پایین از یک نمایشگر لمسی ۵ اینچی و در مدل‌های بالاتر از نمایشگر ۸ اینچی استفاده شده است که وظیفه‌ی آن نمایش اطلاعاتی در زمینه‌ی کنترل خودرو است.

هیوندای در ادامه تاکید کرد که i30 جدید اولین خودروی این شرکت از سری N است که با گلف GTI و فورد فوکوس به رقابت خواهد پرداخت. این خودرو سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود./زومیت

3 دیدگاه

  1. سابر اطلاعات منتشر نشده از میزان مصرف مقدارگشتاور و اسب بخار دلیل روی آوردن هیوندای به انجین 3 سیلندر و کم حجم چیست آیا در سری Nخودروها هیبرید پباگین با موتور مشترک بنزینی هستند؟!
    با توجه به رقابت هیوندای با گلف gti و فورد از نوع فوکوس بازار هدف اینخودرو اروپا است پس انتظار میرود دلیل تولید و انتقتل خط i30 جدید به اروپا این مطلب است آیا کشور تولید کننده مشخص شده یا نه

  2. فیلم گویای تمام مطلب است با تشکر ازین اطلاع رسانی هیوندای آی 30 در جمهوری چک با زبده ترین گروه در حط تولیدی و با استفاده از 500 روبات هوشمند ساخته میشود سالن رنگ این خودرو با 60 بازوی کاملا الکتریکی مکانیکی بدون دخالت انسان و با خروجی 12 رنگ مختلف رنگ آمیزی میشود بعد از انجام رنگ آمیری بدلیل دقت بالای هیوندای 300 کارشناس رنگ خودرو جهت بررسی کیفیت نهایی آنرا بررسی میکنند این کارخانه قادر است روزانه 1500 دستگاه هیوندای i30 تولید کند به این تعداد 400 دستگاه انواع دیگر هیوندا را بصورت مستقل بجز مدل i30 اضافه کنید بعنی جمعا حدود 1900 خودروی مختلف در یک روز!!که رقم چشمگیر و حاصل کارشبانه روزی و استفاده از نیروی ماهر و روبات های هوشمند است
    برای سیستم انتقال قدرت (جعبه دنده) 453000 قطعه تولید میشود مدل ها 6 دنده دستی و 7 دابل کلاچ اتومات هستند نوع انجین “1400” سی سی توربو است و نه 1000 سی سی در سال 353000 هزار هیوندای i30در کارخانه چک به تولید میرسد و به 58 کشور اروپایی آسیایی آمریکایی صادر میشود
    طراحی این خودرو واقعا زیبا شیک بدور از حاشیه و کاملا با سلایق اروپایی هماهنگ است

  3. برندهای کره ای راهشونو به نظرم درست داره میره.دیگه زرق و ورق الکی نمیده به ماشینا جدیدش.ساده و شیک بدون جنگولک بازی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا