نگاهی به بازار ام وی ام 530 و ام وی ام 550 ، کارکرده های جذاب
شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده ای از شرکت خودروسازی چری چین از دهه هشتاد شمسی با برند ام وی ام فعالیت خود را آغاز نمود.در سالهای اخیر این شرکت محصولاتی را نیز با برند چری به بازار ایران عرضه کرده است که نسخه هایی لوکس تر از ام وی ام ها به شمار می روند. با توجه به وضعیت اخیر بازار خودرو و افزایش نیاز مردم به خرید خودرو هم به عنوان یک کالای مصرفی و هم به عنوان یک کالای سرمایه ای ، نگاهی به گزینه هایی خواهیم انداخت که نسبت به رقبای صفر کیلومتر داخلی ، می توانند خودروهای کم دردسر تری باشند. شما را به خواندن مطلبی ام وی ام 530 و 550 و بازار آنها دعوت می کنیم.
جهت مطالعه بیشتر: نگاهی به بازار دست دوم جک جی 5
رقابت چینی و ایرانی در سال های نه چندان دور
ام وی ام 530 از سال 1389 پا به جاده ها و خیابان های ایران نهاد و در ابتدای حضور خود وارد رقابتی ناخواسته با رقیب هموطن خود لیفان 620 و پژو پارس شد. از سال 1391 و با افزایش قیمت شدید خودروهای داخلی رونقی را در خرید اتومبیل های چینی از جمله ام وی ام 530 شاهد بودیم که با امکانات رفاهی متعدد توانستند دل مشتریان را بدست آورند ، در حالیکه خودروساز داخلی مسیر افول کیفیتی را می پیمود.این خودرو تا سال 1395 بر روی خط تولید بود و سپس جای خود را به مدل 550 یا همان چری E5 داد. ام وی ام 530 به موتوری دو لیتری با حداکثر توان 139 اسب بخار و حداکثر گشتاور 182 نیوتون متری مجهز است که در ترکیب با وزن 1290 کیلوگرمی خودرو شتاب مناسبی را در حد یک سدان خانوادگی ارایه می دهد.
مزایا و معایب ام وی ام 530
یکی از عمده ترین ایراداتی که توسط کاربران این خودرو عنوان می شود صفحه نمایش کیلومتر شمار و مجموعه ی پشت آمپر است که گاهی در طول روز بر اثر تابش شدید نور غیر قابل خواندن می شود. مورد دیگری که توسط کاربران عنوان می شود کوبش زیاد کمک های این خودروست که برخی از مالکین را مجبور به تعویض کمک فنرها کرده است.مورد منفی دیگر در مورد این خودرو ظاهر ساده و مکعبی شکل این خودروست که در مقابل گزینه ای چون پژو پارس و لیفان 620 حرفی برای گفتن ندارد.
سایر ایرادات مونتاژی که در رقبای این خودرو وجود دارد نیز ممکن است کم و بیش به چشم بخورد، گرچه مالکانی که از مدل های مختلف این خودرو بهره برده اند اذعان دارند که برای مثال مدل تولیدی سال 1394 نسبت به مدل تولیدی سال 1391 کیفیت بیشتری در مونتاژ دارد.در مقابل اگر بخواهیم از نقاط قوت این خودرو به خصوص درحال حاضر صحبت کنیم ، موتور پر قدرت و پرکشش ، اتاق بزرگ و جادار ، صندوق عقب بزرگ و حجیم ، قیمت مناسب و وفور قطعات به دلیل حضوری چند ساله در بازار از جمله مواردی محسوب می شوند که خریدار را ترغیب به خرید این خودرو می کنند.
قیمت و نگاهی به چند آگهی :
در حال حاضر با بودجه ای بین 25 الی 39 میلیون تومان می توانید مدل های این خودرو که ساخت سالهای 1391 تا 1395 هستند را تهیه کنید که در محدوده ی سی میلیون تومان گزینه ی جذابی نسبت به تولیدات داخلی که به صورت قطره چکانی به بازار عرضه می شوند ، به شمار می رود.
آگهی اول ، ام وی ام 530 مدل 1390 ، رنگ بدنه قهوه ای ، صافکاری بدون رنگ ، کارکرد 80 هزار کیلومتر ، قیمت 25 میلیون تومان.
آگهی دوم ، ام وی ام 530 مدل 1394 ، رنگ بدنه سفید ، بدون رنگ ، کارکرد 50 هزار کیلومتر ، قیمت 38 میلیون و 500 هزار تومان
زیباتر ، مدرن تر و گران تر
ام وی ام 550 که بروز شده ی مدل 530 به شمار میرود ، از سال 1394 وارد بازار خودروی ایران شد و تا ماه های پایانی سال 1396 روی خط تولید قرار داشت. در نمای ظاهری می توان گفت که برای مشتری جذابیت بیشتری را نسبت به مدل 530 برای مشتری دارد و در بحث فنی نیز علاوه بر مدل دستی ، یک نمونه ی اتوماتیک که مجهز به گیربکس CVT می باشد نیز به بازار عرضه شد که آن را در رقابت با خودروهایی نظیر جک جی فایو اتوماتیک قرار می دهد.
مزایا و معایب :
این خودرو از موتوری مشابه با مدل 530 بهره می برد ولی به دلیل بهبود هایی که بر روی این خودرو انجام شده است ، شتاب بهتری را از این خودرو شاهد هستیم. اگر بخواهیم در مورد ایرادات ام وی ام 550 صحبت کنیم ، کمابیش مشکلات مدل 530 را می توان در این مدل هم مشاهده کرد. از جمله اندکی صدای گیربکس ، مشکل کوبش محدود کمک فنرها ، مواد مورد استفاده نه چندان خوب در داشبورد واتاق این خودرو موارد آزار دهنده هستند.
البته این موارد در تمام خودرو ها وجود ندارند و بسیاری از مالکان از سواری و نرمی خودروی خود راضی هستند. مزایایی که در مورد مدل 530 گفته شد نیز می توان برای این خودرو ذکر کرد، علاوه بر اینکه در مدل لاکچری این خودرو مجهز به مانیتور و نقشه و دوربین عقب است که در خودروی رقیب یعنی جک جی فایو باید به صورت جداگانه تهیه شود و در نسخه ی اتوماتیک از گیربکسی CVT بهره می برد که نسبت به گیربکس چهار دنده ی جک جی فایو ، مدرن تر و کم مصرف تر محسوب می شود.
قیمت و شرایط بازار ، نگاهی به چند آگهی :
در حال حاضر نسخه ی دنده ای این خودرو را با قیمتی بین43 تا 56 میلیون تومان در مدل های 1394 تا 1396 می توانید خریداری کنید و در عین حال قادر به خرید اندک نسخه های صفر کیلومتر باقی مانده با شرایط اقساطی نیز هستید. نسخه ی اتوماتیک نیز برچسب قیمتی 49 الی 61 میلیون تومان در نسخه های کارکرده بین سالهای 1394 تا 1396 دارد. نسخه های اتوماتیک صفر کیلومتر نسبت به مدل دنده ای به دلیل محبوبیت بیشتر ، فراوانی کمتری دارند و البته همانند آن ها به صورت اقساطی نیز قابل خریداری هستند.
آگهی اول : ام وی ام 550 اتوماتیک ، مدل 1394 ، بدنه سفید رنگ و بدون رنگ ، کارکرد 29 هزار کیلومتر ، قیمت 61 میلیون تومان
آگهی دوم : ام وی ام 550 دنده ای ، مدل 1394 ، بدنه مشکی رنگ و بدون رنگ ، کارکرد 50 هزار کیلومتر ، قیمت 43 میلیون و 500 هزار تومان
آگهی سوم : ام وی ام 550 دنده ای مدل 1396 ، بدنه قهوه ای رنگ ، پیش پرداخت 25 میلیون تومان ، باقی ده قسط با فواصل سه ماهه به مبلغ چهار میلیون و دویست هزار تومان.
مدل ۵۵۰ به شدت خودرو مزخرفی هستش حتی پراید از این ماشین نرمتر هست مصرف بالای سوخت شتاب گیری ضعیف داره با اینکه موتورش ۲۰۰۰ هست کمبود قطعات داره هر مشکلی پیدا کنه باید سفارش بدی ۱ ماه بعد به دستت برسه قطعات پلاستیکی داخل اتاق جنس افتضاحی دارن خیلی بدتر از خودرو های داخلی و رنگ بدنه بسیار ضعیف میباشد
سلام علي آقا با نظر شما موافقم. ضمنا اضافه كنم همونطور كه در عكس همين صفحه هم مشخصه ماشين رو روكش فرمون انداختن. فرمان اين ماشين دوخت داره ولي بسيار بي كيفيت و بي دوام خيلي زود نابود ميشه پاره ميشه. اين خودرو افتضاح نمونه اي از آشغال بودن همه چيني هاست. الان مرتضي قانع مياد مينويسه زوتي يا آريو خوبه چيني نيست كار ايتالياست.
نه بابا کجاشون خوبه 🙂
وزن زیاد و استهلاک غیر طبیعی و قطعات گران و مشکلات فنی عجیب و غریب بین چینی ها شایع هست
منتهی با این پول به غیر ایرانی و چینی و کره ای های خیلی خیلی خسته و کارکرده چیز دیگری قابل خرید نیست.خودم با تجربه ای که از پارس و رانا و 206 و بعضی چینی ها مثل همین 530 و لیفان 620 داشتم ، خرید چینی رو ترجیح میدم.
سلام جناب قانع امیدوارم حالتون خوب باشه من تصمیم دارم یه خودروی چینی دنده دستی صفر کیلومتر در رنج 60 میلیون بگیرم خواستم نظرتونو بدونم گزینه هایی که دارم اینا هستن برلیانس اچ 330 دنده ای با موتور جدید1650 زوتی موتور 1600 دنده ای جک جی 5 موتور 1500 دنده ای ( توی نمایندگی ها مدل 96 هنوز موجوده) و بی وای دی f3 و ام جی 360 دنده ای که متاسفانه تو استانمون نمایندگی نداره بنظر شما کدوم گزینه ی بهتریه؟
سلام و ممنون
به نظرم اگر شما خودرویی بگیری که موتور حجیم تری داره بهتره ، چون معمولا چینی ها وزنشون بالای 1200 کیلوگرم هست. آریو 1600 یا همون زوتی ماشین کم استهلاک و کم دردسری هست ولی قطعات فوق العاده گرونی داره و نمایندگی های کمی میتونن سرویسش رو انجام بدن. برلیانس موتور جدید گزینه خوبیه ولی باید ببینید نمایندگی های استان تون میتونن کارای مربوط به سرویس رو انجام بدن یا نه و ترمز عقب هم کاسه ای هست و از نظر اپشن خیلی ساده است و باید چند میلیون هزینه چیزایی مثل مانیتور و دوربین بکنید که البته در مورد اریو هم صادق هست. جک جی 5 که این چند ساله حسابی فروخته و به نظر میاد اکثریت صاحبانش رضایت دارن. اگر مشکل قطعات یدکی به دلیل توقف تولید نداشته باشه گزینه خوبیه. دوتا گزینه اخر هم که گفتید ماشین های خوب و بروزی هستن ولی خب به دلیل نبود خدمات خریدشون ریسک هست. اگر دسترسی به مالکان این خودروها دارید ، بهترین راه جمع آوری امکانات سوال از این افراد هست.
ام جی و بی وای دی جز بهترین ماشینهای چینی هستن ولی بخاطر خدمات پس از فروش و پیدا کردن لوازم یدکی و بازار دست دوم هیچ وقت سراغ چینهایی که تیراژشون کمه نرید ماشینی که هزارتا تولید میشه با ماشینی که 50 هزارتا تولید میشه فرق داره
باز اگه ماشین ژاپنی بود میارزید حتی با تیراژ خیلی پایین بخری
برای همین بین برلیانس و جک و آریو فکر کنید، قیافه سه تاشون بد نیستن، آریو از بقیه جادارتره، کیفیتش پایین تره، دو ستاره هست
جک کیفیتش بالاتره مخصوصا متریال داخلی، از نظر ایمنی هم بالاتر از بقیه هست سیستم ESP داره که مانع سر خوردن بشه، قیمتشو نمیدونم احتمالا گرونتر از بقیه باشه
برلیانس بازار دست دومش بهتره، شتابش هم بیشتره هم بخاطر موتور هم فرمان برقی، برلیانس موتور قدیم هم بگیری شتاب در حد بقیه
ديگه باهات دوست ميشم ولي خط آخر رو نديد ميگيرم:)
خيلي جالبه يه مدته تو اين سايت که ميخونم نظرات رو متوجه شدم که پرايد عجب ماشين قدر قدرت و پر از امکانات و آپشن و ايمني بوده و ما ازش بي خبر بوديم.
گل پسر MVM 550 شايد ماشين زياد خوبي نباشه و ايرادات هم زياد داشته باشه ولي ديگه نبايد بياي اينجا با اعتماد به نفس پرايد رو از اون سرتر و بالاتر بدوني.اگر به گفته جنابعالي قطعات پلاستيکيه داخل اطاق ماشينهاي چيني جنس افتضاحي دارن بهت پيشنهاد ميدم يه نگاه کوچيک به کيفيت قطعات داخلي خودروهاي ساخت داخل ( از جمله همين پرايد، پژو ، سمند ، تيبا ، ال 90 و ….) بندازي اونوقت مطمئنم اگر انصاف داشته باشي خودت مياي اينجا ميگي کيفيت قطعات داخلي خودروهاي چيني در مقايسه با خودروهاي داخلي مثل کيفيت ادوات داخلي بنز در برابر پيکان ميمونه.
سلام چطوري فاصله يه ام وي ام رو با ال 90 به فاصله بنز با پيكان مقايسه ميكنين؟ بعد به علي ميگي اگر انصاف داشته باشي؟؟؟
بله چون واقعيت هم همينه. مگه اينکه آدم خودشو بخواد بزنه به خواب مثل همون علي. ديدم که ميگم بر اساس حدس و گمان و عداوت که نظر نميدم من.
یکی از بدترین ماشین هایی که تو عمرم دیدم و داشتم ام وی ام ۵۵۰ هست . این ماشین نسبت به ۵۳۰ افت کیفیت بسیار زیادی داشته و مشکلات زیادی همچون کمک خشک و تعلیق افتضاح و خرابی مکرر کاتالیست و قطعات نایاب و گران قیمت و کیفیت بسیار بد مواد بکار رفته در کابین صدای گیربکس و افت قیمت بسیار شدید که من خودم ۵۵۰ مدل ۹۵ رو به بدبختی و بعد چند ماه الافی تونستم ۳۵ میلیون بفروشم . خرید این ماشین رو به هیچکس توصیه نمیکنم اشغال ترین ماشینی بود که داشتم .
من سال۹۴ یه ولکس اتومات صفر خریدم اینکه قیافش خوب بودامابعدیکسال گیربکس مزخرفش خراب شدو همه اهواز و تهران را گشتم قطعش پیدانشد اخرم یه استادکار سرهمش کرد با۲۰تومن ضرر فروختم،
بعدش نزدیک بود کلاه سرم بره دوباره یه ام و ام ۵۵۰ بخرم ولی خوشبختانه با۴۰ تومن یه زانتیا خریدم که یکساله اذیتم نکرده و از هر نظر عالیه. در مورد خرید چینی خیلی دقت کنید پولتون رو که مفت بدست نیاوردید. موفق باشید
در مورد چینی بد نگو که با من طرفی کلا هرچی باشه چینی باشه من عاشق و دلباخته اون جنسم کلا بخصوص خودور حالا اگه بی وای دی باشه بیشتر چری باشه بیشتر تر لیف آن باشه که عالیه الان حدود 5 ساله لیف آن 820 توربو دارم ماشاله روخ و شتابش می ارزه به کل کره ای جماعت الانم برلیانس کراس سوارم ماشاله یه اسپرتیج می ارزه
بابا فکاهي باز… خيلي حال ميکنم غزلياتت رو ميخونم. به تلاشت ادامه بده مطمئنا” مهران مديري استخدامت ميکنه واسه نوشتن سناريوهاي شبهاي برره 2.خخخخخخخخخخ
من امجی 6 خریدم سال 96 بحدی این خودور منو اذیت کرد و درب تعمیرگاه بودم این خودور جریانش اینطور بود که یکی از بستگان خریده بود انتقال داد بمن من در اون زمان ساندور داشتم سری اول اتومات توی فضای اینترنت اینقدر راجع به امجی و قرابتش به بی ام دبلیو سواری شبیه بنز اس کلاس و شتاب آئودی مانندش مطلب خوندم لحظه شماری میکردم خودورم تحویل بگیریم بعد از تحویل خودور و دیدن کابین بی کیفیت و پس از گذشت یکسال خرابی مکرر سیستم تعلیق جعبه فرمان و زنگ خوردگی دیسک های عقب و جلو مشکل ترمز داشتم که با صرف هزینه 1.500 هزار تومانی سال 96 قبل از گرانی برطرف شد توی نمایندگی بمن گفتن هیچوقت نباید مثل سابق توی محیط بارونی یا آب رانندگی کنی احتمال خرابی مجدد هست خلاصه بعد کش و قوس فراوان موفق شدم امجی 6 بفروشم بدترین تجربه من از چینی ها بعد از لب تاب چینی مربوط به این خودور میشه در ضمن بگم امجی جز بهترن چینی های بازاره دیگه خودتون مقایسه کنسد ببینید لیفان و چری و جک و هاوال و چانگان و برلیانس و بی وای دی و فآو چه مصیبتی هستن؟
خيلي بابا تو باحالي و بيکاري که هر روز با يه اسم جديد مياي اينجا قصه مينويسي.نوع جمله نوشتنت و اينکه هميشه خودرو رو خودور مينويسي نشون ميده همون سانمارتين جون علافي که تو قسط سراتوي نداشتت موندي و ميخوان از چنگت درش بيارن.خداوکيلي لپ تاپ غير از Made In China چيز ديگه اي تو بازار هست و ميتوني بخري که ميگي “بدترین تجربه من از چینی ها بعد از لب تاب چینی مربوط به این خودور میشه”؟؟ عاجزانه ازت تقاضا دارم به ما هم ياد بده چجوري اينهمه ايميل و آيدي فيک درست کنيم بيايم اينجا غرليات بنويسيم.
شما در مورد من نظر میدی با این اینکه تهمت میزنی اما من سال 96 امجی 6 داشتم که بخاطر دروغ های یه عده تو سایت پدال اونو خریدم بعد دیدم از حرف تا عمل خیلی فاصله است در ضمن همون ساندرو استپ وی واقعا کیفیتش از امجی حتی مدل 6 بهنره خلاصه اینکه ترمزهای امجی هززگترین نقطه ضعف این خودرو تز طرفی بعد 3 الی 4 سال کارکرد بقول مکانیک ها خودرو خسته میشه اینقدر جوش های این خودرو ضعیف کار شده خودرو دفورمه میشه این مشکل اکثر چینی های بازاره اگه دقت کنید همشون حتی اونها که کارکرد کمی دارن دفورمه شدن
باشه باورمون شد قصتو سانمارتين جان.اينقدرم ماشالا آيدي ساختي و تو غالب اونها نظريات مينويسي که يه لشگر آدم لازمه واسه جواب دادن بهشون. خدا قوت پهلوان خسته نباشي.
من این شخصی که میگی نمیشناسم اما میدونم که شما باهاش لجی ایشون در مورو چینی ها هر چی میگه من عینا دیدم چینی ها حتی مواد اولیه استفاده نمیکنن
خودشونم اینقدر که شما حامی جنساشون هستی ازش دفاع نمیکنن امجی 6 خیلی تو بوغ و کورنا کرده بود اما عرض یکسال فهمیدم چه خودروی چرندیه حالا دیگه وای بحال لیفآن و چانگان و بی کای دی و بسترن و چری و صدها اسم و مارک دیگه ای که پس از تحریم ها وارد میشه پول دادن بابت چینی مثال با سطل آب ریختن وسط شوره زار و کویره بهر حال خودانی مهدی یا حامد هر اسمی که داری
اولا بوغ نه و بوق جناب با سواد ثانیا” حاضرم قسم بخورم حسرتته ماشین چینی باکیفیت سوار شدن. این حرفایی هم که میزنی کاملا مشخصه از روی حسادت و کینه ای که نمیتونی پول بدی همچین ماشینهایی سوار بشی داری میزنی. وگرنه کسی که ماشین خوب داره و سوار میشه 24 ساعت وقت شبانه روزشو نمیزاره بیاد تو این سایت هی بگه چینی اینجوری و اونجوری و عمم داشت و خالم داشت و موتور سوزوند و هزار جور از این قصه های علمی و تخیلی. خودم خوب میدونم رفتم چه ماشینی انتخاب کردم و تا الان فقط قطعات مصرفیشو عوض کردم (روغن و فیلتر و لنت). حضرتعالی سانمارتین قسط دهنده هم سرت به کار خودت باشه و واسه بقیه نمیخواد نسخه بپیچی. صلاح مملکت خویش خسروان دانند. ایشالا تو هم یه روز پولدار میشی میتونی ماشین چینی باکیفیت سوار بشی و اونوقت تفاوتشو با پرایدی که الان سوارشی متوجه میشی.
چینی با کیفیت سوار شی !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ چنان گفتی چینی با کییفییت من یاد کیفیت برندهای ساخت آلمان و آمریکا افتادم
اصلا شما میدانید تعریف کیفیت چیه ؟؟
تعریف کیفیت از دید چینی پرستان :ظاهر شبیه برندهای معتبر عمر متوسط 3 سال نهایت
من تعمیرکار گوشی و تبلت هستم بدترین مزخرف ترین تاچ و فلت و برد همون هووای و بس
بی کیفیت ترین اجناس چینی ها هستن این مطلب اصلا جزو فرهنگ لغات کشور های اروپایی شده سرچ کنید تا متوجه بشید پس چیزی که عیان است چ حاحجت به بیان است
بالاخره کارمند توسعه صادراتی یا تعمیرکار موبایل??میگم شغلی که واسه هر آیدیت انتخاب کردی یجا بنویس بعده ها قاطی نکنیشون.چون تجربه ثابت کرده آدم دروغگو کم حافظه است.
نه فقط خودت میدونی.حرف از برند هم نزن که خودت که سهله کل خاندانت هم صدها سال نمیتونن جنس برند بخرن.
به خدا اصلا نمیدونی تعریف کیفیت چیه !!چون هنوز پیکان سواری و همان پراید هم برات شده آرزو . کل خاندانت خودت هم جمع بشن همان چینی به قول خودت با کیفیت!!!!؟هم نمیتواند بخرند
با عرض تسلیت برای شما کل خانوادم لازم نیست چون خودم نقد پول دادم خریدم و دارم لذتشو میبرم.حضرتعالی هم نهایت یه ال ممده قسطی زیر پاته و تبدیل کردنش به ساندرو استپ وی از آرزوهای دست نیافتنیته.دوباره میگم حرف از برند و کیفیت هم نزن تو دنیای مجازی تو واقعیت زندگی کن ببین ماشین زیر پات چیه کجا زندگی میکنی حساب بانکیت چقدر پوله و ….
در ضمن از توجهت که ديگه خودرو رو خودور ننوشتي ميخواستم ازت تشکر ويژه کنم جناب سانمارتين بيکار تو قسط ماشين نداشته مونده.. 🙂 🙂 🙂
واقعا ؟ این سانی مارتینی مث اینکه بدجور رفته رو مغزت همه رو به چشم اون میبینی ?
الان یه رنو کلیوس دارم که سواریش می ارزه به کل خودروهای چینی اگه امجی 6 الان مفت هم بدن سوار نمیشم در ضمن اقوام لیفان 820 داره ناراضیه شما چطور راضی هستی ؟؟ خودروی تنبل و پر مصرفیه من یه باری نشستم پشتش موتورش 2400 سی سی اما قدرتش 156 اسبه که خنده داره شدبدا من قدم بلنده وقتی میشنم توش احساس میکنم تو آسانسور گیر کردم مرد حسابی لیفان چیه واقعا اسمش هم خنده داره اونوقت تو با کمال جسارت میایی ازش حرف میزنی و دفاع 4 4 2 میکنی ؟؟? عجب …
از کی تا حالا پیاز هم رفته قاطی میوه ها؟؟ مگس چیه که فشار خونم داشته باشه آخه؟ رنویی که مطمئنم نداری و حتی از 1 کیلومتریش هم رد نشدی فقط تو ایران و فرانسه و ترکیه سوار میشن حتی تو اروپا و کشورهای عربی و آمریکا هیچ کس اسمشم نمیدونه. آره اقوامت داره مثل بقیه داستانهایی که تعریف کردی. اصلا معنی اسب بخار و گشتاور میدونی چیه که تو کامنت مینویسی؟؟ بخدا اگر بدونی فقط یه چیزی شنیدی میای برای اینکه کسی فکر نکنه لالی هر سری یه قصه از خودت سر هم میکنی.در ضمن از طرز جمله نوشتنت متوجه شدم که همون سانمارتینی فهمیدنش زیاد کار سختی نیست. آی کیو میخواد که بعضی از دوستان ندارن!! مگه نمیگی راه نمیره و تنبله حاضرم هر جا تو بگی تو تهران بیام تو هم هر ماشین 2400 سی سی که خواستی بردار بیار با هم کورس بزاریم اونوقت مشخص میشه حرفات همه دروغ و دغلی بیش نیست. ضمنا دکتر مصرف این ماشین هم صدی 10 ترکیبیه که از یه 405 هم کمتره.اسم ماشینمم هر چی که باشه از این اسامی ای که واسه خودت من درآوردی درمیاری (از قبیل سانمارتین و راحیا غم پرور و بدنام و سام چینازی و ….) خیلی بهتره. برو فعلا تو پرایدت بشین احساس تو آسانسور گیر کردن بهت دست نده دکتررررررررر.
حالا خوبه ام جی یک سال براتون کار کرده اشنای ما یه بی وای دی گرفت بعد سه ماه موتورش سوخت اوضاع ماشینای چینی خیلی حاده پراید و تیبا و سمند و پارس از چینیا با کیفیت تر و ایمن ترن پراید هر چی باشه مثل ماشینای چینی بعد سه ماه موتورش نمیسوزه
تو باز بدون سند و مدرک حرف زدي؟ اينهمه ماشين چيني داره تو خيابون راه ميره. همشون موتور سوزوندن دکتر؟؟ مگه پيکانه که هي چپ ميري ميگه چري فاميلمون موتور سوزوند، ليفان دوستم موتور سورزوند ، دوباره هايماي اون يکي فاميلم موتور سوزوند و الي ماشاالله.
خدا وکيلي اين پشت کارت تو خالي بندي و دروغ گفتن رو اگر تو راه علم و دانش بکار بگيري انيشتين 2 ميشي و جايزه اسکار بهت تعلق ميگيره. بس کن ديگه جون هر کي دوست داري و بهر چي و هر کي که اعتقاد داري.
اون که بهترین مارک چینی منو هروز در تعمیرگاه میبرد وای بحال لیفآن و جک و چانگان و برلیانس و بسترن
راستی دقت کردی چه اسم های مضحکی دارن چینی ها؟؟
آره دقیقا مثل اسمهای حضرتعالی علاف بیکار 🙂 🙂 🙂
سلام
من 2 ساله برلیانس دارم.قبلش سمند داشتم و قبلترش پراید.دقیقا همون حسی که با سوار شدن از پراید به سمند داشتم همون احساس رو از سمند به برلیانس.فقط روغن و فیلتر و لنتشو عوض کردم همین.مصرف ترکیبی صدی 8.تا حالا 42 هزارتا باهاش رفتم.دوستان نیاز نیست دعوا کنید هرکی دوست داره بخره دوست نداره نخره.اتفاقا فامیلای ماهم جک و جیلی و …. دارن.نمیگم همشون راضین ولی اکثرا راضین
دوست عزیز از سال 95 که معادل 2016 خودرو ام جی 6 هست دیگه این نسل از ام جی 6 تولید نشده تا سال 2018 که نسل جدیدش به بازار عرضه شده که البته هنوز به بازار خارج چین عرضه نشده
در ضمن بارها در سایتهای مختلف در مورد دوام ومتریال این خودرو صحبت شده و این خودرو با همیت کیفیت در بازار بریتانیا نیز عرضه شده
من شخصا کسی رو ندیدم از ایتن خودرو شکایت داشته باشه من خودم از سال 2015 دارم و جز سرویس دوره ای خرجی نکردم
من مدل 96 داشتم که اتاقش جدیده هنوز عکس هاش که واسه فروش گذاشته بودم داخل باما دارم یه آی دی بده بفرستم
در ضمن دلیلی نمیبینم که بخوام خلاف واقع عرض کنم مشکل بوست ترمز داشت و بخار موتور که در نهایت به کج شدن دیسک ها ختم شد و دیگه دیدم آفتابه خرج لحیمه موتورش هم مالی نبود و توربو شدیدا تحت فشار شما که داری میدونی که بنزین چقدر روی توربو تاثیر میزاره پس همیشه سرکیس های جلوتر از موعد داشتم که هزینه بر بود تو نمایندگی ماشاله هیچ تعمیرگاهی هم نیست که دست بهش بزنه هرجا میبردم نگاهش هم نمیکردن چون سر در نمیاوردن قطعاتش هم کمیابه من یه شخصی که نمیگم کی نشست تو ماشین سیگار چسبوند به رویه داشبورد اون قسمت کاور شده دیگه نسد درستش کنم این خودروهای چینی بسیار قطعاتشون بد گیر میاد پول ندید بابتشون
چیزی به نام مدل 96 نداریم چون این خودرو وارداتی است و مدل تحویلی به میلادی ست و روی کارت و سند میلادی ثبت میشه. مدل نیو فیس این خودرو یا 2015 و یا 2016 بهد از این دیگه نیومد.
مشکل بنزین هم باید فقط سوپر زد یا معمولی با اکتان مورد تایید شرکت.این اصلن ایراد نیست هرکسی که میخره باید این هزینه رو انجام بده.این خودرو 4 ستاره از EURO-NCAP گرفته که یکی از تستهای این استانداد تست ترمز هست. من منکر بیکفایتی نمایندگی این خودرو نیستم که جون خیلیارو به لبشون رسوند
ولی شخصا امیدوارم که در صورت رفع مشکلات واردات خودرو وتیم جدیدی که قرار پشت این برند قرار بگیره این جو منفی بر علیه این خودرو که غالبا نا عادلانس بر طرف شه
عزیز وقتتو تلف نکن واسه توجیه کارگزارهای کارخونه های داخلی.شما که داری و استفاده کردی میدونی چه ماشینیه و چه معایب و مزایایی داره.اینی که ادعاش میشه داشته و با هزار بدبختی تعمیرش کرده و فروخته حتی نمیدونه مدل این ماشین به میلادیه نه شمسی اونوقت میخواد همه هم باورشون بشه داستان علمی تخلیشو. در کل که بحث کردن با این افراد مثل آب در هاون کوبیدنه (بی فایده و فقط تلف کردن وقت گرانمایه). موفق باشید.
البته شتاب خوبی داره امجی 6 و اتاق راحتی کلا من ظاهرش خیلی دوست دارم بخصوص حالت فست بکش اما خوب ایراداتی که گفتم داره بنظر من چین تا مرحله ساخت یک خودوری کاملا بی عیب و مستقل حداقل مدت زمان بیشتری نیاز داره این مدت برای کره جنوبی که پر سرعت ترین کشور در زمینه تکنولوژی درجهان لقب گرفته یک چهارم کشورهای توسعه یافته است اما چینی بیشتر تمرکزش روی تولیدات با حجم انبوه و کیفیت متوسط رو به پایین که این جز سیاست های فروش و تولیدش هست من و شما هم نمیتونیم تغییرش بدیم بهر حال من که فروختم البته اتاق امجی واسه روور بود که خب اتاق خوبی بود اما در کل با پرداخت ائن مبلغ حداقل انتظار یک خودوری کره ای یا ژاپین داشتم که هرگز محقق نشد با تشکر از توجه شما
چشم استاد گرانقدر (سانمارتین) قول میدیم دیگه نخریم هیچکدوممون ، تو بقیه سایتها هم برو این قصه های خاله زنکی رو تعریف کن بلکه شاید کسی باورش شد. 🙂 🙂
این ماه پنج سالگی ۵۳۰ من تمام شد و خدارا شکر بسیار راضیم ازش . در این ۵ سال تنها قطعاتی که عوض کردم.یک جنت(شیلنگ)یک قفل در و چندتا لامپ و فیوزاست. البته کمکهای جلوش را ماکسیمایی کردم.
قدرت موتور عالی،مصرف متوسط رو به بالا، جاداری خوب
افرادی که ماشین چینی میخرن دچار اعتماد به نفس کاذب میشن و شایعه درست میکنن مثلا طرف اومده نوشته اتوبوس های لندن و لس انجلس بی وای دی هستن اخه برادر من این حرفا رو از کجا در میاری ؟ این برندهای چینی و بی وای دی رو حتی توی خود چین هم نمیشناسن بعد میگی تو لندن و لس انجلسه؟ یا میگه بی وای دی ماشین ساخته مصرف سوختش در صد کیلومتر یک لیتره خخخ از توی این توهمات بیاید بیرون مثلا گوشی های هواوی چقدر سرمایه مردم رو به باد داد شما امکان نداره یک گوشی هواوی پیدا کنی که بیشتر از چهار ماه عمر کرده باشه حتی گوشی های جی ال ایکس ایرانی خیلی بهتر از هواوی هستن و با دوام تر
خب در جواب حضرت آقا عرض کنم که جای دور چرا بریم؟ اگر تهران اومده باشی و اتوبوسهای BRT رو دیده باشی همشون چینی هستن.آیا بی کیفیت هستن؟ مگه روزی دهها بار هر کدومشون طول خیابان ولیعصر رو بالا و پایین نمیرن؟ تا حالا چند بار دیدی تو راه مونده باشن و راه رو بند آورده باشن؟ خواهشا دوباره داستان درست نکن که فامیلمون داشت موتور و گیربکس سوزونده بود که این یکی رو دیگه هیچکس باورش نمیشه.بعد رو چه حسابی گفتی برندهای چینی رو تو خود چین هم نمیشناسن؟ اونجا رفتی خودت از مردم پرسیدی آقا شما بی وای دی و جک و لیفان رو میشناسی و اونا گفتن نه یا دوباره یه داستان شبیه بقیه ی داستانهات درست کردی؟راجع به گوشی هواوی هم خدمتت عرض کنم بعنوان گوشی دومم یکدونه P7 رو سال 93 خریدم و الان 4 ساله دارم ازش استفاده میکنم هنوزم افت چندانی نسبت به سال اولی که خریدم پیدا نکرده حالا این 4 ماه رو از کجات درآوردی من نمیدونم.گوشی GLX هم در ضمن تا حالا دست کسی دیدی که میگی از هواوی بهتره؟ نمیدونم این چینیها چه بلایی سرت درآوردن که اینقدر کینه و عداوت داری باهاشون؟ در صورتی که همون لباس زیری هم که تنته مال چینه. چه بخوای چه نخوای چین دنیا رو قبضه کرده به حرف گربه سیاهم هیچوقت بارون نمیاد برادر.
حرف حق در ذهن چینی پرستا مثل خار مغیلان خودوری چینی یک فاجعه زیست محیطس من یه برنامه دوبله راجع به خودورهای چینی اونم از بهترین برندها مشاهده کردم یکسری مواد بازیافتی بعلاوه مهندسی معکوس انجین و گیربکس های 2 دهه پیش بعلاوه یک پلت فرم قرضی منسوخ شده مساوی است با خودوری چینی این دیگه اصلا نه جای بحث داره نه صحبت حالا یه شخصی بنام مهدی که لیف آن 820 خریده میخواد عرض اندام کنه فقط تو قضای مجازی در عالم واقعی کسی نگاه به خودوری چینی نمیکنه من شخصا حاضرم همون 206 و 207 و ال نوت! و ساندور و سوار بشم پول بابت شبه خودورهای چینی ندم کلا هر مارک و برندی هم باشن ارزش خرید ندارند چون برچسب چینی دارن و این یعنی بی کیفیت
مورد بعدی عمر کوتاه خودورهای چینی که در بهترین حالت 3 ساله بعد از اون ایراد ها سرباز میکنن و خودور به اصطلاح دفورمه میشه بقیه ماجرا را هم که باید بدونید
دفاع تمام قد مهدی و حامد و هر نام کاربری که این خود شیفته خودورهای بنجل و فیک چینی داره بعلت غنا و جلا دادن به هویت بی هویت چنی هاست و لاغیر
بالاخره سنمارتین با اسم خودش کامنت داد، پایینتر به اسم راحیا غم پرور نوشته بود ماشینهای چینی دفورمه میشن!!!!
عزیزم جوش که تغییر شکل نمیتونه بده دفورمه شدن ماشین به آلیاژ و ضخامت بدنه ربط داره
206 که چینیه اونوقت حاضری 206 سوارشی ولی چینی سوار نشی؟؟ چین برا بنز و بی ام و قطعه میزنه، بنز و بی ام او مونتاژ میکنه، بعضی از چینها که وارداتین 5 سال گارانتی دارن شما میگی نهایت عمرش سه ساله!!!!!!!
من مطمئنم این بابا مشکل روحی داره.همین الان بره پیش روانشناس دکتر نمیزاره از مطب بره بیرون یکراست میفرستنش تیمارستان حداقل سه ماه بستریش میکنن.
چین ب ای بنز قطعه میسازه و بی ام دبلیو؟
کاربر حامد اصلا اینطور نیست کشور ترکیه قطعات بنز و بز ام دبلیو تولید میکنه و کسور لهستان قطعات برقی و کامپیوتر بنز بی ام دبلیو و حتی رنو هم ساخت سامسونگ کره جنوبی هست چین در هیچ موردی کیفیت از خود ارائه نداده اجناس چینی کیفیت پایینی دارند یک اصطلاح هم در مورد کالاهای بی کیفیت در جهان هست “نکنه چینیه”
به این ترتیب چین بعنوان تنها کشوری که قولنین کمی رایت را نقض میکنه د اجناس فیک و بنجل میسازه در جهان شناخته شده حمایت شما و یا مهدی و سایر نامهای کاربری این شخص نمیتونه این واقعیت عوض کنه که چینی ها متقلب ترین افراد روی کره زمین هستند
به به مادر عروسم نظرشو اعلام کرد.برو عمو جون زیاد کل کل نکن تو بقول خودت رفتی یه سراتوی سایپایی برداشتی و مثل … تو دادن قسطهاش موندی حالا اومدی اینجا خودتو کارشناس ماشین نشون میدی و میگی مقاله خوندم و فیلم دیدیم?? برو عمویی حسرتت اینه که دستت به دستگیره لیفان 820 بخوره.الکی هم نیا اینجا قصه ی کلثوم ننه ننویس که همه خندشون میگیره کسی جدی نمیگیره غزلیاتت رو.فعلا برو با پرایدت بیشتر مسافرکشی کن تا از عهده ی قسطهای سراتوی تو خواب دیده و نداشتت بربیای.آدما از چیزایی صحبت میکنن که ندارن دقیقا مثل تو… خدایا با کیا داریم تو این مملکت زندگی میکنیم…
از مدیریت سایت درخواست دارم کامنت های خاوی فحاشی و تهمت و سخنانی که در شآن سایت نیست از کاربر چینی دوست مهدی ملقب به حامد تز شالوده سایت بزدایند با این الفاظ در گاراژی و چاله میدانی مشخص شد حامیان آهن پاره های سرگردان چینی چه کسانی و چه تیپ افرادی هستند با تشکر این مورد را پبگیری کنید ایشان با الفاظ رکیک و فحاشی جواب کاربران را میدهد گویی خودروی چینی ناموس و شرف کشورش است که با چنان گستاخی از آن حمایت بی شائبه ای میکند
کاربر نامحترم که میدانم ادب و تربیت چندانی نداری و در من باب دلالی آموزه های خودت را چنان که باید نیاموختی با این الفاظ ناپسند و ناروا که تو صحبت میکنی ره به جایی نمیبری امیدوارم که تاثیر مخرب کلام ناقض تو باعث گستاخی سایر دلالان چینی مآب و لات منش نشود
در جواب حرفهای چرت و پرت و صد تا یه غازت فقط همین الفاظ رو میشه بکار برد.ناراحت شدی جوجو؟الهی بمیرم .جنبشو نداری نیا اینجا اراجیف بنویس که جوابشو میگیری اشک از گونه هات جاری نشه.ماشینم ناموس من نیست میلیاردها از این آهن پاره ها فدای یه تار موی خودم و کل خانوادم.چون دیدم حرفهای خلاف واقع میزنی و ماشین چینی سوارها رو نفهم و جو گیر و … خطاب میکنی جواب بی ادبیاتو دادم که بفهمی دهنو باز کردن و هر چیزی گفتن از هر کسی برمیاد که باعث جاری شدن اشکات شد.بار آخرت باشه بی ادبی میکنی سرت به کار خودت باشه و تو کار کس دیگه ای هم دخالت نکن وگرنه بازم میام سراغت.
من کاربر قدیمی سایت هستم. البته چندان اهل کامنت گذاشتن نیستم اما جناب خودت مقصری. مدیریت سایت چه کار کنه؟ حالا چون نظرات را منتشر می کنه شما هرروز باید نظر بزاری؟! والا من هر وقت اومدم زیر مطالب کامنت های شما و این نام کاربری تون رو دیدم. بگذریم که من حس می کنم چند نام کاربری هم داری. البته این حس من ناشی از این هست که معمولا در کامنت هایی که به طرفداری از کامنت تو منتشر می شود ویژگی های متن و فضای حاکم بر اون یکی است. بعدا برادر عزیرم توجه بکن خودت چی نوشتی« کاربر نامحترم که میدانم ادب و تربیت چندانی نداری !!» خب از دیگران چه توقعی داری وقتی لحن کلام خودت اینه. امیدوارم هم شما و هم دوستان دیگه نظرات محترمانه تری ابراز نمایند.
با سلام خدمت آقا سجاد.منم حرفم همینه.این بابا مثل ترامپ میمونه.هر چی دلش میخواد اراجیف مینویسه و همه رو نفهم فرض میکنه تا کسی هم جواب بی ادبیاشو میده مظلوم نمایی میکنه.کاش مدیر سایت قابلیت کامنت نوشتن رو برداره کلا تا شاهد بی ادبی و سخنان بی مدرک و اساس از طرف هیچ کس از جمله همین آقای چند اسمه نباشیم.
درود بر شما که حرف حق میزنید کاش همه مثل شما فکر میکردن بنده بارها گفتم تیبا ساینا سمند پارس دنا 207 حتی پراید و پیکان با دوام تر و ایمن تر از چینیا هستن و با کیفیت تر لااقل میشه اسم خودرو روشون گذاشت چینیا نشون دادن فقط چهره ی ماشیناشونو تغییر میدن من لیفان 520 سوار شدم با 820 واقعا هیچ فرقی جز چهره ندارن فقط 820 دنده اتوماتیک شده ام وی ام 530 هم سوار شدم اریزو 5 هم سوار شدم اریزو 5 همون 530 هست که قیافشو تغییر دادن و مثلا به روزترش کردن اونم با کپی از روی ائودی ایکس 33 نسل اول سوار شدم تیگو 7هم سوار شدم بازم فهمیدم فرق فنی ندارن تیگو7 همون ایکس33 هست که قیافش عوض شده و گرون تر یعنی ادم صد میلیون هزینه اضافه میده فقط واسه فیس لیفت البته بازم کپی اما اینبار از روی یکی از محصولات فولکس جالب تر اینه که توی خود چین ماشینای چینی رو نمیشناسن یعنی شما یه امار بگیری تعداد ایرانی هایی که ماشینای چینی رو میشناسن بیشتره تا خود چینیا
بخدا چیزی نگی ما فکر نمیکنیم لالی.جون مادرت بگو کدوم نمایندگی ایرانخودرو یا سایپایی بیایم یدونه ازت برداریم یه حق دلالی هم گیر تو بیاد.آخه اسکل جان 520 با 820 یکیه??پیکان و پراید و سمند از ماشین چینی بهترن???خخخخخ چطور پس همه ی فک و فامیلات میرن انواع مدلهای ماشین چینی رو میخرن غربتی جان??معلومه حرفای تو رو به هیچ جاشونم حساب نمیکنن.تو هم لات دنیای مجازی ای بیرون از اینجا کسی ….شم حسابت نمیکنه..
سوار اینهمه ماشین چینی شدی شاخ به شاخ نزدن به پرایدی سمندی تا صندوق جمع بشن و تو هم بطرز معجزه آسایی سالم مونده باشی و بقیه سرنشینان به لقاءالله پیوسته باشن??خوراک یه داستان جدید واست جور کردم تو کامنت بعدیت رو همچین داستانی کار کن دکتر جون…
درووود بر شما کاملا قبول دارم فی الواقع چینی ها فقط نام عوض میکنند و ظاهر در کاقع سر و ته یک کرباسن و من تفاوتی در کیفیت و کارایی اونها ندیدم به عنوان کسی که در سال 93 اای 94 جک جی 5 داشتم به طور قطع میگم که چینی ها فقط با سایر چینی ها قابل قیاس هستند و نه بیشتر و اززش ریالی بابت هزینه ندارند
مورد بعدی کیفیت و حس بسیار ضعیف و عاری از هیجان و بدون هیچگونه تغییر آنهاست اکثر چینی ها سواری یکنواخت کسل کننده و بی هیجانی دارند اینمورد در تمامی مدلهای چینی ها با اسامی عجیب و غریب جاریست
مورد بعدی عیوب طراحی و نقص های ایمنی و جای گیری استباه ادوات و کلید ها نبود بک لایت بست های شکننده و غیر فنی و سرهم بندی اونهاست که بیشتر چیزی شبیه کاردستی کودکانه هستند تا یک خودرو
نوشتی چینیها “فقط چهره ی ماشیناشونو تغییر میدن” بعد میگی: تیبا ساینا سمند پارس دنا 207 حتی پراید و پیکان با دوام تر و ایمن تر از چینیا هستن!!!!!!!!!!
تیبا و ساینا یه ماشینن، سمند و دنا هم همینطور، پارس هم فیس لیفته 405 هست، 207 هم همون 206 هست
حداقل به یه چیز دیگه گیر میدادی
دقت کردی آقا حامد سانمارتین از بدنام حمایت میکنه و بالعکس.گویا قرابت بسیار زیادی با هم دارن.بلکه جفتشون یک نفرن.خیال هم میکنه نظراتش میتونه مردم رو متحول کنه و به سمت خرید ماشینهای چینی نرن و برن پراید و سمند و تیبا بخرن.آیا این غیر از اینه که این بابا دلال و کارگزار ایرانخودرو و سایپائه و هر روز خدا ۲۴ ساعته فقط و فقط قصدش تخریب کردن ماشینهای چینیه؟؟دیگه یه بچه ی ۲ ساله هم متوجه میشه این قضیه رو ما که حالا سن و سالی ازمون گذشته.
با سلام
نمیدونم دنده ۶ چرا از mvm اینقد طرفداری بی مورد میکنه
حالا میکنیم بکن فقط آخه ۵۳۰ یا ۵۵۰
اقلا ازین جدیدا بگی یه چیزی x22 یا تیگو۷
پول گرفتن خوبه ولی نه اینکه هر محصولیو تعریف کنی
خداییش الان یه پراید نو بزاری بعل ۳۳۰ کدومو سوار میشی
در مورد خودروهایی که فرمودین مطالب بسیار زیادی روی سایت قرار داره که می تونید بگردید و مطالعه کنید
در ضمن این مجموعه مقالات به بررسی خودروهای دست دوم می پردازند و در مورد برند های مختلف هستند و به صورت سریالی منتشر می شوند
ام وی ام 330 که نداریم ، اگر منظور شما 530 هست ، به عنوان کسی که سالها با انواع پراید رانندگی کرده ، انتخاب من تحت هر شرایطی خودرویی غیر از پراید هست.
شما یه بار در کاپوت ۵۳۰ را باز کن هم تفاوت کیفیت رو می بینی هم می فهمی وزن همون در به اندازه کل وزن پرایده.
یه چرخ ۵۳۰ پژو پارس رو می ارزه چه برسه به پراید.
درود بر همگی
تا زمانی که یک محصول چینی که در چین هم درجه دوم حساب میشه چنان بعضی از مردم سنگ آن را به سینه میزند و به اندازه تویوتا کمری یا مزدا 6 و … در کشور همسایه ( امارات متحده . افغانستان . ترکیه و …)حاضر هستد در این مملکت برای خرید آن هزینه کنند وضعیت بهتر از این نمیشه
چنان دوستان از تولیدات چینی حمایت کردند که الان تمام کمپانی های تولید کننده ایرانی هم محصولات چینی در سبد تولید دارند حتا بهمن موتور که مزدا 3 و مزدا 2 تولید میکرد الان کلا به علت سود بالا چینی ساز شده و حاضر به تولید مزدا 2 و3 نیست
به خدا قسم گول دلال جماعت را نخوریم چینی نخریم و به حداقل ها راضی نباشیم تا برای همیشه مثل دیگر کشورها هم از برند های معتبر اروپایی و ژاپنی لذت ببریم.
اندکی تفکر لطفا
خودوری چینی در چین درجه n اوم هم نیست چه برسه درجه دوم من توی یک شرکت جزو هیت بازرگانی و توسعه هستم در تهران سال 96 اوایلش برای خرید و انعقاد قرار داد به چین رفتیم کلا در چین چیزی بنام خدوری چینی به ندرت یافت میشه بیشتر برمده آلمانی آمریکایی ژاپنی و کره ای هست خود یکی از کارکنان شرکت تولید اقلاک الکترونیکی میگفت که بیشترین مشتریان ما ایرانی هستن پس جو طرفداری از چینی ها به همین علته طرف هنوز خودوری خوب سوار نشده احساس میکنه مثلا لیفان سلطان شتابه
دروغ که کنتور نداره.همین شرکت چری ساانه بیشتر از۵۰۰ خودرو تولید میکنه در حالیکه که مدیران خودرو که نمای
داداش اون جای درپیتی که کار میکنی بقول خودت نفر نمیخواد ما هم بیایم استخدام شیم پول مفت بگیریم.گویا اونجا پرسنلش اینقدر بیکارن که همشون بیست و چهاری تو سایت دنده 6 خاله زنک بازی ماشینهای باکیفیت چینی رو میکنن…من حاضرم صد برابر تو کامنت بر علیه ماشینهای چینی بنویسم تو سایتهای مختلف ولی پول یامفت آخر ماه گیرم بیاد.خدایا خودت شاهد باش کیا تو این مملکت سر کارن!!!
آقا مهدی چرا انقدر عصبانی ؟؟؟ به همه چرا می پری برادر
شما که از همه بیشتر کامنت میزاری!!
برادر شما چینی دارین نوش جونت لذتشو ببر من که خودم پراید ۸۶ م رو دارم تا حالا اذیتم نکرده پولمم نمیرسه چینی یا مارک بخرم هر کی هر چی داره دو دستی بچسبه بهش مملکت نیستش که دزدخونس با این تورم (به نظرمن تو این وضعیت نباید جز لوازم مورد نیاز چیرز دیگری خرید شاید این دولت و… خراب بشه سرشون)
دروغ که کنتور نداره.همین شرکت چری سالانه بیشتر از ۵۰۰ هزار خودرو تولید میکنه در حالیکه mvmکه نمایندشه کل تولیداتش به ۲۵ هزارتا نمیرسه پس بقیش کجا میره.
برخلاف نظر شما در چین هم خودروی چینی سوار میشن و حتی در برخی کشورهای نسبتا ثروتمند مثل برزیل و استرالیا و روسیه هم حضور پررنگی دارند. البته در اینکه اینجا با قیمت خودروی کره ای باید چینی بخریم و با قیمت آلانی باید کره ای بخریم شکی نیست و این بی انصافیه.
تف به ذات آدم دروغگو. اگر كسي دروغ نورو باور كنه ابلهه
آقای اندک تفکر که همونم نداری!!! وقتی ماشین نهایتا بیست تا بیست و دو هزار دلاری تو همه کشورهای دنیا رو تو این کشور چهارصد پونصد میلیون تومن غالب میکنن به مردم انتظارت از مردم اینه که آی مردم بدویید برید اینا رو بخرید??تو خاندانت چند نفر هستن که اینقدر پول دارن که واسه بقیه مدعی العموم شدی?در حالی که ماشین چینی رو میشه با قیمت مناسب خرید با همون امکاناتی که رو اونا هست. همون ایربگ تاکاتا همون ترمز بوش همون تعلیق مک فرسون و. …. شما هم با اندک تفکری که داری و پرایدی که سوار میشی خوش باش… التماس تفکر لطفا
شما گاری هم روش سانرف و باشه خریداری میکند هر چه میکشیم از امثال شماها هست که به بدبختی عادت کردید و فکر میکنید همه هم مثل شما هستند
تو نباش آقا جون.برو ماشین هفتصد هشتصد میلیونی سوار شو البته بعید میدونم اینقدرا پول داشته باشی پس همون سمندتو سوار شو ما هم با گاری سانروف دارمون حال میکنیم.
من سال ۹۰ ریسک کردم و برخلاف توصیه اطرافیان یک ایکس۳۳ سرمه ای خریداری کردم و در سال ۹۶ و پس از ۶ سال این خودرو را فروختم،در طول این ۶ سال و ۱۰۰هزار کیلومتر کارکرد تنها خرابی خودروی من یکبار تعویض صفحه کلاچ و یکبار درب رادیاتور بود
توجهی به سخنان برخی افراد ندارم چون قابل اطمینان بودن این خودرو به شخص من اثبات شد و در رنج قیمتی زیر ۴۰ میلیون به هرکس که از من نظرخواهی کنه قطعا پیشنهادش میکنم
غذا چینی
خودرو چینی بخصوص لیف آن
اقلام برقی و الکترونیکی هم چینی
ظدف و ظروف هم چینی
زندگی به سبک چینی همه چی چینی میخوام اسمم هم عوض کنم بزارم چوچینانگ که به ترکیبم بخوره
درود بر چاینا و چینی ها
اتفاقا بهتون هم میاد این اسم!!!
آقا اینجا همه لامبورگینی و فراری سوارن میای میگی ماشین چینیم تو چند سال خرجی بغیر از قطعات مصرفی نداشته بهشون برمیخوره که چرا کمتر از لامبورگینی صحبت کردی اینجا؟؟فقط من موندم با اینهمه پول و پله چرا موندن تو این مملکت دارن زندگی میکنن!!!خخخخ
دمت گرم آقا مهدی با دوستان هستیم خیلی خندیدیم چینی با کیفیت بزرگترین جک قرن بود .
الان شما با این صحبت که ایراد فرمودید سهام شرکتهای چینی از جمله شرکت لیفان در بازارهای بین المللی 45 درصد در بازار پکن 54 درصد رشد کرد و سهام شرکت جنرال موتور در بازارهای بین المللی 32 درصد و در آمریکا 12 درصد کاهش یافت
باکیفیته دیگه سوار نشدی نمیدونی چیه.شماها نه اینکه همتون مارک پوش و مارک خر و مارک سوار هستین شیپیشتونم منیژه خانومه بقیه رو هم آدم حساب نمیکنید.نسبت به همه ی ماشینهای داخلی باکیفیته اینو با قطعیت و نه از روی لجبازی و کینه و عداوت میگم ولی نسبت به ماشینهای کره ای و ژاپنی یکی دو پله پایینتره.اپتیما هم داشتم قبلا بر خلاف بعضی از شماها که پراید هم ندارین … شما هم نمیخواد نگران سهام و بورس باشی.
کسایی که میگن چینی خوب نیست میرن ماشین بهتر میخرن، دیگه نمیگن که ایرانی خوبه
شرکت Beijing Benz Automotive Co تو چین بنز فیس لیفت میکنه با ایران مقایسه کنید که تیبا و سمند و 206 فیسلیفت میکنه
مونتاژ که هیچی طرح جدید میزنن اینم لینکش:
https://carnewschina.com/2017/01/12/facelift-for-the-mercedes-benz-gla-in-china/#more-77688
سال 2016 هم 1 میلیون تولید بنز تو چینو جشن گرفتن:
https://www.carscoops.com/2016/11/made-in-china-mercedes-benz-celebrates/
دلال هستن اینا همشون دوست عزیز.بخدا اگر میگفتن برید اپتیما و سوناتا بخرید من اینقدر نمیسوختم.آخه پراید و سمند و تیبا لامذهب؟؟؟خخخخخ
اپتیما و سوناتا که زباله بیش نیستند تا وقتی محصولات درجه یک و با کیفیت چینی مخصوصا لیفان در ایران حضور دارند دیروز یک خودرو باکیفیت چینی خریدم تازه مثل شما فهمیدم کیفیت یعنی چی . مرسدس بنز هم این کیفیت را نداره . میشه بیشتر در مورد کیفیت محصولات چینی مثل لیفان. دانگ فانگ و … برای ما صحبت کنید چون خود کمپانی سازنده هم همچین ادعای هنوز نکرده دمت گرم شما دارید یک تنه تعریف مرزهای کیفیت را در جهان جابه جا کردید .
آفرین که بالاخره به این نتیجه رسیدی.منتها چرا اینقدر مقاومت میکردی تا الان؟؟همون اول با رضایت قبول میکردی ما رو هم اینقدر اذیت نمیکردی تا بتونیم راضیت کنیم.چشم یک تنه در روزهای آینده باز هم از کیفیت و کارایی خودروهای چینی بیشتر واستون میگم تا بقیه هم مثل شما راضی بشن جناب لب مرز کیفیت زندگی کن…..خخخخخ
اولا اون تحت لیسانس و نظارت مستقیم مرسدس بنز آلمان است نباید هم بد باشه دوم اگر این صورت باشه تولید سایپا و پارس خودرو و ایران خودرو هم خوبه چون ماکسیما . تیانا . سیترون c5. c3 . پژو 2008 .هم هست آیا این خودرو ها ساخت ایران هستند بنز 230هم چند مدت پیش در ایران منتاژ میشد نه عزیزم بحث ما کمپانی های چینی مستقل مثل چری و لیفان است که با شتر گاو پلنگ کردن و کپی کاری یک محصول ناهماهنگ و بی کفیت را تولید میکنند
تو نخر و سوار نشو به کار کسی هم کار نداشته باش.برو بنز و بی ام وتو سوار شو اونی هم که میخواد چینی سوار بشه بره چینیشو سوار بشه.عیسی به دین خود موسی هم به دین خود.
هی میخوام هیچی نگم باز کامنتهای افراطیارو میخونم حرص میخورم …
تو هفت چهره بودن و به قول معروف داعش کره ای بودن سانمارتین حرفی نیست این بر همه ثابت شده …
اما امروز یه داعش چینیم به جمع اضافه شده اونم مهدیه …خدا بهمون رحم کنه لوکسژن داره میاد داعش تایوانی پیدا نشه صلوات….
هممون یکی هستیم داداش شما زیاد حرص نخور و ناراحت نشو. ما راضی به ناراحت شدن شما نیستیم.
سلام آقا مهدی شما گفتی چه کاره هستید و کجا زندگی میکنید ماشینت چیه ؟ باشه جواب میدم من سازنده و تامین کننده قطعات صنعتی برای نفت پتروشیمی و صنایع وابسته هستم . در شیراز و اهواز زندگی میکنم در شیراز سراتو 2000 آپشنال سایپای پلاک ملی دارم برای تردد درشیراز و مسافرت های بیرون استان خوزستان
در اهواز فورد موستانگ 2014 پلاک اروند ( منطقه آزاد. تردد آزاد در استان خوزستان ) دارم برای مسافرت درون استانی
من در کامنت خود گفته بودم که دوستان خودرو چینی و داخلی نخرید تا بتوانیم با شکستن محدودیت های واردات و تعرفه های سنگین همه ایران مثل ( خوزستان و دیگر کشورهای همسایه ) از داشتن خودروهای اصیل لذت ببرند ولی شما با توهین و تمسخر به من و مابقی ثابت کردید که فقط مصرف کننده خودرو بی کیفیت چینی بوده اید به امیدی که ما همه ایرانیان طعم خودرهای اصیل را با قیمت فوق العاده پایین بچشیم تا معنی واقعی کیفیت را با تمام وجود حس کنیم
پاینده باشی آقا مهدی
دوست عزیز شرکت شما در کدام شرکت تامین کننده مشغول فعالیت هستید؟چون بنده کمپانی من شب یک شرکت حفاری در کیش هستم و احتمالا نوع قطعات و شرکت شما را بشناسم
سلام در ضمینه تولید قطعات ریخته گری و تراشکاری انواع seat- body و تامین کننده قطعات ابزار دقیق مربوط به ولوهای صنعتی اعم از بال ولو .گیت ولو و…. انواع قطعات پمپ سانتریفیوژ و انواع پمپ جابه جای مثبت ماند اسکرو پمپ و پمپ های پلانجری . مکانیکال سیل و کوپلینگ . شفت . پکینگ . پلانجر و.. و راه اندازی کمپرسور و پمپ و توربین های بخار . فن های هوای و… در خدمت هستم
ادرس ایمیل را بفرمایید تا نمونه کارها و رزنومه شرکت را خدمتان ارسال کنم
Nimakazemi@iran.ir
منم مدیرعامل یه شرکت بزرگ نفتی هستم تو لس آنجلس و کالیفورنیا زندگی میکنم.تو لس انجلس فورد اکسپلورر سوار میشم و تو کالیفورنیا لامبورگینی آونتادور.اینجا هم ۶ ماه از سال میام لیفان ۸۲۰ سوار میشم.خوب خالی بستم نه؟؟پاینده باشی داداش.
شما اگر کسی بودی همان 6 ماه هم لیفان سوار نمیشدی !! من با شما با ادب صحبت کردم ولی معلوم شد همه چینی سوارها از کدام قماش هستند
نرود میخ آهنین بر سنگ
باشه دلال ماشینهای وطنی تو اگر مدیرعامل شرکت نفتی هستی اینجا چکار میکنی که چینی چینی کنی دکتر؟؟
میرود میخ فولادی در صخره..
در ضمن دو چیز که فاصلشون از هم زیاده رو بهم ربط نده جناب مدیرعامل.حالا چون جوابتو دادم نگو همه ی چینی سوارا همینطورن.خوبه نمردیم ادب و تربیت مدیر عامل های شرکت نقتی رو هم دیدیم.دکتری دیگه دکتر.
چینی سوار نیست که این در آرزوی چینیه عکس لیوان 820 زده رو سرش شبها باهاش نجوا میکنه که به مبعودش و مقصودش برسه کعبه آمالش چینه و در آرزوی چری و چانگان و جری و جیلی و بی وای دی و با وای دی و بسترن و غیره شب و روز میگذرونه دوچرخه اش چینیه و غذاش چینیه خوراک ماهی میخوره …ههه
شما باهاش کل کل نکن بیش ازین حرفها انتحاریه این چینی پرست
تو برو هروقت کليه خاندان و فک و فاميلات با انواع و اقسام ماشينهاي چيني موتور نسوزوندن و گيربکس خورد نکردن و تو تصادفهاي معمولي فوت نکردن و بعدش نرفتن تيبا و ساينا و پرايد و ال ممد بخرن و معني کيفيت رو متوجه بشن، بيا اينجا گل واژه بنويس.حالا باز لااقل خوبه معبود و مقصود من يه ماشين 110 ميليون تومنيه استاندارده نه پرايدي که تو واسش تبليغات ميکني و معلوم الحاله. واسه پرايد انتحاري زدن موضوعيه که فقط از حضرتعالي گل مغز برمياد…
مهدی زده به سیم آخر چینی سوار انتحاریه دیگه بکشید کنار مهدی لیوان اومد..هههه
بم بم جان اول بدون لیوانت کپی بعد مدیحه سرایی کن در ضمن من الان اپتیما دارم 2018 که میزارمش کنار لیوانت خودت بگو لیوان خوشگل تره یا اپتیما 2018 ؟ اون مارک kia روش می ارزه به لیوان 820 سی سی تو مهدی چینی
اگر تو اپتيما داري منم BMW 740 LI دارم. برو عمويي يه چيزي بگو به گروه خونت و طرز حرف زدنت بخوره بچه نازي آباد. کلاس چندي عمويي اينسري ديگه قاطي کردي چون من به اون يکي آيدي فيکت (چينازي) پيام داده بودم ولي از فرط هيجان با اون يکي آيدي فيکت (rooyksoop) اومدي جوابمو دادي. آره يکي تو اپتيما 2018 سوار ميشي يکي هم خواجه حافظ شيرازي. البته اون بنده خدا خيلي وقته در قيد حيات نيست و فقط خودت اپتيما سواري دگوري!! خخخخخخ
تو کار و زندگی نداری علاف باشی فکر کنم از فرط چرند نویسی و هجویات نوشتن به بذله گویی روی آوردی و رفتی تو کار شعر سفید تو که الان داری با لیوانت گاز گاز میکنی مراقب باش اینها چینین و به هیچی بندن البته شاید تو سودای خرید لبوان جدید خودروی محبوبت 820 گذاشتی تو پارکینگ و ازش داری نگهبانی میدی و یه جا واست درست کردن و بسط نشستی اونجا و دخیل زدی به پرچم چین و داری دعای چینی نجوا میکنی در کل احوالات زیاد نرمال نیست چون روزی 100 تا کامنت از خودت ول میدی و این یعنی تو یه جایی ثابت نشستی شایدم تو خودرو خودت نشستی میترسی چینی دزدا بدردنش نه خواب داری نه خوراک..فقط تو این سایت تکچرخ میزنی????
باز خوبه ما همینم داری جناب سانمارتین نمای پراید سوار دگوری. از ادبیاتت مشخصه که مال کدوم گلاب دره هستی.جواب آدمای زبون نفهمی رو که حرف تو کلشون نمیره باید مثل خودشون داد. خوشم میاد وقتی مثل خودت باهات حرف میزنم آتیشی میشی. تا ۱۰۰ سال دیگه چرندیات بنویسی میام و میزارم تو کاست.بچرخ تا بچرخیم دگوری جان علاف بیکار ?????
خوشم از مهندس سانمارتین میاد که محلی از اعراب به تو و شخصیت تخیلیت نمیده دمش گرررم خداییش
حالا که از چینی ها خوشت اومده بیا واست یه کاری جور کردم که از گشت و گذار و علافی تو این سایت و اون سایت و هجو گویی دربیایی و یه یوان هم گیرت بیاد از واحد پول چین خب حالا که از فرط هیجان تو کلاه پشمیت با مارک جیاینگ زنین نمیگنجی اشکال نداره الان میگم یه رستوران هست چینیه یه ظرفشور با دقت میخواد من تورو معرفی کردم میدونم از گسش بر میای و رو سفیدم میکنی البته لیوان هم ببر چون گفتم لیوان 820 دوسداری .فتن بیاره بهش پاداش هم میدیم
البت بپا اونجا زیاد بادمجان دور قاپچینی نکنی پیش چیچانگ و یویوآن اون دوتا خیلی اونجا مراقب هستن کارمزدت هم جمع کن شاید تونستی معبد چینی ها یکیم با بزرگشون دردل کنی و از آرزوها و خواب های آشفته ات به زبان چینی سخن سرایی کنی …
عبارت “محلی از اعراب “رو فقط یک نفر در این سایت استفاده میکنه،هویت شما لو رفت!!!
اين دلاليه که مشکلات روحي و رواني بسياري داره.دچار شيزوفرني ، اسکيزوفرني ، مازوخيزم و چند بيماريه رواني ديگه بطور همزمانه. تو رو خدا به جمله بندي چند خط غزلي که اون بالا نوشته توجه کن اگر شما چيزي متوجه شدي منم متوجه ميشم.
اين يک نفر مريض روحيه که ميترسه بشناسنش حتي اسمهاي خودشم (10 تا آيدي مختلف) واقعي نمينويسه. در صورتيکه دگوري جان کسي اينجا نمياد بازخواستت کنه بخاطر چرت و پرتهايي که مينويسي. پيشنهاد من اينه که سريعا خودتو به يه دکتر روانشناس نشون بدي؛ البته بخاطر خودت نه بخاطر اون خانواده ي بيچارت که معلوم نيست چي از دستت ميکشن. به اميد شفات. الهي آمين.
در برنامه تاپ گیر جندین مورد خودوری چینی مورد آزمایش قرار گرفتن همچنین در برنامه تور جهانی هم همینطور در تمامی این برنامه با یک حالت جوک گونه ای در مورد چینی ها صحبت میشد و اصلا این خودورها را به حصاب نمی آوردند
کیفیت چیزی که در خودروی چینی کالای چینی و هرچی ساخت اون دیار باشه وجود نداره
دیروز یکی از آشنا ها یک چری آریزو 5 توربو مشکی خریده بود چند نکته نظرم جلب کزد
دنده این خودور حالت گوشت کوب برقی داره بسیار عجیب و نافورم طراحی شده قسمت زیرین دنده هم از پلاستیک بسیا ربی کیفیت و بازیافتی مانندی تهیه شده نه خبری از استیل هست نه مواد پلاستیکی با کیفیت یک دکمه برای حالت برف یا خلاصی گیربکس در حالت قفل که نتونشتم متوجه بشم حتی اونم پلاستیکی و مشخصا کیفیت نازلی داره
فرمان خودرو قرار گیری کلیدهاش جالبه و بک لایتش بشدت کمه
آینه ها تصویر خودوری بغل پوشش نمیدن بعلت حالت ابتدای طراحی و نوع و فرم اونها در ضمن تا هم نمیشن بصورت اتوماتیک
تو دربی ها و بخصوص داشبورد و درب داشبورد از پلاستیک خشک و بی کیفیتی ساخته شده که شما نمیتونی تصور کنی برای یک خودوربا این قیمت بالا
و در نهایت موتور 1500 سی سی توربو این خودرو که وقتی کاپوت بالا زدم و نحوه سیم کشی و چیدمان و شلختگی کار دیدم واقعا برام عجیب بود
در طی این 20 سال چین یها فقط رنگ و لعاب بیشتری گرفتند و در بحث کیفیت هیچ رشدی نکردند البته لزومی هم نداره کیفیت ارتقا بدهند تا مادامیکه ایرانی ها از این خودروها استقبال می کنند
در ضمن خودور 49 ملیون نقد و مابقی هر 3 ماه 6 ملیون خریده بود اما بی هیچ تعارفی کیفیت آنچنانی نداشت
چینی با کیفیت ترینه الان چرا جر زنی میکنین خود بی ام دبلیو و هیوندای و لکسوس سال پیش تمام قطعاتشون از چین خریدن و بالاخره قبول کردن که چین سرور و مرشد اونهاست زمانیکه چین موتور و گیربکس میساخت بقیه کجا بودن؟ برو ببین چین فضا پیماهای ناسا رو میسازه خودم چین بودم میدونم اینهارو الانم لیفان 820 جزو 5 خودوری برتر دنیاس یه جورایی قیمت اصلیش هم بالای 300 ملیونه اما برای رفاه هموطنان با کیفیت طلب ما قیمت کاهش دادیم به جون شوما
آفرین به تو که به این نتیجه رسیدی با اون اسمهای مسخرت.راستی دقت کردی چقدر کامنتهات هم شبیه اسمته؟؟
افرادی که ماشین چینی میخرن نمیدونم چرا گاهی دچار اعتماد به نفس کاذب میشن و اعمالی ازشون سر میزنه چند روزیه که یه لیفان 820 دم مدرسه دبیرستان دخترانه محلمون میبینم و بقیه از دستش اسایش ندارن کار این لیفان ایجاد مزاحمته واقعا جای تاسف داره
فامیلت احیانا تو اون مدرسه تحصیل نمیکنه؟؟
سلام به همگی
این کل کل کردن بیخودیه
هر کسی نسبت به توان مالیش هر چی دوست داره میخره
اینکه بگیم چینی بده آلمانی خوبه از منظر مالیه
وگرنه اگه گمرک تعرفه ها رو صفر کنه کی بدش میاد ماشین اروپایی یا آمریکایی سوار بشه
یادتون باشه سالهای اول گوشی موبایل بخاطر مارکشون چقدر گرون بودن کسی میتونست بخره تا این که گوشی های چینی اومد و بقیه هم تونستن گوشی لمسی بخرند
ماشینهای چینی هم همینطوره خدایی با این قیمت کی میتونست
شاسی بلند سوار شه با این قیمتها ،سورنتو۵۰۰میلیون،ب م و ۸۰۰
الان ام وی ام ۸۰ ،چری 7، ۱۵۰ میلیون لیفانx60.
۷۰ میلیون
الان میگید لذت اروپایی کره ای رو ندارند برای ما نسبت به بودجه مون خیلی هم خوبه ،مطمئن باشید اگه تعرفه های گمرک صفر بود همه ماشین دلبخواه خودشون رو میگرفتند ،لطفا بجای سرزنش کردن چینی سوار گمرک و مسئولین رو سرزنش کنید
که چرا حق انتخاب رو از مردم گرفتند،
کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب هرگز.ما هم همین حرفو میزنیم آقایون همه واسه ما فراری سوار و لامبورگینی سوار شدن و اه و پیف میکنن.خوبه حالا خانواده هاشو دیدن وگرنه ادعا میکردن فرزندان بیل گیتسن همشون…
صحبت کاملا منطقی
فقط لیوان . جک و جونور و چانگال و بی وای دی و با وای دی و فاو آسا بسترن بی پنجاه اف نیو (کامیون میخواد اسمش)
اصلا هر چی باشه فقط چینی گوشی شیائومی و هواویی و زد تی سی و ..
خلاصه کلام
مرگ بر کره ای مرگ بر ژاپنی
زنده با چاینا
احسنت گل پسر همه جا همینطوری واسه چین و ماشین چینی و موبایل چینی و … تبلیغات کن.کار منو راحت تری میکنی که زیاد دیگه تایپ نکنم. قربونت برم علی صادقی کیه دیگه جواد رضویان کیه دیگه؟؟؟
همونطور که گفتم حتی برنامه تاپ گیر نیز به این خودروها هیچ ارزشی قائل نیست.
حالا یک عده پولدار مآب چینی دوست میان اینجا و تبلیغ ماشینهای خود رو میکنند که به لطف قیمت دلار ارج و قربی پیدا کرده است.
خود بنده هر چی باشه خودروی با اصالت سوار میشم و هرگز پولی برای این چینیها تو جوب نمیریزم.
با اصالت از نظر تو چيه؟؟ سراتوي از رده خارج شده که بقول خودت تو دادن اقساطش موندي؟ اصالت مال بنز و بي ام و و فورده که از اوايل قرن بيستم دارن ماشين توليد ميکنن نه ماشينهاي کره اي که به زحمت 20 سال ميشه شدن خودروساز.. خواهشا هم تا معني اصالت رو نفهميدي نيا اينجا براحتي بنويس اين کلمه رو.
کیا سراتوی تولیدی کره است که بین سالهای 2010- 2013 تولید شده البته مونتاژی سایپا گیربکسش جدیده و برای سال 2013 به بعده حالا از نظر تو چینی سوار قدیمیه و از رده خارج بماند با یه موتور 2000 بالغ بر156.5 اسب بخار تولید میکنه
که توشتاب و هندلینگ با این قدرت و قیمت در حال حاضر واقعا عالیه در حالیکه لیف آن 820 شما با موتور تنبل و قدیمی 2400 همین مقدار تولید میکنه که هم در شتاب پایین تره و هم در مصرف بالاتر بهر حال تکنولوژی پایین چینی ها در جای جای صنعت خودور مشهوده در ضمن کیا موتور خودورهاش 7 سال گارانتی کرده بیشترین میزان مدت گارانتی در برندها به همین دلیل از کیفیت محصول ساخته شده خودش اطمینان داره
نکته آخر همین خودور که شما میگی قدیمیه با همین موتور و گیربکس در محصول 2017 این شرکت ساخته میشه
شما هنوز خودروی خوب سوار نشدی دادا…
برو فعلا قسطاشو جور کن نيان از دستت دربيارن نميخواد راجع به اسب بخار و تنبلي و پر مصرفي ماشين من نظر بدي. همين 2 هفته پيش بود تو اتوبان قزوين-رشت يکي از همين ماشين اقساطيها رو که شما شب و روزتو بخاطرش تلف ميکني باهاش کورس گذاشتم تو جايي که جاده کفي بود طرف تا اومد پاشو بزاره رو گاز 50 متر ازش جلوتر افتادم و به سرعت 210 که رسيدم يه نگاه به آيينه انداختم ديدم نقطه شده پشت سرم.حالا تو رو کاغذ هي اسب بخار و باکيفيت ترين موتور دنيا کن.از اين دادا دادا گفتنتم معلومه بچه اصفهوني.اگر تشريف آوردي تهران هر جا گفتي ميام تا بهت ثابت کنم همين ليف آن ليف آني که ميکني ماشينه يا اون سراتوي قسطيه از رده خارج..
شما اون برنامه رو دیدید؟من بسیار از اون برنامه لذت بردم و هر قسمتش رو چندبار دیدم و بعضا حفظش شدم.
آخرین جمله کلارکسون این بود:چینیها در طول ۵ سال از این(یه سه چرخه)رسیدن به این(ام جی، جی اس).اگر با همین سرعت پیش برن تا ۵ سال دیگه بازار انگلیس رو هم قبضه میکنند.
الان چندسال از اون برنامه گذشته و پیش بینی کلارکسون درست از آب درآومده.
نه برادر کلارکسون شکر خورده بياد تعريف خودروي چيني رو بکنه.ماشين فقط سراتو اونم فقط 2010 اش که موتورش با کيفيت ترين موتور جهانه و اسب بخارش بالاترين اسب بخار جهانه و اينقدر شرايط فروشش خوبه که خيليا رفتن قسطي برداشتن و ديگه هيچ ماشيني رو هم ماشين نميدونن. شما هم ديگه سعي کن ديگه از صنعت چين و ماشين چيني تعريف نکني که به کلارکسون و نماينده برحقش در اين سايت (سانمارتين چينازيه بدنامه تقي و ممد و نقي و …) برنخوره!!
مهدی همون امین که گاهی با نام بد نام و گاهی امین کامنت گذاری میکنه هدفش هم های لایت شدن و مطرح شدنه
بدین ترتیب خودش هم میدونه که من متوجه شدم
بنظرم حمایت از خودروهای چینی اینقدر ارزش نداره که فرد بخواد خودش پشت چهره و نامهای مختلف مخفی کته امین میدونم که از قبل چینی ها حقوق میگیری و همش تز خودزوی چینیت تعریف میکنی نونت از این راه تامین میشه ماهم که شخصیت تورو خوب شناختیم
در مملکتی که میتسوبیشی میراژ شهری با موتور 1200 به قیمت 110 میلیون تومان نائل شده
است خرید ام وی ام 550 دست دوم به صرفه خواهد بود.