شرایط و قیمت فروش فوری محصولات MG


111 دیدگاه

  1. میثاق | شهریور 14, 1394 | لینک نظر

    به نظر من اگه پول به هم قیمتای ام جی بدین بیخوده ام جی همه جوره عالیه من الانترا و سراتو رو رانندگی کردم و دیدیم اصلا در سطح ام جی نیستن حتی تو شتاب اپتیما ومزدا3 هم نرسیدن پس برید تحقیق کنید و سوارشید ببینید ام جی چجور برندیه و ماشینش چیه

  2. سیروس | فروردین 16, 1394 | لینک نظر

    من خودم ام جی 6 مگنت دارم واقعا رانندگی باهاش لذت آور این پولی که برای خریدش دادم گوارای وجودشان هر چه از این ماشین بگم کمه چینی ها و کره ای ها برای ما فرقی ندارند هر دوشان بی گانه اند ولی یک انسان باید همیشه واقعیت رو بگه تا دیگران در انتخابشان ازش استفاده کنند

  3. تورج امین فر | اسفند 24, 1393 | لینک نظر

    بسیار عالی

  4. اشكان | بهمن 22, 1393 | لینک نظر

    به نظر من فقط كساني ميتونن از ام جي 6 بد صحبت كنن كهوتا حالا سوارش نشدن حداقل يكبار امتحان كنيد بعد نظر بدين من هم با سراتو رانندكي كردم (٢ سال) و هم ام جي ، سواري و لذت ام جي اصلا قابل مقايسه با سراتو نيست

  5. alireza | دی 16, 1393 | لینک نظر

    ضمنا آقا سان مارتین لطفا حرف توی دهن من نذارین. من دشمن ماشینای کره ای نیستم و خیلی هم به پیشرفتشون احترام میذارم و بارها هم این رو گفتم. من مدتها با رضایت کامل با دو تا کره ای از دو نسل مختلف (دوو سیلو و هیوندای سانتافه) رانندگی کردم و اتفاقا از طرفداران سانتافه هم هستم (البته سانتافه 3.5 لیتری نه نمونه های فعلی 2.4 لیتری که خودشو هم نمی تونه تکون بده! ). من مثل شما صفر و یکی به مسائل نگاه نمی کنم که یا از یک چیزی متنفر باشم یا دلباختش باشم. هر ماشینی حتی بنز و BMW و … نسبت به خودش عیب و ایراداتی داره و قابل انتقاد هستش. مشکل اصلی من هم نه با کره ای ها، بلکه همونطور که قبلا گفتم با وارد کنندگان سودجوی اونهاست.

  6. alireza | دی 16, 1393 | لینک نظر

    جهت اطلاع ام جی 6 در سال 2014 در رده پنجم با دوام ترین خودرو های انگلیسی قرار گرفته:
    http://www.car.ir/news/Foreign-Company/most-reliable-family-cars
    مقایسه ام جی 6، کیا سراتو، مگان و مزدا 3 توسط مجله ماشین که در اون
    ام جی به راحتی در همه زمینه ها رده اول رو کسب کرد و اگه بخش مربوط به سراتو رو بخونین متوجه میشین که چرا ما میگیم کره ای ها غیر از زیبایی و آپشن فراوون کیفیت چندان بالایی ندارند:
    http://www.car.ir/news/New-Technology/Mazda3-Megane-MG6-Cerato
    همچنین ام جی 6 در بین بهترین خودرو ها برای مالکیت در سال 2014 در رده ششم قرار گرفته و در همه زمینه ها امتیازش بالا 90 درصد هستش. جالب اینه که به عنوان رتبه اول هندلینگ و بالاتر از پورشه 911 انتخاب شده!
    http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/86712/best-cars-to-own-in-2014
    همچنین امسال طلای طراحی خودرو در انگلستان به برند ام جی اختصاص پیدا کرده:
    http://mg.co.uk/news/2014/12/11/mg-wins-gold-at-london-design-awards/
    اگه در مورد طراحی و مهندسی انگلیسی ام جی شک دارین:
    http://mg.co.uk/about-mg/
    همه اینا رو اضافه کنین به قهرمانی در مسابقات BTCC (معتبرترین مسابقات خودرویی انگلستان )
    http://en.wikipedia.org/wiki/British_Touring_Car_Championship
    و تحسین تمامی تحلیل گران معتبر خودرو از ام جی 6 و ام جی 3.

    • در پاسخ به: alireza

      بیژن | دی 16, 1393 | لینک نظر

      دوست عزیز میشه یه آمار یا مسابقه ونظرسنجی خارج انگلستان بیارین . ام جی خارج از انگلیس توی هیچ تست و نظرسنجی شرکت نمی کنه؟ توی ایران هم نظرسنجی کنی همه پراید انتخاب میکنند

      • در پاسخ به: بیژن

        alireza | دی 16, 1393 | لینک نظر

        آقا بیژن لینک دوم مربوط به بررسی ام جی توی خود ایران و مقایسه اون با رقبای قیمتیش بود که به راحتی رقباشو شکست داد. اگر هم به لینک های مربوط به انگلستان توجه کنین میبینین که اتفاقا ام جی تنها خودرو انگلیسی هستش که توی رده های بالا حضور داره و رده های بالای جدول رو خودرو هایی مثل اشکودا و پژو و داچیا به خودشون اختصاص دادن. از جمله این که توی لینک بهترین خودرو ها برای مالکیت در سال 2014 اولین خودرو اشکودا یتی هست که برای سومین سال پیاپی داره این مقام رو کسب می کنه.
        اما همونطور که قبلا هم توضیح دادم ام جی به تازگی احیا شده و در نتیجه مدتی طول میکشه که بتونه دوباره نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروشش رو توی سراسر دنیا فعال کنه و وارد بازار های دیگه بشه. همونطور که میدونین کشورای دیگه مثل ما نیستن که یه شرکت با 5 تا نمایندگی توی سطح کشور توش خودرو بفروشه و قوانین بسیار سختگیرانه ای در مورد نمایندگی ها دارن. که همین مساله برای شرکتی که میخواد دوباره وارد رقابت بشه کار رو سخت می کنه.
        قطعا با اضافه شدن ام جی 5 ، ام جی GT و ام جی GTS به سبد محصولات ام جی، این برند به سرعت در سراسر دنیا گسترش خواهد یافت. می تونین توی لینک زیر ببینین که کمپانی سایک موتور ( شرکت مادر ام جی ) مرکز عملیات خودش رو در میشیگان آمریکا افتتاح کرده و این افتتاح با حضور مقامات بلند پایه ایالتی و سران جنرال موتورز بوده. علاوه بر این تصویر تست های آزمایشی ام جی 5 در آمریکا رو می تونین توی آپارات و یوتیوب ببینید. در نتیجه به نظر میاد که ام جی میخواد با قدرت وارد رقابتی ترین بازار دنیا بشه.
        http://www.prnewswire.com/news-releases/chinese-auto-giant-saic-motor-celebrates-opening-of-new-north-american-operations-center-in-michigan-160541035.html

  7. alireza | دی 16, 1393 | لینک نظر

    و در عوض همه اینا، قبول دارم که تعداد نمایندگیهاش کمه و جا داره که توی شهرای بیشتری نمایندگی داشته باشه. اما توی تمام شهرای بزرگ نمایندگی داره و اگه کسی توی یه شهر بزرگ زندگی می کنه لازم نیست هیچ نگرانی بابت خدمات پس از فروش داشته باشه.
    ضمنا لازمه بدونین که مدیا موتورز (شرکت وارد کننده ام جی) در 6 ماهه نخست امسال بالاترین سطح از رضایت مشتریان رو به خودش اختصاص داده. پس با توجه به مجموع این حرفا اگه کسی توی یه شهر بزرگ زندگی میکنه و یه ماشین خاص و زیبا و با امکانات و البته بسیار پر شتاب و پر توان میخواد، ام جی براش گزینه خیلی خوبیه.

  8. alireza | دی 16, 1393 | لینک نظر

    حرف من اینه که اگه فروش ام جی یا هر کدوم از خودرو هایی که اسم بردم توی کشورای دیگه از محصولات کره ای کمتره به خاطر اینه که قیمتشون هم از محصولات کره ای بیشتره. اما توی ایران که این شرایط کاملا برعکسه، خرید ام جی بسیار به صرفه تر از کره ای هاییه که علی رغم ظاهر زیبا و آپشن های فراوان، زیر 10 هزار کیلومتر اتاقشون به صدا میفته. نه فقط ام جی، بلکه با این قیمت ها ماشینای دیگه ای هم هستند که قطعا کیفیت بالاتری از کره ای ها دارند و بر اساس شرایط خاص کشور ما، قیمتشون پایین تر از کره ای هاست.
    حالا اگه یه سری به فروم های تیونینگ تاک یا سایر فروم های مربوط به ام جی بزنین خواهید دید که کسی نیست که ام جی داشته باشه و از ام جی ناراضی باشه. از جمله خود من که واقعا هر چیزی که از ماشین می خوام رو ام جی به من میده. پس در نتیجه ام جی ماشینیه که
    1- از نظر فنی و کیفیت در سطح عالی قرار داره .
    2- انتظارات مصرف کننده رو به خوبی برآورده می کنه
    3- توی رنج قیمتی خودش شتاب و امکانات فوق العاده ای داره.
    4- توی کشور ما بسیار ارزون تر از ارزش واقعیش (در قیاس با رقبا) به فروش میرسه.
    5- توی یکی از برگترین مراکز طراحی و مهندسی انگلستان طراحی میشه.

  9. alireza | دی 16, 1393 | لینک نظر

    ام جی 6 توی کشورای خارجی به قیمت 32 هزار دلار فروخته میشه که این قیمت به مراتب از قیمت سراتو و الانترا که هیچ، حتی از سوناتا و اپتیما هم گرونتره. دلیلش هم امکانات بسیار زیاد، موتور بسیار قوی، سیستم تعلیق بی نقص، هندلینگ بسیار بالا و کیفیت ساخت بالاست. که اگه بخواین همه اینا رو توی یه کره ای پیدا کنین باید به سراغ آزرا یا کادنزا برین. اما چرا توی کشور ما ام جی از ماشینای کره ای ارزونتره؟ دلیلش رو قبلا هم گفتم: گرون فروشی وارد کننده های کره ای!
    برای مثال جیلی هم توسط وارد کننده های هیوندای و کیا وارد میشه و جیلی دومین خودروی وارداتی پر فروش ایرانه. در حالی که نه امکانات خوبی داره، نه موتور قدرتمندی داره، نه کیفیت ساخت بالایی داره و نه رانندگی خوبی. من یک دفعه وارد این بحث شدم و مدیریت سایت کامنت من رو ادیت کرد. بنابراین زیاد این مساله رو دنبال نمیکنم. اما در نظر داشته باشین که علل موفقیت یه خودرو توی ایران بیشتر از قابلیت های اون خودرو، به افرادی که پشت اون خودرو هستند برمیگرده.
    من هیچ وقت به هیچکس توهین نکردم و نگفتم مردم ایران بی سواد هستند. ولی وقتی بعضی از افراد چه از روی عمد و چه غیر عمد به ناحق در مورد یک خودرو بدگویی می کنند، مردم هم که اونا رو به عنوان مرجع میدونن حرفشون رو گوش میکنن.

  10. alireza | دی 16, 1393 | لینک نظر

    این کامنت رو دیروز خطاب به آقا سمیر نوشتم. اما به دلیل بلاک شدن نتونستم ارسالش کنم و الان دوباره میذارم. فکر می کنم آدرس IP من بلاک شده و به همین دلیل نمی تونم کامنت بذارم.
    آقا سمیر هیوندای الانترا و کیا فورته (سراتو) توی آمریکا حدود 20 هزار دلار قیمت دارن. یعنی با حقوق 7 ماه یک کارمند میشه یه الانترا یا سراتو خرید. تازه همین رو هم با کلی شرایط فروش اقساطی و لیزینگی مختلف میدن. ولی توی ایران الانترا حدود 110 میلیون و سراتو حدود 135 میلیون قیمت دارند. یعنی اگه حقوق یک کارمند رو 1.5 میلیون در نظر بگیریم میشه حقوق 90 ماه یک کارمند معمولی!
    کیا و هیوندای کلا کمپانی هایی هستند که ماشینای ارزون قیمت تولید می کنن. در واقع توی آمریکا ارزون ترین خودرو ها خودروهای کره ای هستند و بعد از اون تویوتا و فولکس واگن قرار میگیرند. به همین دلیل هم فروش این خودرو ها زیاده. مثل پراید توی کشور ما که ارزونترین خودرو هستش و در نتیجه بیشترین فروش رو هم داره. در نتیجه پر فروش ترین خودرو، خودرویی هستش که از همه ارزونتر باشه. نه این که الزاما از همه بهتر باشه!

  11. علیرضا | دی 15, 1393 | لینک نظر

    میشه از ادمین سایت بپرسم که چرا من از دیروز نمی تونم با ایمیل اصلیم توی این سایت کامنت بذارم؟ آیا مشکل فنی وجود داره یا مساله چیز دیگه ایه؟

  12. حميد | دی 15, 1393 | لینک نظر

    آقا يكي گفته بود BTCC خيلي معتبره؟! اين مسابقات مطمئن هستيد از WRC و PIKES PEAK معتبرتره؟

    چون من به هر كي مي گم هيچكي BTCC‌رو نمي شناسه ولي بچه هاي ام جي سوار خيلي خوشحالن

    سايت BTCC رو نگاه كنيد به غير از هوندا و ام جي بقيه شركت كنندگان تيم ها متفرقه هستن و هيچ كدام نماينده رسمي خودروساز ها نيستن!!! ديگه قضاوت با دوستان

  13. sunmartin | دی 15, 1393 | لینک نظر

    سمیر جان اینم اضافه کن بکی از پرفروشترین خودروهای آمریکا و رکورد شکن فروش هیوندای در سال 2014 هینوندای بود که گفتند داره به تویوتا فروشش نزدیک میشه یا همین سراتو که اقای علیرضا قبولش نداره و بنظر من اصلا قابل قیاس با ام جی 6 نیست و خیلی از جهات و بخصوص طراحی بهتره در آمریکای شمالی به نقل از car یکی از انتخاب های اصلی مشتریان بوده اونجا که ديگه انتخاب آزاده و شرایط مساعد چرا ملت سمت چینی نمیرن؟؟بنده یکی از نزدیکترین اقوامم برلین هستند میگه اینجا اکثرا اسپورتیج سوارند و فروشش در کشور مهد تکنولوژی بسیار زیاده و برند کیا واقعا قبول دارند فروش این دو شرکت مشترکت المنافع بسیار بیشتر از برند ام جی هست

  14. سمیر | دی 14, 1393 | لینک نظر

    من هیچ علاقه ای به هیوندای ندارم ولی شما بدجوری عاشق ام جی هستی و دیگه داری اطلاعات کاملا غلطی می دی که آدم رو مجبور می کنی جواب بدi

    هیوندای یکی از سودآورترین خودروسازن جهانه

    سود خالص این خودروساز سال 2013 8.4 میلیارد دلار بوده ….. مدرک http://investing.businessweek.com/research/stocks/financials/financials.asp?ticker=005380:KS&dataset=incomeStatement&period=A&currency=US%20Dollar

    بهتره کمی سطح سواد و علم رو بالا ببری ، هیوندای فقط برای نسل جدید جنسیس 500 میلیون دلار هزینه طراحی و توسعه داده اون وقت سود یکسال این کمپانی 800 میلیون دلار بوده؟! یعنی با 300 میلیون دلار بقیه این همه خودرو رو داره توسعه و طراحی می ده؟ یه کمی فکر کنید بعد نظر بدید خواهشا! خودتون پروفسور ندونید. اصلا 800 میلیون دلار پوله؟

    با همین منطق و دانش داری از ام جی دفاع می کنی؟ خوش به حاله ام جی!

    بر اساس FORBES هیوندای 10 درصد مرز سود خالص داره که بالاترین در بین همه خودروسازانه
    http://www.forbes.com/sites/liyanchen/2014/05/13/best-of-the-biggest-how-profitable-are-the-worlds-largest-companies/

    http://www.econews.ir/fa/c1_166240/

    سودآورترین خودروسازان جهان کدامند؟

    فولکس‌واگن را با 21.5 میلیارد دلار سود به عنوان سودآورترین شرکت خودروسازی جهان معرفی کرد. دو شرکت فورد و جنرال‌موتورز نیز به ترتیب با 20.2 و 9.2 میلیارد دلار رده‌های دوم و سوم سودآورترین شرکتهای خودروسازی جهان را به خود اختصاص دادند.

    همچنین شرکتهای دایملر، هیوندای، بی.ام.و، هوندا، تویوتا، نیسان و کیا از نظر شاخص سود رده های چهارم تا دهم برترین شرکتهای خودروسازی جهان را به دست آوردند.

    • در پاسخ به: سمیر

      نریمان | دی 26, 1393 | لینک نظر

      خیلی ممنون

      8 میلیارد درست هست نه 800 میلیون ، این مطلب رو من تو ایرانجیب خونده بودم ، ولی با لینک شما آقا سمیر اطلاعاتم رو به روز میکنم ، نت اینکام 8 میلیارد برای 6 میلیون خودرو ، یعنی 1200 دلار برای هر خودرو ، باز هم در اصل موضوع فرقی ایجاد نمیکنه ، به عبارت دیگر سود خالص هیوندایی بطور متوسط 5 درصد هست. در ضمن علم و آگاهی نسبی میباشد و خدا فقط بر همه چیز آگاهی کامل دارد ، مسلما شما هم اطلاعات جامعی در مورد همه چیز ندارید ، ولی آیا شجاعت پذیرش اشتباه رو دارید ؟
      برند ام جی یک برند اصیل در حوزه خودروهای سوپر اسپرت و روداستر بوده ، امیدوارم شما هم در این مورد مطالعه بیشتر فرمایید.

    • در پاسخ به: سمیر

      معین | اسفند 6, 1393 | لینک نظر

      جالبه !! تو لیست سوداورترین خودروسازان دنیا بین ده تای اول یکیشون همین saic چین بود که سهامدار mg هست

  15. سمیر | دی 14, 1393 | لینک نظر

    مردم ایران هم اینقدر بیسواد نیستن که فقط دنبال حرف دلال بیافتن برای نمونه کافیه فروش الانترا در چین و آمریکا و کانادا رو با لنسر مقایسه کنید. می بینید اونجا هم همین وضعه. پس همه جای همه دنبال حرف دلال هستن و فقط یه قشر مثل شما درک و شعور دارند می رن خودروهای با اصالت می خرند؟!

    ولوو رقیب کره ای نیست اگر فروشش کم بود چون هم قیمت بنز و بی ام و شد و مردم استقبال بیشتری از این دو برند می کنن تا ولوو که نه نمایندگی داره نه بازار فروش داره نه خدمات داره و نه اصلا به قیمتی که داره می ارزه. بازم فروش جهانی ولوو رو با آلمان ها مقایسه کنید می بینید مردم ایران هم منطقی برخورد کردند تازه اونم با این وضعیت خدمات

    اپل آسترای 145 میلیونی رو می شه به من نشون بدید؟ اپل آسترا الان تو بازار 170 میلیون تومنه که بازم اینم فعلا تکلیف خدمات پس از فروش و بازا رو قطعاتش معلوم نیست

    اتفاقا مردم ایران کاملا محافظ کار و عاقلانه برخورد می کنن وقتی که هنوز تکلیف خدمات پس از فروش خودرویی مشخص نیست ازش خرید نمی کنن این رفتار رو آمریکایی ها و اروپایی ها هم از خودشون نشون می دهند

    آلفا رومدو هم یک برند خاص است با مشتری های خاص در همه دنیا هم همینطوره. هیچ وقت در هیچ کجا فروش آلفا رومئو به خودروهای اقتصادی مثل هیوندای و تویوتا نمی رسه ولی بازم مردمدر ایران خوب استقبال کردن برای ی خودروی هاچبک کوچک شهری و گرانقیمت.

    • در پاسخ به: سمیر

      مهدی | دی 14, 1393 | لینک نظر

      سمیر جان خیلی عالی بود , خوشم اومد.

    • در پاسخ به: سمیر

      نریمان | دی 14, 1393 | لینک نظر

      بر اساس آمار موسسه Driver Power و رای گیری از 50 هزار راننده در انگلستان به ترتیب 10 خودروی خانوادگی با دوام در انگلیس را به شما معرفی می کنیم:

      ام جی 6 با امتیاز 94.11 در مقام 5 م ایستاد 🙂 🙂 🙂 ، عجب ضد حالی برای ام جی ستیزان 😡

      http://www.car.ir/news/Foreign-Company/most-reliable-family-cars

      آقا سمیر

      میشه واسه این اطلاعاتی که ارایه دادید ، مستندات ارایه بدهید . همین قدر بدانید که هیوندایی و زیر مجموعه اش کیا ، در سال مالی 2013 کلا از فروش 6 میلیون دستگاه خودرو 800 میلیون دلار سود کنند و یعنی ارزان فروشی ، کلا این محصولات ارزان قیمت با شرایط لیز بسیار مناسب در خارج از کشور مثل آمریکا و کانادا ارایه میشه ، آیا چنین شرایطی برای یک سراتو 69000 درهمی در ایران حاکم هست . در ضمن کلا 130 عدد آلفا جولیتا در سال 93 تا کنون فروخته شده و خیلی استقبال هم نشده .

      آقا علیرضا

      برند ام جی 90سال قدمت داره و یک دوره رکود 5 ساله داشته بخاطر مشکلات مالی که سه شرکت سایک ، بی ام دبلیو و فورد خواستار این برند بودند که سایک ( نانجینگ ) با قیمت 450 میلیون پوند توانست سرمایه گذاری این شرکت را بعهده بگیرد ، این بحث برند و چه و چه فقط در ایران رایج هست ،

      ارزیابی فوق هم نشان میدهد که جایگاه ماشین کره ایها از نظر دوام کجاست ،

      • در پاسخ به: نریمان

        بیژن | دی 15, 1393 | لینک نظر

        باز هم نظر سنجی توی انگلستان. من موندم این ام جی جاهای دیگه دنیا توی نظرسنجی شرکت نمیکنه؟

  16. علیرضا | دی 14, 1393 | لینک نظر

    آقا سمیر ام جی 6 کلا 3 ساله که داره تولید میشه. در حالی که هیوندای 50 سال قدمت داره و الان 20 ساله که محصولات هیوندای و کیا وارد بازار ایران شدن. چجوری میشه اینا رو با هم مقایسه کرد؟ هیوندای یک برند کاملا شناخته شدس و توی اکثر شهرای ایران نمایندگی داره. در حالی که ام جی یه تازه وارده و فقط توی 10 تا شهر بزرگ نمایندگی داره. تازه اینم اضافه کنین که تبلیغات منفی برخی از افرادئ بر علیه ام جی حرف میزنن و اونو چینی میدونن قطعا روی دید مردم تاثیر داره.
    اصلا ام جی هیچی. چرا میتسوبیشی و اوپل و سوبارو و هوندا و ولوو و آلفا رومئو توی بازار ایران مشتری ندارن؟ اونا هم بدن؟ اونا ایرادی دارن؟ پس مساله فقط کیفیت ماشین نیست. ذهنیت مردمه که توی فروش تاثیر گذاره. همه مردم که اهل تحقیق نیستن که بیان توی این سایتا و فروم ها بگردن و ببینن چه ماشینی خوبه و چه امکاناتی داره. پسر خاله من دو هفته پیش یه سراتو خریده 137 میلیون. من اگه جای اون بودم (غیر از ام جی) میرفتم 130 تومن میدادم و لنسر 1800 میگرفتم. لااقل آدم یه ماشین ژاپنی با اصالت و با کلاس سوار میشه. یا یکم دیگه روش میذاشتم و با 145 تومن اوپل آسترای آلمانی سوار میشدم. بازار ما افتاده دست یه عده دلال که هیچ سر رشته ای از ماشین ندارن و فقط برای سود بیشترشون یه سری ماشینا رو تبلیغ می کنن و از یه سریا بد میگن.

    • در پاسخ به: علیرضا

      نیما ع | آذر 1, 1394 | لینک نظر

      کجا ام جی کلا سه ساله داره فعالیت میکنه، لطفا معلومات خودتون رو بالا ببرید بعدش نظر بدید. ام جی نود ساله که داره اتومبیل میسازه، که از زمان قدیم در انگلستان کارشو با ساختن ماشین های بخار کلاسیک اغاز کرد و تا الان هم در صنعت خودرو سازی چیزی کم نداشته. درست، این شرکت چند سالیه که داره تو چین تولید میشه ولی اصلیتش همون شرکت انگلیسه که در جهان شناخته شده است.