اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

گسترش شبکه سوپرکروز جنرال موتورز تا یک میلیون کیلومتر

برای افرادی که خودروی جنرال موتورز مجهز به سوپر کروز دارند، تعداد جاده‌های آمریکای شمالی که می‌توانند از سیستم هندزفری استفاده کنند، تا سال آینده دو برابر خواهد شد. این خبر امروز در حالی منتشر می‌شود که این خودروساز به طور فعال در حال کار برای گسترش شبکه سوپر کروز از حدود ۶۴۰ هزار کیلومتر به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار کیلومتر است.
هنگامی که این سیستم در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، سوپر کروز به رانندگان اجازه داد تا در بزرگراه‌های تقسیم بندی شده و نقشه برداری شده، بدون نیاز به نگه داشتن دست روی فرمان سفر کنند.

البته دقت نظر رانندگان همچنان الزامی است. این شبکه بیش از یک سال پیش، حدود ۳۲۰ هزار کیلومتر را شامل می‌شد و از آن زمان تاکنون دو برابر شده و برخی از بزرگراه های تقسیم نشده نیز اضافه شده است.

پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۵، تعداد جاده‌های سازگار در ایالات متحده و کانادا تقریباً چهار برابر شود. در حال حاضر، سوپر کروز می‌تواند به طور خودکار تغییر مسیر دهد و حتی در حین یدک کشی تریلر هم کار می‌کند.
در اکثر خودروهای جنرال موتورز مجهز به سوپر کروز، تعداد فزاینده‌ای از جاده‌های سازگار از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار از راه دور قابل دسترسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا