اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آئودی RS6 و RS7 با تیونینگ ABT رونمایی شد

ارتقای بیشتر برای محصولات پرفورمنس آئودی

تیونر ABT Sportsline، مدل‌های RS۶ و RS۷ Legacy Edition را با حداکثر قدرت ۹۸۶ اسب بخار قدرت و ۱۱۵۰ نیوتن متر گشتاور معرفی کرد. هزینه این پکیج تیونینگ معادل ۲۱۸۹۹۹ دلار اعلام شده است که شامل نصب هم می‌شود.

خودروها باید با سوخت ۱۰۲ اکتان کار کنند تا این قدرت کامل داشته باشند. در سوخت ۹۸ اکتان، خروجی به ۹۲۷ اسب بخار و ۱۰۵۰ نیوتن متر کاهش می‌یابد.
ABT برای دستیابی به ارتقای قدرت، موتور را تعمیر اساسی می‌کند. توربوهای اصلاح‌شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر وجود دارد.

فناوری جدید برای بهبود انتقال اکسیژن

سیستم تزریق غیرمستقیم آب/اتانول (IWI) از جمله ارتقاهای قابل توجه است. یک واحد کنترل الکترونیکی این فناوری را اداره می‌کند. توماس بیرمایر، مدیر عامل ABT Sportsline گفت: “این فناوری اجازه می‌دهد تا اکسیژن بیشتری برای احتراق سوخت تامین شود و در نتیجه عملکرد دائمی بالاتری داشته باشد.”

این خودرو دارای یک مخزن ۱۵ لیتری برای نگهداری آب و اتانول در قسمت بار عقب است. ABT تخمین می‌زند که رانندگان می‌توانند ۳۰۰۰ کیلومتر مسافت بین شارژ مجدد این مخزن طی کنند. برنامه myABT پر بودن مخزن را نشان می‌دهد. مالکان باید مایع IWI بیشتری را از ABT سفارش دهند.

فعال کردن سیستم IWI مستلزم قرار دادن RS۶ یا RS۷ در حالت درایو RS و نگه داشتن آن دکمه برای یک ثانیه است. سپس نیروی اضافی در دسترس قرار می‌گیرد.

برای مدل سال ۲۰۲۴، آئودی RS۶ Avant Performance و RS۷ Performance را به ایالات متحده معرفی کرد. هر دوی آنها با یک موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری توئین توربو عرضه می‌شوند که ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

آنها می‌توانند در ۳.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسند. حداکثر سرعت استاندارد، ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. در مقایسه با نسخه‌های قبلی، مدل‌های پرفورمنس دارای توربوهای بزرگ‌تر، کاهش صدا بیشتر و نرم‌افزار کنترل انتقال ارتقایافته هستند. قیمت این مدل‌ها از ۱۲۶۸۹۵ دلار برای استیشن واگن و ۱۲۸۸۹۵ دلار برای سدان شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا