اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آبارث از جدیدترین مدل تولید محدود خود رونمایی کرد

تیونر فیات با وجود برقی سازی، همچنان هاچ بک‌های جذابی را تولید می‌کند که بنزینی هستند. مدل ۶۹۵ برای چندمین بار نسخه ویژه‌ای را دریافت می‌کند. معرفی جدیدترین مدل تولید محدود به دلیل هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این برند است.

آبارث ۶۹۵ سالگرد ۷۵ سالگی، جدیدترین مدل از این برند ایتالیایی است که ۱۶ سال از عمر آن می‌گذرد. این مدل ویژه دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی انحصاری با روکش طلایی است که در بدنه خودرو هم دیده می‌شود. این گرافیک یک سر پیستون روی گلگیرهای عقب و یک لوگوی بزرگ “Abarth” را نشان می‌دهد که تقریباً در تمام عرض درها اجرا می‌شود. سقف خودرو دارای نقش و نگار عظیم عقرب مانند است که به رنگ طلایی تکمیل شده است.


اگر مدتی این برند را دنبال کرده باشید، آن اگزوزهای عمودی الهام گرفته از لکسس باید آشنا به نظر برسند. مدل ویژه و جدید ۶۹۵ از موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ بنزینی استفاده می‌کند. این پیشرانه ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که نیروی تولیدی آن از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به محور جلو هدایت می‌شود. این پیشرانه شتاب ۰ تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۶.۷ ثانیه ثبت می‌کند و به حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

فضای داخلی مطمئناً سن خود را نشان می‌دهد، اما آبارث سعی کرده تا با پوشاندن بخشی از داشبورد در آلکانترا، همه چیز را زیباتر کند. صندلی‌های کربنی Sabelt با دوخت زرد و نوشته “سالگرد ۷۵ سالگی” وجود دارند. تهویه مطبوع خودکار، اتصال Apple CarPlay و Android Auto، یک جفت صفحه نمایش ۷ اینچی و سیستم صوتی Beats از جمله امکانات این خودرو هستند.

Abarth تنها ۱۳۶۸ دستگاه از این مدل ویژه را تولید می‌کند. این اشاره‌ای به حجم موتور ۱۳۶۸ سی سی خودرو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا