اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آخرین نسل بزرگترین کراس‌اور پژو، زیر پوشش استتاری سنگین/آماده تغییرات بزرگ باشیم؟

پژو ۵۰۰۸ در ابتدا، در جولای ۲۰۰۹ و زمانی که در قالب یک وسیله نقلیه چند منظوره سایز متوسط ​​(MPV) به دنیا معرفی شد، رونمایی شد.

فیس لیفت اکتبر ۲۰۱۳، موتورهای ارتقا یافته و طراحی بیرونی اصلاح شده را به ارمغان آورد، اما سپتامبر ۲۰۱۶ بود که این مدل به عنوان یک SUV سایز متوسط ​​طبقه بندی شد.

نسل دوم ۵۰۰۸ صرفاً یک نسخه هفت نفره از کراس اوور ۳۰۰۸ بود، اما برای نسل سوم، همانطور که این عکس‌های جاسوسی جدید تایید می‌کنند، این شاسی‌بلند تفاوت‌های بسیار بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت.

بازسازی اساسی و جدید

آنچه می‌بینید، نمونه آزمایشی نسل سوم ۵۰۰۸ است که در واقع اولین نگاه ما به این کراس‌اور بازسازی شده است. برداشت اولیه این است که پژو شکل خودرو را به شدت در مقایسه با مدل قبلی خود تغییر نمی‌دهد و فرم جعبه‌ای خود را حفظ کرده که به فضای داخلی کمک بسیاری می‌کند.

در همین حال، سازنده فرانسوی در حال حاضر در حال انجام آخرین کارهای مربوط به ۳۰۰۸ است که به یک خودروی سواری شیک‌تر با خط سقفی شیب‌دار تبدیل شود.

هیچ اثری از سقف شیبدار در ۵۰۰۸ جدید وجود ندارد؛ زیرا نمای سقف خودرو از ستون A تا شیشه عقب تقریباً کاملاً صاف است. این به این دلیل است که ۵۰۰۸، خودروی سه ردیفه پژو در بخش SUV است که فضای سر برای دو صندلی عقب حیاتی است.

هنوز خیلی زود است که بگوییم مدل جدید، بزرگتر از مدل قبلی خود خواهد بود، اما با توجه به این عکس‌های جاسوسی اولیه، به نظر می‌رسد که فاصله بین دو محور کمی بیشتر از ۱۱۱.۸ اینچ ۵۰۰۸ فعلی باشد.

قوای محرکه تماما برقی؟

در مورد آنچه در زیر کاپوت وجود دارد، می‌توان گفت که تمام الکتریکی نخواهد بود. اگر به زیر سپر عقب نگاه دقیق‌تری بیندازید، بخشی از سیستم اگزوز را می‌بینید که این نشان‌دهنده این است که این نمونه اولیه احتمالاً از یک موتور دیزلی استفاده می‌کند و اگر واقعاً این چنین است، به احتمال زیاد یک پیشرانه ۱.۵ لیتری یا ۲.۰ لیتری باشد.

با این حال، پژو قبلاً تأیید کرده است که نسخه‌ای با آلایندگی صفر از ۵۰۰۸ جدید وجود خواهد داشت که بر روی پلت فرم STLA Medium سوار می‌شود و بسته‌های باتری ۸۷-۱۰۴ کیلووات ساعتی را در خود جای می‌دهد.
قبل از رونمایی از ۵۰۰۸، این خودروساز فرانسوی ابتدا مدل کوچکتر ۳۰۰۸ را معرفی خواهد کرد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نمایش اولیه آن در سپتامبر امسال، ما انتظار داریم مدل سه ردیفه آن در اواسط سال آینده وارد بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا