اخباراخبار داخلیاسلایدربررسیچینی

آزمایش و بررسی چانگان CS35 در تهران

سایپا میزبان چانگان

دنده 6  – افشین خالدی – چانگان یکی از قدیمی ترین خودروسازان چینی است که هم اکنون شریک تجاری فورد و مزدا است. این خودروساز هم اینک به چهارمین خودروساز بزرگ چین تبدیل شده و سعی در نفوذ به بازار کشورهای در حال توسعه دارد. سایپا روی به این خودروساز چینی برای مونتاژ خودروهایش آورده، یکی از آن ها شاسی بلند شهری با سایز کوچک CS35 است.

چانگان CS35 تست و بررسی

چانگان CS35 یک شاسی بلند کاملا شهری، دیفرانسیل جلو در رده کراس اوور های جمع و جور (کامپکت) است که از نظر سایز با خودرویی همچون ASX هم رده است.

چانگان CS35 تست و بررسی

CS35 در ایتالیا طراحی شده و در نگاه اول می توان آن را از نظر ظاهری خودرویی قابل قبول و حتی جذاب دانست. در طراحی داخلی نیز چانگان هر چه در توان داشته به کار گرفته. فرمان به شیوه ای اسپورت طراحی شده که حتی برای جذاب تر شدن آن از دوخت قرمز برای چرم دور فرمان استفاده شده.

ارگونومی در دست گرفتن فرمان به خوبی مد نظر طراح قرار گرفته و چرم استفاده شده نسبت به قیمت و رده رقابتی قابل قبول به نظر می رسید. بر روی فرمان کلید های کروز کنترل و کنترل سیستم صوتی قرار گرفته و استفاده از آنها به سهولت انجام می گیرد. سمت چپ راننده محل قرار گیری کلید ها تنظیم ارتفاع نور و تنظیم برقی آینه هاست.

چانگان CS35 تست و بررسی

کیلومتر شمار خودرو با رنگ آبی پر رنگ  نمایان است. عقریه های دور موتور و نشانگر سرعت به حالت عمودی قرار گرفته اند که تلاش بیش از اندازه طراحان را برای نمایش خودرویی اسپورت را نشان می دهد.طراحی کیلومتر شماره آنچنان جلب توجه نمی کند و خواندن سرعت برای راننده دقت زیادی را طلب می کند .

چانگان CS35 تست و بررسی

یک LCD  متوسط هم دیده می شود که در واقع کامپیوتر سفری خودرو نیز هست و اطلاعات مربوط که مصرف سوخت میانگین و لحظه ای و اطلاعات دیگر را به نمایش می گذارد.دو کانال بزرگ سیستم تهویه در وسط کنسول خودنمایی می کند که ما را به یاد محصولات فورد می اندازد. یک LCD سایز متوسط هم که فقط نشانگر سیستم صوتی است و رنگی آبی دارد نیز خودنمایی می کند.

چانگان CS35 تست و بررسی

سیستم تهویه مطبوع به صورت دستی است و به سادگی قابل دسترسی سرنشیان است. ارگونومی طراحی و سادگی فضای داخلی برای دسترسی به ادوات خوب ارزیابی می شود. اما کیفیت به کار رفته در برخی نقاط بسیار ابتدایی است. پایین محل قرارگیری مجموعه سیستم تهویه یک خروجی 12 ولت به همراه ورودی USB و جک AUX خودنمایی می کند. صندلی های خودرو نسبتا نرم هستند که با چرم مصنوعی ضخیم پوشانده شده اند.

چانگان CS35 تست و بررسی

علیرغم سایز کوچک بدنه که تقریبا هم اندازه پژو 206 صندوق دار است، اما به دلیل عرض بیشتر CS35 و طراحی خوب فضای داخلی ، این خودرو برای یک خانواده 4 نفری کوچک به نظر می رسد اما به هر صورت یک خودروی جمع و جور است و خریدار پیش از خرید باید به این نکته توجه بیشتر داشته باشد. صندوق خودرو نیز 348 لیتر حجم دارد و برای یک خانواده مناسب است.

چانگان CS35 تست و بررسی

موتور در نظر گرفته شده برای CS35 یک موتور با 1600 سی سی حجم و  قدرتی برابر با 125 اسب بخار در دور 6000 است. گشتاور این موتور 160 نیوتن متر است که در دور 4000 بدست خواهد آمد. تا اینجای کار با توجه به وزن 1290 کیلویی و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده  بر روی کاغذ روشن است با خودرویی چابک طرف نیستید.

استارت خودرو به نرمی انجام می گیرد اما صدای پیشرانه کم نیست ضمن آنکه در همان لحظات اولیه متوجه نفوذ صدا به داخل کابین نیز خواهید شد. البته بعد از شروع به حرکت نفوذ صدای تایر مخصوصا در سرعتهای بالاتر واضح است. خودرو با دو سرنشین و رانندگی آرام شتابگیری مناسبی را داراست اما جهت شتاب گیری سریع از صفر ضعیف و ناتوان خود را نشان می دهد. این وضعیت در شتابگیری ثانویه نیز نمایان است. عمکرد تاخیری گیربکس در دادن معکوس و کیفیت پایین تعویض دنده در حالت تیپ ترونیک نیز بر بدتر شدن وضعیت کمک می کنند.

چانگان CS35 تست و بررسی

با وجود اینکه در پیست آزادی امکان بررسی کیفیت سیستم تعلیق را نداشتیم اما در مواقعی دریافتیم که CS35 یک خودروی نرم محسوب می شود. در پیچ های تند پیست بارها خودرو تحت فشار قرار گرفت، در مواقعی کم فرمانی شدید احساس می شد که شاید در همچین رده  خودرویی احساس آن طبیعی است. فرمان برقی نیز نمی تواند به خوبی راننده را از وضعیت جاده مطلع سازد. در حالت کلی مانور پذیری خودرو نسبت به ارتفاع کمی که دارد راضی کننده نیست.

چانگان CS35 تست و بررسی

CS35 در تست تصادف کانون ایمنی چین C NCAP موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی شده. در آزمایش ترمز گیری شدید اندکی انحراف در در لحظات پایانی توقف احساس شد اما در نهایت می توان نمره قبولی را به سیستم ترمز ABS این خودرو در مجموع دایو دماغه و تسلط راننده در حین توقف داد. سایپا مدل مجهز به دو ایربگ و ترمز ABS را تولید خواهد کرد.

چانگان CS35 تست و بررسی

چانگان CS35  یک شاسی بلند کوچک شهری با موتور نسبتا ضعیف اما فضای داخلی و کیفیت رانندگی خوب است که باید منتظر بود و دید  با قیمتی در حدود 90 میلیون از نگاه مردم ایران چگونه خواهد بود.

چانگان CS35 تست و بررسی

 

 

تجربه رانندگی با سایپا آریو (S300) در پیست آزادی

تجربه رانندگی با سایپا آریو (S300)

 

 

 

 

124 دیدگاه

  1. سلام.خدا را شكر كه بالاخره يكي اين ماشين را ديد.من در مجموع خودرو را مناسب ديدم.در مورد شتابش هم نويسنده خودش گفته كه با 2 سرنشين تست شده نه 1 سرنشين.به نظر من كه در مجموع مثبت هست.حداقل من از خريدش پشيمون نشدم ! همش نگران بودم كه موتور قديمي 112 اسبي را بدن ايران كه خدا را شكر موتور جديد با 125 اسب قدرت را به ايران تحويل دادند. توش هم قشنگتر شده.

    بزودي تحويل ميگيرم.بعد از آب بندي تمام مواردش را به صورت يك مقاله براي سايت ميفرستم.هر چي مثبت يا منفي داشته باشه مينويسم.باز خداراشكر كه CBU خريدم. چون نوشته بود كه مونتاژي سايپا 2 ايربگ و فقط سيستم ABS داره. براي خودروي چيني كه نبايد نصفه نيمه كار كرد.كيا سراتو هم كم آپشنش توليد ميكنند.اصلا نميدونم چرا خودرو سازان ما با ايربگ مشكل دارند.منكه فكر كنم مونتاژي سايپا بعد از يه مدتي ترمز عقبش كاسه اي بشه.بهر حال بزودي برآورد خودم از اين ماشين را به صورت كامل و تصويري تهيه ميكنم و براي سايت مي فرستم.

    1. آقا دمت گرم هروقت تست كردي به عنوان مصرف كننده حتما گزارش رو بده ما هم بخونيم

    2. بابا برید تیپ کسی که دارد خودرو را تست میکند ببینید، با کت و ژاکت آمده تست بگیرد، ما هرکی رو که تو ایران دیدیم میخواشته تست خودرو بگیرد حداقل تیپ اسپرت و مسابقه ای بهمراه کلاه ایمنی بوده است.
      این آقا با این وضعیت چطوری میخواسته دریفت شات بزنه، یا … .

  2. این نویسنده که ازهمه جاش ایراد گرفت شما کجاشو خوب دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♫♫♫♣♠♦☼
    مبارکت باشه .خریدی عکس یادت نره(شیرینیشه).چه رنگی میخوای؟؟؟؟؟بریلیانسو دیدی(v5)؟؟؟

    1. برلیانس که مثل این 1600 هست.قدرت موتور و گشتاورش هم ضعیفتره.وزنش هم 100 کیلو بالاتره.اگه چانگان رو ضعیف بدونید پس برلیانس رو چی میدونید؟؟؟؟؟؟قیمت برلیانس هم 10 میلیون بیشتره.واردات و تولیدش هم ظاهرا متوقف شده.اینجوری لوازم یدکیش خیلی گران و کمیاب میشه.این دیگه چه پیشنهادی بود؟!
      منم یک تست معمولی دیدم.اون دوستمون راست گفته.دو نفری تست شتاب گرفتن.اینم تست گرفتن ایرانی هاست.بیشتر مثبته تا منفی.نظر من اینه.
      مدیر سایت عزیز لطفا تست ایدو را هم بذارید.چون عکس سوم که زیر داشبوردش کرم هست مربوط به ایدو هست.

      1. با تشکر از دقت نظر و نکته سنجی شما، تست تمامی خودروهای حاضر در این برنامه به تدریج منتشر می شوند.در مورد تست شتاب هم لازم به گفتن هست که در این برنامه ابزار لازم و فرصت کافی برای تست حرفه ای فراهم نبود و همکاران به شکل دوستانه و غیر رسمی (هر خودرو دو سرنشین) اقدام به تست گرفتن و مقایسه خودروها کردند و طبیعا هیچ عدد و رقمی از 0 تا 100 خودروها در این شرایط معتبر نیست و منتشر نمی شود.

    2. راستی برید مشخصات فنی داستر رنو را ببینید که 98 میلیون است، فقط یک نمونه مثال داشبورد آن تماما همان داشبورد ال 90 است.

  3. ممنون از این سایت و دوستان نویسنده آن که مردم ایران را در جریان تست این ماشینای نو ظهور قرار میدن تا اگر کسی خواست یه دونه از این ماشینها را بخره از اونجایی که متاسفانه امکان تست ماشین در کشورما برای خریداران خودرو فراهم نیست لااقل با دیدی بهتر تصمیم به خرید یا نخریدن بگیره .

  4. با سلام دوستانی که این ماشین رو گرفتن یه سر به سایت aliexpress بزنن وسایل خیلی جالبی برای این ماشین هست از جمله 5 مدل دیوی دی 7 اینچ و دی لایت فابریک

  5. مجتبي من هم خريدم . خيلي خوشم اومده . اصلا هم پشيمون نيستم . خصوصا كه ميبينم برليانس ازش ضعيفتره . ولي نميتونم وارد سايتي كه گفتيد بشم . فكر كنم يكي از بخشهاي علي بابا باشه . به نظر شما سفارش ايران قبول ميكنند ؟ تو فكرم مانيتور وسطش را تمام رنگي كنم . عكس يه نسخه گارد دارش را ديدم خيل توپه .
    http://www.xum.ir/image/bRKW

  6. واقعا متاسفم برای کشوری که یک زمان به روزترین اتومبیل ها رو تولید میکرد حالا باید ملت سوار همچین ماشین هایی بشن و خودشونو گول بزنن که به به چه ماشینی خریدیم

    1. آقا جان بهتره بحث س.ی.ا.س.ی نکنیم.فعلا همینه.وقتی با کل دنیا مشکل داریم بهتر از این نمیشه. به قیمت باشه که تویوتا و هیوندا و کیا هم دو برابر قیمت جهانیشون به ملت فروخته میشه.کسی خودشو گول نمیزنه.ابزار دستمون همینقدر برش داره.وقتی کف دست مو نداره نمیشه ازش مو کند.تازه میگند اگر و اگر توافقی بشه حداکثر 4 یا 5 درصد میاد پایین. که بازهم به هیچ دردی نمیخوره .تازه مطمئن باشید بعد 1 یا 2 ماه دوباره میره سرجاش.بهر حال این خودرو با گیربکس اتوماتیک برای جوانی کردن ساخته نشده.از متن هم معلومه که بیشتر برای راحتی و لذت رانندگی ساخته شده نه بالا بردن آدرنالین!
      همین امروز تو نمایشگاه دوستم بحثش پیش اومد.6-7 نفری نمایشگاه دار معتبر نشسته بودن.همشون آینده بازار این خودرو را روشن پیش بینی می کردند.دلایل زیادی داشتند که نوشتنش خیلی کار میبره.خلاصه حرفاشون با همین نتیجه گیری آخر بحث تقریبا همخونی داشت.در کل مدل موفقی میدونستن.

  7. واقعا متاسفم که مردم مجبورن همچین چیزی بخرند بعدم میی گن شاسی بلند داریم این حتی کراس اور هم نیست …تک محوره با این موتور . خدایا یک رحمی به ما بکن . ماشینی که ایمنیش در حد پراید …با ظاهر طاووس قالب مردم می کنند . فقط متاسفم

    1. شما از کجاش فهمیدی ایمنیش در حد پرایده؟
      این بحث که ایمنی ماشین را مناسب دونسته. انتقاد میکنید بکنید ولی انصاف را رعایت کنید.شما سوار نشو.برو یه ماشین دیگه بگیر و با 180 تا سرعت به استقبال ملک الموت برو.کسی جلوی شما را نگرفته.
      جناب سپهر لطفا مقالات مرتبط را در اینجا لینک کنید تا دوستمون یکم مطالعه کنه و از دسته j ماشینها سر دربیاره.
      الان چند بحث هست که هر دفعه یک نفر وارد میشه و بدون جستجو مفید روی نظر غلطش پافشاری میکنه.حتی همین بحث جدید را هم خوب نمیخونند.
      سایپا اگه بنز هم تولید کنه این دوستان یه چیز بهش میبندند.
      لطفا یکبار برای همیشه این مسله را رفع کنید.
      انتقاد کور کورانه صحیح نیست.
      نباید به اشخاصی که خریدار این خودرو هستند توهین بشه.اصلا درست نیست.لطفا خودتون مدیریت کنید.

      1. دوست عزیز بنده از اتفاق مطالعه زیادی در مورد خودرو دارم . کارمم د رهمین رابطه است . اتفاقا مجبورم همین ماشنهای مزخرف چینی به مردم عرضه کنم . خوب از ایمنیش خبر دارم . ولی شما برو یک جستجو کن ببین ماشین چینی که 4 ستاره از تست تصادف چین گرفته مثل j3 تو همین سایت چند امتیاز تو یک کشور امریکای لاتین گرفته … متاسفانه شما مطالعه کافی و نداشتید …یک سری به سایتهای تست تصادف بزنید مقالاتشون به زبان اصلی بخوانید در مورد صنایع چین می فهمید که ایمنیشون حتی در حد پراید ما هم نیست .

  8. حتما پول کم اوردن میخان ماشین رو قیمتش رو زیاد کنن که بفروشنش بلکه بدهیشون رو بدن.رئیس غذاودارو بی ام وx3موتور 2.8 داره.هفته پیش تو فیروزکوه دیدمش.(البته ربطی نداره چون دکتره ولی میگم وقتی یه مسئول در حال حاظر همچین ماشینی داره پس بقیه هم باید بتونن ماشین بالای 2.5 لیتر داشته باشن)

    1. رضا گرامی موتور x3 نسل جدید با کد 2.8i در واقع 2.0 لیتری و توربو هست با 245 اسب بخار قدرت و بنابراین بیش از 2.5 لیتر حجم ندارد.

  9. با سلام اقا کیارش من تو سایت رفتم و ثبت نام کردم بعد خرید نشون میده که از ایران هستی و غیره ولی اخرین مرحله خرید مشکل داره یعنی کارتهای مسترو ویزا و غیره هست فقط یه مدل حواله بانکی هست شاید بشه از اون طریق خرید کرد باید پرسو جو کنم ببینم چی میشه

  10. بزرگواران با این پول که البته تجربه نشون داده به مشتری با قیمت بیشتر از این ها تحویل خواهد شد ء میتوان شاسی بلند هایی واقعی تر نظیر اسپورتیج وتوسان نسل قبل یا ویتارا ویا حتی اکتیون خرید» با وجود این که شاید دو سه سال ازساخت اون میگذره اما بدون شک از هیچ نظر قابل مقایسه با اتومبیل های چینی نیستند؛تازه این در صورتی هست که خواهان به اصطلاح شاسی بلند های بازار باشید مگر نه النترا 2014 با تقریبا همین پول خواص آفرودی بیشتری از این خودرو داره!!!

    1. منم همین نظر رو دارم، ویتارا واقعا گزینه خوبیه، اکتیون هم همینطور یک چرخ این دو خودرو به کل چانگان می ارزه

  11. من هم CS35 خريدم و تمام مباحث اين سايت را در خصوص CS35 مطالعه كردم .
    لازم به ذكر هست كه هيچ مبلغ اضافي از من نگرفتن . 2 ميليون 350 تخفيف دادن . آپشن گارانتي و غيره هم دقيقا زير فاكتورش نوشته شده . شامل 5 سال گارانتي+بيمه ثالث+بسته دو ستاره+بيمه بدنه +امداد 247 كه بابتش هيچ مبلغ اضافي ازم دريافت نشده . ماشينم هم تا 10 روز ديگه تحويل ميشه .
    بزرگوار براي اين ماشين از اول هم هيچ كجا اعلام نشده بود كه آفرود هست . اين ماشين يك SUV هست . نموه مشابه اين ماشين هم توي ساير مباحث همين سايت اومده . پژو 2008 -نيسان جوك-رنو كپچر-اپل هم جديا داره توي همين دسته طراحي ميكنه و ساير برندها . كه اگر خصوصيات و قيمت همشونو چك كنيد ، چانگان بهتر و مناسبتره . فقط از نيسان جوك پايينتره كه اون هم قيمتش نجومي هست و ايران نمياد .
    خودروهاي مورد نظرتون مدل 2008 يا 2009 ميشه گرفت كه 7 سال كار كرده نه 2 سال . من خودم توسان داشتم و اوايل سال فروختم . يعني 4 ماه قبل از ثبت نام چانگان . از آشنا هم خريده بودم . روراست بگم اگه شانس بياريد سالم و بي دردسر گيرتون بياد . وگرنه مشتري تعميرگاه ها ميشيد . اون هم بدجور و با هزينه بالا . گارانتي هم ندارند .اگرم هم داشتند تمام شده . خودم داشتم و زير و بم ايراداتش را ميشناسم . در اين خصوص نيازي به بحث نميبينم . به اندازه كافي خرجش كردم و حسابي از دستش سير شدم. النترا هم بالاي 110 ميليون ميشه . و اصلا توي يك تيپ نيستند كه بخوان مقايسه بشه.به نظر من بحث اينجا كاملا تكراري دنبال ميشه .تمام اين صحبتها در آدرسهاي زير اومده. شما هم مثل خودم اول به اونجا سربزنيد . لطفا !
    http://dande6.com/18798

    1. ای کاش شتاب بدست اومده را اعلام میکردید.مطمئنم که شتاب رو اندازه گیری کردید ولی ظاهرا از 16.7 ثانیه روسیه هم بدتر بوده.همین الان آگهی فروش نیو کوراندو توسط شرکت رامک خوورو داده شده در مدل اپتیموم با مالیات 109 میلیون تومان با موتور 2000cc با 150 اسب بخار قدرت واقعی و گیربکس 6دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی از روی فرمان و سر دنده و سان روف و کروز و سنسور دنده عقب و…
      مدل فول آپشنش که پرمیوم هست وبا مالیات قیمتش هست126میلیون مثل اپتیموم موتور 2000 و گیربکس اتومات 6دنده با تعویض دستی روی فرمان -2دیفرانسیل هوشمند -ورود به خودرو بدون کلید- 10ایربگ-صندلی چرم با گرمکن-سانروف و کروز و…
      این ماشین ساخت کره هست با طراحی ایتال دیزاین و نسلهای قبلی کوراندو در ایران بیشتر برای کارهای سخت استفاده میشدند.البته فروش اقساطی هم دارند.

    2. توسان و ويتارا از بي دردسرترين خودروهاي موجود در ايران هستن اگر اونها حتي با كاركرد بالا مهمون تعميرگاه باشن قطعا چيني حتي صفر كيلومتر خيلي اوضاع بدتري خواهد داشت.

      سليقه شما محترم و كسي هم حق دخالت نداره ولي نظر شما و نتيجه گيري شما صحيح نيست

    3. رامین جان. ضمن تبریک، بی صبرانه منتظر می مونم این چند روز بگذره و بعدش اگه لطف کنی نظرت رو در مورد ماشین جدیدت ازت ببینم.

  12. اون دوستمون آرين كه از شتاب گفتند.اگه خوب به مقاله نگاه ميكرديد نوشته كه دو نفري تست گرفتن.آقا سپهر هم شرايط تست انجام شده را توضيح مختصر و مفيد دادند . البته نميدونم آقا سپهر خودمون همون آقاي سپهر زنگنه هستند يا خير ؟ بهر حال ارادت داريم..
    توي سايت car.ir هم نگاه كردم و نقدشون را خوندم.اين ماشين هم نسخه اتوماتيكش مياد ايران نه دنده دستي. اگر دنده دستيش مي اومد ايران سلايق افرادي مثل شما را جوابگو بود.از اون كارهاي كليپ معروفش هم قابل انجام بود.

    من كه ميرم دنده اتوماتيك ميخرم ، مثل شما دنبال هيجان و به قول دوستمون آلفرد به استقبال ملك الموت رفتن نيستم.انتظارات ديگري از اين خودرو دارم كه برآورد ميكنه.حالا 2 ساعته نرم شمال چي ميشه ؟ ديرتر ميرم.هم از جاده لذت ميبرم و البته مزاحم مردم نميشم و هم كمتر جريمه ميشم.اين همه مردم اتوماتيك سوار ميشند مگه چيزيشون شده . جز اينكه راحتتر رانندگي كردن .هر كس تلقي خودش از رانندگي را داره.

    كوراندو هم كه تبليغش را كردي ، يقينا ماشين خوبي هست . خصوصا دنده فرمان كه عاليه.ولي عزيز جان تا شما بتوني سوارش بشي يه مدلش 110 ميليون و يك تيپ ديگش 127 ميليون آب ميخوره . چانگان چنده ؟ 84 ميليون . چقدر اختلاف قيمت هست ؟براي يكي 26 ميليون و يكي ديگه 43 ميليون !!!!! اين كه خودش قيمت يك تيبا 2 و بعديش هم تندر 90 هست . من اگه بخوام تا 130 ميليون هزينه كنم گزينه هاي بهتر از كوراندو هم هست.ولي خود كوراندو را خيلي خوشم مياد .بله اگر قصد داشتم اينقدر بيام جلو ، كوراندو انتخاب خيلي خوبي بود.

    شما اگه دنبال شتاب هستي نبايد دنده اتوماتيك سوار بشي . شما برو لنسر دنده دستي بخر كه خوب براي اين كارها جواب ميده.

    اما حميد جان اولش بگم كه الان يك لايك داري و يك ديسلايك. شرمندت نشم ديسلايك را من زدم.البته اشتباهي خورد.يك دفعه ديدم ديسلايك خورده كه كاريش نميشد كرد. حالا اگه شد بعدا سر ميزنم و لايك ميزنم. چون من اگر هم نظري را نپسندم ديسلايك نميزنم . يا لايك ميزنم و يا اصلا هيچكدام را تيك نميزنم.

    در مورد توسان كه گفتم كه داشتم.به خدا اين طور كه ميگيد نيست.آخه فقط من كه نبودم. بقيه هم همين اعتراض را داشتن.خرجش كم نبود.بدترين قسمتش هم همون نظر سنجي بود. بعد از دو روز يكي زنگ ميزد و ميگفت خدمات خوب بوده و اين جور چيزا . بابا شما كه حسابي ما رو دوشيديد ديگه زنگ زدن و نظر سنجيتون چي هست؟الان چانگان 5 سال گارانتي داره.چشمشون كور بايد خدمات بدن. فيلم بازي كردن نمايندگي هاي خدماتي را هم خوب ميشناسم.مطمئن باش كه نميذارم منو بپيچونن.گارانتي كردن بايد هم خدمات بدن.مگان هم كه داشتم تو بدترين شرايط كمبود قطعه كوتاه نيومدم.سايپا و ايران خودرو كه دلسوزي و كوتاه امدن نداره.پول داديم ، پول خوبي هم داديم ، بايد خدمات بدن.اگر توسان خودم هم گارانتي داشت كوتاه نمي اومدم.

    ميثم جان ممنون از تبريكتون.چشم ، بذار بگيرم و يكم ركابش دستم بياد بعدا نظرم را مينويسم.منم منفي و مثبتش را مينويسم.مطمئن باشيد كه يكطرفه به قاضي نميرم.چون توسان داشتم بهتر ميتونم مقايسه كنم.

    1. نخست وظیفه خود میدانم که به شهامت آقای رضا8889 آفرین بگویم.بیان نقاط قوت دیگران موجب گسترش اون رویه خوب میشه.شاید بپرسید این مطلب از کجا اومد و حتی خود آقا رضا هم یادش رفته باشه ولی خوب من از دست حافظه ام گاهی کلافه میشم ,بله ماجرا از این قرار است.در گزارش تصادف اسپورتیج و لکسوس که متاسفانه منجر به فوت یکی از ملی پوشان به همراه همسرش شد (خداوند روحشان را قرین رحمت کند و بهشت جایشان باشد)آقا رضا نا خواسته متن ناخوشایندی نوشت و چند تن از دوستان هم بجا انتقاد کردند و ایشان هم عذرخواهی کرد .بنا بر روالی که متاسفانه در این سایت و سایتهای دیگه میبینیم که افراد هیچ شخصیت و کاراکتری به نام انتخابیشون نمیدهند و تند و تند نام عوض میکنند انتظار داشتم ایشان هم بخاطر پاک کردن اون سابقه از نام دیگری استفاده کنند که نه تنها شرافتمندانه این کار را نکردند بلکه مسئولیت بد نوشتن خودشون رو هم بر عهده گرفتند.آفرین و احسنت بر شما ,امیدوارم این رویه سرمشق همه ما باشد تا به مرور احساس کنیم واقعا با یک فرد و یک انسان واقعی داریم صحبت میکنیم نه فقط یک نام موقت بدون هیچگونه مسئولیت پذیری.
      مورد بعدی خدمت آقای رامین عارضم که نمیشه به واسطه دفاع از یک ماشین اصول و شاخصهای پذیرفته شده توسط تمامی کسانی که دستی در ارزیابی خودرو دارند را نفی و بی ارزش بدونیم.شتاب یک خودرو یکی از اساسیترین شاخصهای سنجش توانمندیها و هماهنگی در اجزای یک ماشین است.شتاب همانند درجه تب میمونه .کسی نمیتونه وقتی درجه تبش 39 هست بی تفاوت از کنارش بگذره و بگه اینطوری بهتره سردم هم نمیشه این درجه تب نشونه یک بیماری و درست کار نکردن یکی از اندامهای ماست .وقتی میگویند یک ماشین متناسب با کلاسی که درش قرار گرفته شتاب مناسبی داره و یا پرشتاب هست به این معنا نیست که نفر حتما میخواد خودشو با این ماشین به کشتن بده و یا همیشه در حال تیک اف و کورس گذاشتن هست بلکه نشون دهنده این هست که اجزاء ماشین مانند موتور و گیربکس و سیستم سوخت رسانی و واحد کنترل مرکزی و…در هماهنگی خوبی با هم هستند و شتاب کمتر از انتظار هم نشون دهنده ناهماهنگی در این اجزاء است.همانطوری که کسی بخواهد با یک ماشین پرشتاب بد رانندگی کند خطر ناک میشود یک ماشین کم شتاب هم اگر بیشتر از اون خطرناک نباشد کمتر نیست چرا که در جاهائی که باید از مهلکه بگریزی ماشین یاری نمیکند.
      همین الان برخی از دوستان خواستند ثابت کنند که بهبودهائی در این ماشین ایجاد شده و اون کم شتابی تا حدودی برطرف شده من نمیدونم اگر کم شتابی یک نقطه قوت است پس این همه متن برای چه نوشته شده است.پس خواهش میکنم برای دفاع کردن مقطعی از یک ماشین اصول بنیادی ارزیابی و سنجش یک ماشین را زیر سئوال نبریم.
      با دوست عزیز جناب black knight هم کاملا هم عقیده هستم که من هم متوجه نشدم نه تنها این ماشین بقیه ماشینهای چینی هم که قیمتی بالای 80 میلیون دارند برای چه طبقه و گروهی ساخته میشه.اگر فرد جزء طبقه مرفه هست که هم برند براش خیلی مهم میشه و هم 20 تا 40 میلیون اختلاف پول براش چیزی نیست .و اگر جزء طبقه متوسط هست که مجبوره به سختی و با وام و خالی کردن کامل جیبش این اندازه پول برای خرید ماشین فراهم کنه که فقط داره به زندگی خودش ضربه میزنه.

      1. جناب کاوه ضمن عذر خواهی از شما ولی باید بگم که شما فقط قشنگ و به ظاهر آکادمیک مینویسید.یقینا معلومات خوبی دارید ولی دیدگاه کاملا یکطرفه و افراطی شما خارج از اعتدال هست.فکر نمیکنید که منطق شما لزوما مورد پذیریش سایرین نیست. دلخوش بودن به چند لایک که اثباتی بر صحت مطلب شما نیست.این همه مردم با پراید و پیکان 4 یا 5 نفره مسافرت میرند.با این وزن و موتور ضعیف که شتابی براشون نمیمونه.اگر هم اتفاقی میافته به گزارش راهنمایی و رانندگی در 90 درصد موارد خطای انسانی هست.در مورد سرمایه داری هم عنوان کنم که فعلا خودم را جزو سرمایه داران نمیدونم.ولی اینقدر خداوند بهم لطف داشته که تا مرز 500 تومان هم بتونم برای خرید خودرو هزینه کنم.دوست عزیز لزوما توانمند بودن دلیلی نمیشه که 40 میلیون اختلاف قیمت را منطقی و و قابل هضم بدونم.هر کس در زندگیش اولویتهایی داره که خودرو بخشیش هست نه همش.کسی که با زحمت خودش سرمایه دار شده الکی خرج نمیکنه.40 میلیون کم پولی نیست.حالا شاید برای شما 40 قران حساب بشه.ولی از قدیم گفتن که گردو هست ولی دانه دانه شمرده هم هست.من خرید چانگان را کاملا صحیح میدونم.مثل 3000 نفری که خریدند.و یقینا در آینده هم خیلی بیشتر خواهند خرید.انتقاد کردن راحت و کار هر کسی هست.ولی مولد و تولید کننده بودن کار هر کسی نیست.واقعا شما دلسوزید یا منفعتی از سایر برندها متنفع میشید؟ شما میگید که هنوز نمیدونید که در کدام گروه دسته بندی میشه.در صورتی که خودم در چند جای همین سایت توضیحات دوستان را مطالعه کردم.تعجب میکنم شما با معلوماتی که دارید هنوز باگ فکریتون برطرف نشده ؟ در چند مبحث هم از نظرتون استفاده کردم . ولی من چون خریدار این خودرو هستم تمام سایت را کنترل و مطالعه کردم.بخشی از نوشته من هم از سایر مباحثی که دوستان نوشته بودند وام گرفته شده.در سایت کار.آی آر هم مقاله نویسنده به این نکته اشاره داشته که در بین خودرو های تست شده چانگان به خودرو سازان برتر جهانی بیشتر نزدیک هست.من پیگیری زیادی داشتم.نه در این سایت . در چند سایت دیگر هم جستجوی مفصلی داشتم.فقط برای اینکه حواله را پس بدم یا خیر.ولی هر چی بیشتر بررسی کردم به این نتیجه رسیدم که بخرم بهتر هست.صحبتهای سعید را بخونید.بنده خدا عاصی شده از این همه خرج.چینی که سوار شده کمتر معترض هست.علم خوب هست ولی افراط گری خوب نیست.کسی که ویران کننده هیروشیما را ساخت هم دانشمند بود.ولی علمش بزرگترین فاجعه انسانی را رقم زد.شما اگر منصف باشید نباید از برندهای شناخته دنیا دفاع کنید.الان هوندا تویوتا چند میلیون فراخوان دادند.ایربگ تاکاتا خودروهاشون چند نفر را به کشتن داده.اگه ایمنی اینه که صد رحمت به چینی ها.حالا یک طومار روشنفکرانه هم جواب بدید.برام مهم نیست.منطق فکری شما مورد پذیرش من نیست.

    2. آقا رامین اونوقت شما از کجا تشخیص دادی که من مقاله رو خوب ندیدم و یا نخوندم؟اتفاقا دقیقا سئوال من این بود که با یه سرنشین شتاب این ماشین چقدر تغییر میکند و آیا با سرنشین زمین گیر میشود یا نه؟لابد شتاب چند تا ماشین با سرنشین تو ذهنم هست که این سئوالو پرسیدم.چقدر خوب میشد ما حد خودمون رو بدونیم و به قولی به اندازه کوپنمون اظهار نظر کنیم و نقش وکیل و وصی دیگران رو بازی نکنیم.
      مسئله دوم که معرفی کوراندو بود همانطوری که خود من از قیمت مناسب کوراندو تعجب کردم و حتی یکی 2 تا از دوستام هم براشون جالب بود به نظرم اومد که یه اطلاع رسانی بشه بد نیست.منظور من هم نه این بوده شما بری انصراف بدی اینو بخری و نه حتی گفتم چانگان نخرید و کوراندو بخرید فقط و فقط اطلاع رسانی بود.
      در مورد شتاب و اینکه مردن را برای دیگران پیش بینی کنی و بخواهی فقط برای اینکه از ماشینی که به زور راه میره دفاع بکنی واقعا برات متاسفم .اون شتابی که برای راننده های آماتور خطرناکه و کنترل کردنش نیاز به تمرین داره شتاب زیر 5ثانیه هست و الا الان به مگان که شتابش 12ثانیه است میگویند کم شتاب دیگه ببین 17ثانیه چه مصیبتیه.

      1. آرين شما سفسطه ميكني.
        در اين مقاله كه شتاب تست نشده.خود سپهر هم گفته كه در اين شرايط معتبر نيست.
        اگه شتاب تست روسيه را خونديد كه اعتبار تستش خيلي جاي سوال داره.به قول يه عزيز تو همون مبحث از تبليغات چي داچيا بيشتر از اين برنمياد.
        در ضمن عزيزكم من مثل شما كوپني زندگي نميكنم.شما مدعي العموم مردم شدي و دلسوزي ميكني.من كه خريدارش هستم و طبيعتا ضينفع هستم نظر ميدم.شما كه قرار نيست بخري ، كاسه داغتر از آش شدي.
        دوست عزيز شما چند سال راننده هستي؟
        چون معمولا دوستان خيلي خيلي جوان براشون شتاب و سرعت 190 به بالا مطرح هست!
        من جواني هامو كردم.
        لطفا ادامه نده . ما خودمون نگران خودمون هستيم.
        صلاح مملكت خويش ، خسروان دانند

        1. بنده خدا تو اصلا معنی سفسطه رو میدونی؟ سفسطه حرفهای توست که موندی معطل از ماشینی که نمیتونه راه بره چطوری دفاع کنی . 90 میلیون پول ماشین بدی بعد بیای بگی از پیکان 3میلیونی بهتره .اصلا من نمیدونم تو چرا خودتو نخود هر آشی میکنی؟ از اول اصلا طرف صحبت من تو نبودی که خودتو انداختی جلو.نکنه توهم زدی فکر میکنی خیلی حالیته.برو شاید خدا یه جای دیگه روزیتو بده من که حوصله صحبت کردن با تو را ندارم.
          آقای سپهر شما میتونی تمام شرایط تست رو بگی مثلا سراشیبی بود و 4سرنشین داشت و…ولی بهتر بود شتاب 0تا 100 این ماشین رو اعلام میکردید.میترسم اینم حکایت جیلی امگراند رو پیدا کنه که قرار بود شتاب را در حالت استاندارد اعلام کنید و با gps و متاسفانه انجام نشد.شما حتی برای چانگان 15ثانیه را هم اعلام کنید بازهم تبلیغات چیها ول کن نیستند و هزار بهانه میارند مثل ام وی ام 315 که روی 16.7ثانیه جرو بحث بود سایت خودرو بانک شتاب گرفت شد 20.14 ثانیه.لطفا اگر تست شتاب رو انجام دادید در هر شرایطی اعلام کنید و اگر تست نشده خواهش میکنم این تست را انجام دهید چون اجالتا مهمترین مسئله این ماشین همین موضوع هست.

          1. آرین گرامی برای انجام تست شتاب وجود چند مورد ضروری است.1 – خودرو استاندارد و با کیلومتر پایین که باید از طرف شرکت تامین شود،یا مالک شخصی راضی به انجام چند باره شتاب گیری باشند.2 – محل مناسب با شیب حداقل، مانند مسیر مسابقات درگ که پیش از این نیز استفاده کرده بودیم،اما بردن خودروهای شخصی در شرایطی غیر از مسابقه به مجموعه شهر ورزش مشکلات و هزینه های خاص خودش را دارد.3- دستگاه زمان سنجی و تست دقیق که با خودرو کالیبره شود و از نظر سنجش سرعت دقیق تر از سرعت سنج خودرو عمل کند.تامین موارد 2 و 3 برای ما چندان سخت نیست،اما در مورد 1 نیازمند همکاری گسترده مالکین شخصی هستیم که عموما چندان راغب به این قبیل تست ها (به خصوص در مورد خودروهای چینی) نیستند.شاید تعجب کنید اما در پیست آزادی هیچ کدام از خودروهای چینی عملا به سرعت یکصد کیلومتر در ساعت نمی رسیدند و در واقع مسیر های مستقیم این پیست برای گرفتن صفر تا صد چنین خودروهایی،کافی نبود.تست های شتاب حالت بغل به بغل و اتوبانی انجام شدند که نتایج حدودی حاصل شده چندان قابل استناد نیست.آریو s300 از چانگان ایدو عقب می افتاد و چانگان cs35 بخاطر گیربکس اتوماتیک کمی از برلیانس v5 جا می ماند،اما در هر حال عدد قابل استنادی در تست پیست آزادی اندازه گیری نشده است و برای گرفتن شتاب نیازمند همکاری خریداران این خودرو هستیم.

          2. عزيزكم ، شما خودت با خودت درگير هستي به مردم چه ربطي داره. تو پست قبليت ، اراجيفي كه گفتي ، طرف صحبتت من بودم .تو پستهاي خودتم نميخوني؟؟؟
            من نخود آش هستم يا تو دوست كوچولو. من اين خودرو را قبل از اينكه شما شروع به شعر گفتن كني خريدم.صبر نكردم كه شما تعيين تكليف كني.
            حالا خوبه جوابتو سپهر داد . شما تصديق نگرفته ، زود كارشناس شدي . از الان اينقدر عقده اي هستي ، بزرگ بشي چي ميشي؟
            جناب سپهر لطفا عين مطلب را ثبت كن. همانطوري كه پست اين جوانك را ثبت كردي.

          3. ادب مرد به ز دولت اوست.البته چند شرط داره 1-نفر مرد باشه 2-دولت داشته باشه
            آقای سپهر از توضیح جامع و کاملتون بسیار ممنونم.اون چیزی که میخواستم بدونم کاملا متوجه شدم.بازهم تشکر میکنم.

  13. سلام
    دعوت نامه ایدو واسه من اومد رفتم تکمیل وجه کردم 10 روز پیش.
    حالا امروز زنگ زدم میگم پس ماشین کی میاد.میگه مشکل پلاک داریم فعلا پلاک نمیشه.
    اخه چقدر یه شرکت میتونه بی شرف باشه!!!
    اخه یکی نیست بگه تو که تواناییه پلاک کردن نداری غلت می کنی ماشین وارد می کنی.

  14. آقا سعید.فکر کنم. برای کپسول اطفای حریق هست.تو ایرانی ها یه کپسول 50 یا 100 تومانی میندازند و میگند 500 سر بدید.البته شنیدم 1 تومان هم گرفتن.چون مشکل دیگری برای پلاک نداره.خصوصا اینکه یورو 5 داره و اصلش هم همینه.احتمالا راهنمایی هم سهم خودشو میخواد@﷼@﷼@﷼@﷼@

    1. سلام.نه ماله کپسول نیست.امروز نمایندگی گفت که واسه هر ماشین باید 3 تا ماشین اسقاط میشده که نشده و به همین خاطر فعلا پلاکش نمیکنن.
      جالبیش اینجاس که میگفت اصلا نگران نباش اگه تا 20 روزه دیگه نیومد جریمه دیر کرد18 درصد بهت میدیم.
      چقده مهربونن این سایپاییا!!!!

  15. دوست عزیز اولا مبارکتون باشه وچه شما وچه هر کسی که این ماشین رو خریداری میکنه انشالله در شادی ها ازش استفاده کنه وکسی قصد توهین به خریدارانش رو ندارهء ولی من عنوان کسی که به مدت 3 سال اسپورتیج 2010 داشتم (دارای پیشرانه یکسان با توسان )در طول حدودا 100 هزار کیلومتر رانندگی در بد ترین مسیرهای و نگهداری درست اون به جز قطعات مصرفی مانند تسمه تایم و دینام،لنت وصافی ها خرج دیگری نکردم ،واین دقیقا به نگهداری اون بستگی داره (چه بسا من فردی رو دیدم که به علت دیر تعویض کردن یک روغن موتور ساده، تویوتا پرادوی 2012 اون متحمل خرج سنگین وخواب طولانی شده بود)وضمن احترام به خریداران این خودرو واقعا فلسفه ی خرید همچین خودرویی که به گفته خودتو نه افرود داره ونه آنرود وبا امکاناتی که با این قیمت چیز خواصی نیست را هیچ وقت درک نخواهم کرد “””موفق باشید””””

    1. ممنون عزیز.
      فلسفه این که من رفتم دنبال ماشین چینی ولی صفر کیلومتر این بود که من 3 ساله پیش یه bmw530 2006 خریدم رفتم شمال توی بابلسر خاموش شد.مازندران نمایندگی نداشت من بردم پیش یه مکانیک معروف اونجا اون برام روشنش کرد ولی چجوری نمیدون.اومدم تهران ماشینو خاموش کردم همانا و 12000000 تومان خرج ماشینم همانا.بعدش رفتم یه جنسیس 2010 کوپه گرفتم.بعد 1 هفته 1 میلیون پوله لنت دادم.3500000 لاستیک خریدم و….
      بعده این ماجراها به این نتیجه رسیدم که لقمه اندازه دهنم ور دارمو به اندازه ای که پول دارم برم ماشین صفر با گارانتی بگیرم که حده اقل یه چن سالی راحت باشم.اینم دلیل رو اوردن من به این چینیها.دادشه من الان دو ساله جیلی داره تا الانم مشکلی نداره خدارو شکر.منم راه اونرو انتخاب کردم.ولی من 89 رفتم پرشیا سال خریدم از در نمایدگی که اومدم بیرون فهمیدم abs کار نمیکنه.10 بار واسه absساعت 6 صبح رفتم نمایندگی 10 بار واسه گیربکس.10 بارم واسه عمشون رفتم .و این است داستان رو اوردن من به چینیهایی که خیلیا بهش میگن اشغال!!!

      1. خدایی بعد 530 چجوری پشت ماشین چینی نشستی ؟
        آقای سپهر لطف کنید یک کقاله راجع به تست ایمنی این خودرو تهیه کنید من همه جا گشتم غیر چین چیزی پیدا نشد …

  16. در مورد گفته اقا سعید که ب ام و 530 را 90 میلیون میخریم بله درسته ولی الان شما خودروهای ب ام و را کمتر از 300 میلیون
    نمیتوانید در بازار خرید کنید و این به بی ارزش شدن پول کشور بر میگردد که ظاهرا کسی نمیخواهد برای ان کاری کند.در مورد
    خودروهای چینی به نظرم با توجه به قیمت و امکانات از خودروهای ایرانی سرتر هستند.کسانی که میگویند خودروی چینی ارزش
    خرید ندارد توجه داشته باشن ام وی ام ای 33 در استرالیا 19990 دلار استرالیا قیمت دارد و خودرویی مثل میستوبیشی asx
    تنها 26000 دلار قیمت دارد یعنی چیزی در حدود 19 میلیون تومان اختلاف دارند در صورتی که در ایران قیمت همین میتسوبیشی
    دو برابر ام وی ام است!!!شما خودتان می توانید روی وب در این مورد همه چیز را ببینید.

  17. با سلام اگر اشتباه نکنم طراحی موتوراز خود چانگان با استفاده از تکنولوژی های مزدا هست

  18. با این اوصاف من اینطور متوجه شدم که این اروپاییها عجب ادمهای احمقی هستن چون ماشینهایی که ما با حجم 2500 به بالا سوار میشیم اونا عین همین ماشینهارو با حجم 1400 تا 1600 شوار میشن

  19. آقا سعید امروز تو نمایندگی سایپا در خیابان آزادی تقاطع نواب توحید , چند برلیانس v5 دیدم.سوال کردم.گفتن مثل اینکه مشکلشون رفع شده و دارند پلاک میکنند.با اینکه برلیانس را کمتر از چانگان میپسندم ولی دوستان , خودم که از نزدیک دیدم خیلی خوشم اومد.خیلی شیک و با کلاس بود.تازه میگند که چانگان جذابتر هم هست. خواستید برید ببینید.

  20. دوستان باید رانندگی هر خودرو را تجربه کنید بعد نظر بدهید، من خودم هم تجربه پرادو 4 سیلندر ، آزارا 2012، کمری 2013، ix35 را داشته ام، همشون از دور موتور 3000 به بالا صدای موتورشون وحشتناک زیاد میشود، صدای لاستیکها از 60 یا 80 کیلومتر به بالا بشدت داخل خودرو میآید، مثلا” همین آزارا و کمری هنگامی که میخواهید کاهش سرعت دهید مجبورید از سیستم دنده دستی برای معکوس استفاده کنید تا نیازتان برآورده شود، من خودم در پردادو همیشه مجبور بودم برا ی کاهش سرعت سریعا” از اوتومات به دستی بروم و همیشه هم انحراف داشته ام، خودتون را ناراحت نکنید کره ای و چینی و ژاپنی عین هم هستند ، تمام قطعاتشون را هم چینی ها میزنند و فقط محل مونتاژ فرق دارد.همین آزار الانم با 80 هزار تا کارکرد کلی ایراد دارد که خنده دارترین ایراد الانم اینکه پمپ کمربند ایمنی جلو و عقب از کار افتاده است!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. من متنهای عزازانم را در بالا خوندم، چرا دعوا میکنید، شتاب در یک خودروی آنرود و شهری یا آفروم مگر چقدر مهم است ؟ مگر چقدر از کسانیکه الان پرادو و یا ix55 dh یا لندکروزر دارند با خودرواشان مییروند در کوه و بیابان و آفرود راننگی میکنند، این خودروها فقط برای قدرت ساخته شده اند نه شتاب و سرعت ، حالا گیریم این CS35 صفر تا صدش 15 ثانیه باشد و IX55 تویوتا 10 ثاتیه، چی رو تو تزافیک شهر عوض میکند؟ اگر روند افزایش شتاب یا سرعت از سرعت 80 به بعد کاهش میابد این در تمام خودروها وجود دارد آنهم مربوط به افزایش تساعدی مقاومت هوا به بدنه خودرو به قدرت موتور میباشد که امری طبیعی است نه مربوط به ضعف گیربکس یا … .
    چه ژیان بخرید و چه مازاراتی در ترافیک شهرها و جاده همه باهم بدون شتاب و سرعت خواهید رفت .

    1. جناب “سیا” گرامی، اگر قرار بر مقایسه عملکرد خودروها در ترافیک باشد، همان پراید از همه بهتر خواهد بود و عملا دلیلی برای خریدن خودروهای گران قیمت و…وجود ندارد.

    2. سیا جان شما میخوای اینجوری دل خودت را راضی کنی , ایرادی هم نداره ! ولی خودروی شاسی بلند اصل ساختش برای داخل شهر نیست. برای سفرهای جاده ای طراحی و ساخت میشن شما اگر این خودرو را برای سفر جاده ای انتخاب کردید این موتور و این شتاب جوابگو نیست , و اگر برای داخل شهر انتخاب کردید باز هم به درد ترافیک نمیخوره معمولا خودروهای شهری سدان و هاچبک هستند !
      اغلب کسانی که این مدل خودرو ها را خریداری کردند عشق شاسی بلند را با جیب خالی دارند. ! ولی نمیدونند که عین بی کلاسی سوار شدن خودروی جاده ای در شهر است ! تازه چینی و با این موتور و شتاب ضعیف. !

      1. عزیزان من خودم این ماشین را نخریدم و تا سوار نشم هم ازش دفاع نمیکنم، فقط میگم چون چینی است تو سرش نزنید، همین.
        خوردرو های کره و ژاپنی هم کلی مشکل دارند.

  22. عجب استدلالی ،پس کیفیت بنز با mwm برابره وجفتشون هم اشغال ،اگه این طور هستش پس دوباره باید بریم سراغ اسب چون اون هم تو ترافیک حداقل 40 km سرعت میگیرد!!! بعدش اون اتومبیل هایی که نام بردید من احساس می کنم کامیون لیلاند هستند که باید با معکوس کنترل شوند نه پرادو و ازرا !!!

  23. بریلیانس v5 هم اومد ،قیمت99.600
    چند تا عکس از بیرون هم گرفتم بزارم؟؟؟؟؟
    شتا ب خودرو هم مثل سرعت زیاد رفتن برای یکسری افراد خیلی مهم و برای دسته ای اصلا مهم نیست زیرا 1-به شرایط سنی ربط داره 2-اگر زن وبچه داشته باشی معمولا اروم تر میری 3- اگر شغل داشته باشی اروم تر میری 4-و……
    در کل کسی که چیزی برای از دست دادن داشته باشه زیاد برایش شتاب و سرعت مهم نیست.(به قول گفتنی جان دوست میشه)مهم در درجه اول لذت بردن هست.من واقعا قیافه ی بریلیانس رو دیدم کیف کردم با این که اصلا موتور قوی نداره و گرون هم هست ومن عاشق سرعت هستم (با اینکه بیکار نیستم☺☺)اگه پول داشتم میخریدم چون از قیافش وجنس داشبوردش واقعا منو به وجد اورد

    1. من هم قبلا براي سعيد نوشته بودم . از نزديك كه ميبينيد بي خيال شتاب و اينجور حرفها ميشيد . خيلي دلرباست . خودم چانگان CS35 خريدم . نمايندگيش ميگفت كه اون هم ظاهر محشري داره . اگه ضعف اندك موتوريشون نباشه از خيلي از مدلهاي مطرح جذابتر هستند . البته ما كه هنوز سوار نشديم . شايد موتورش كاملا كارا هم باشه ! بهرحال فكر كنم براي قضاوت خيلي زود هست . به نظر من بزرگترين نقطه ضعف برليانس ، قيمتش هست .

  24. اقا سپهر این نظر مارو تایید کن دیگه.چند تا عکس که بیشتر نیست بزار مردم ببینن.الان یک ساعته هنوز تایید نشده

  25. ازسایت dande6 هم تشکر میکنم که بالاخره این عکس ها رو قرار دارد.این عکس همینجوری وبدون ادیت هست اگه کسی با کیفیت اصلیش رو میخاد بگه.دوستم هم از رنگ دیگش عکس گرفت که اون داخلش دو رنگ بود واز داخلش هم عکس هست.حالا بعدا میزارم(تو یک شهر دیگه بود)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا