اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

آستون مارتین ونتیج جدید رونمایی شد

استون مارتین ۷۴ سال است که Vantage را می‌سازد. نسل فعلی این خودروی دو در GT از سال ۲۰۱۸ به فروش می‌رسد و پس از شش سال حضور در بازار، به روزرسانی گسترده‌ای را دریافت می‌کند. به این به روزرسانی به چشم یک ارتقای فنی نگاه کنید تا یک ارتقای ظاهری. میل بادامک جدید، دنده اصلاح شده و تغییرات شاسی از این قبیل تغییرات فنی هستند.

نتیجه نهایی این تغییرات طبیعتاً چشمگیر است. موتور ۴.۰ لیتری V۸ مرسدس بنز در ونتیج اکنون قدرت عظیم ۶۵۶ اسب بخاری تولید می‌کند که ۱۵۳ اسب بخار بیشتر از مدل قبلی است. توربوهای خودرو بزرگتر شده و نسبت تراکم تغییر یافته است. در مجموع سه مبدل حرارتی جدید برای مدیریت دمای هوای خنک کننده اضافه شده است.


پیشرانه AMG V۸ توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF پشتیبانی می‌شود که نیرو را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. استون جدید نه تنها می‌تواند در ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد، بلکه به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد.

استحکام شاسی نیز با تغییرات مختلف بهبود یافته که باعث می‌شود دمپرهای تطبیقی ‌‌جدید Bilstein DTX خودرو عملکرد بهتری داشته باشند. بر روی کاغذ تعیین کمیت همه اینها دشوار است، اما استون اصرار دارد که پشت فرمان این خودرو، تفاوت‌های ملموسی بین مدل جدید و قدیمی وجود دارد. نرم افزار خودرو تمام این تغییرات سخت افزاری را فعال می‌کند.

تحویل ونتیج جدید در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و احتمالاً قیمت آن نیز در همان زمان اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا