اخباراختصاصی دنده 6چینی

آغاز ثبت نام خودروهای چینی ۱۴۰۲ / تحویل ۳ ماهه شاسی بلند چینی به قیمت نمایندگی + لینک مهر ۱۴۰۲

به گزارش دنده 6، شرایط جدیدترین دور ثبت نام خودروهای چینی ۱۴۰۲ اعلام شد. در ادامه شرایط جدید ثبت نام بهمن موتور و شرکت آرین پارس را بخوانید.

ثبت نام خودروهای چینی به قیمت نمایندگی

در این دور شاسی بلند چینی لاماری و فیدلیتی پرایم تپ یک و دو عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای چینی نیز سه ماهه و هفته سوم دی‌ماه اعلام شده است.

شرایط ثبت نام فیدلیتی۱۴۰۲ 

ثبت نام بهمن موتور مربوط به فیدلیتی پرایم تپ یک و دو است که با قیمت نمایندگی به فروش می‌رسد. موعد تحویل فیدلیتی هفته سوم دی ماه سال جاری است. متقاضیان ثبت نام بهمن موتور مهر ۱۴۰۲ می توانند این خودر را در رنگ مشکی تحویل بگیرند.

سایت ثبت نام فیدلیتی۱۴۰۲ 

متقاضیان ثبت نام اینترنتی فیدلیتی میتوانند برای مراحل واریز وجه به آدرس اینترنتی https://bahman.iranecar.com/ مراجعه کنند. متقاضیان ثبت نام بهمن موتور که مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه را طی کردند و اسامی آنها به عنوان الویت آبان ۱۴۰۲ از سوی وزارت صمت به شرکت اعلام شده است، می‌توانند از شنبه تا 25 مهرماه برای واریز وجه فیدلیتی ۱۴۰۲ اقدام کنند.

ثبت نام لاماری ایما مهر ۱۴۰۲ 

شرکت آرین پارس اطلاعیه ثبت نام لاماری 1402 را منتشر کرده است که بر اساس آن متقاضیان ثبت نام خودروهای چینی می‌توانند این محصول را در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز خریداری کنند. قیمت نمایندگی لاماری برای فروش درنظر گرفته شده است. همچنین موعد تحویل لاماری ایما نیز 90 روزه است.

سایت ثبت نام لاماری ایما مهر ۱۴۰۲ 

سایت ثبت نام لاماری آدرس اینترنتی https://sales.lamari.ir/ است. کلیه مراحل واریز وجه لاماری ۱۴۰۲ از طریق نشانی اینترنتی ذکر شده است.

زمان ثبت نام لاماری

مهلت ثبت نام لاماری ایما دوشنبه 24 مهرماه به پایان خواهد رسید. متقاضیان ثبت نام لاماری در سامانه یکپارچه که مراحل ثبت نام خود را کامل کردند و به عنوان الویت نوبت دوم پاییز ۱۴۰۲ اسامی آنها به شرکت آرین پارس اعلام شده است می تواند برای ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا