اخبار داخلی

آغاز مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

بنابر اطلاعیه سامانه یکپارچه، عرضه ۱۱ خودروی وارداتی از برندهای سوزوکی، فیات، لاماری، تویوتا و نیسان آغاز شد.

به گزارش دنده 6 –  بنابر اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی متقاضیانی که اسفند سال گذشته ثبت نام اولیه را انجام داده اند و تا به حال طی اولویت بندی ها هیچ خودرویی به آن ها تخصیص نیافت و یا افرادی که به طور کلی تا به حال در انتخاب اولویت ها شرکت نکرده اند، می توانند از چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ به سایت saleauto.ir مراجعه کرده و از میان خودروهای عرضه شده، سه اولویت را انتخاب کنند:


مرحله یازدهم عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه – اسفند ۱۴۰۲

بنابر اطلاعیه سامانه یکپارچه، عرضه ۱۲ خودروی وارداتی از برندهای سوزوکی، فیات، کیا، تویوتا، نیسان و اشکودا آغاز شد.

به گزارش پدال، بنابر اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی متقاضیانی که اسفند سال گذشته ثبت نام اولیه را انجام داده اند و تا به حال طی اولویت بندی ها هیچ خودرویی به آن ها تخصیص نیافت و یا افرادی که به طور کلی تا به حال در انتخاب اولویت ها شرکت نکرده اند، می توانند از چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۹ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ به سایت saleauto.ir مراجعه کرده و از میان خودروهای عرضه شده، سه اولویت را انتخاب کنند.

خودروهای عرضه شده با قیمت پایه قطعی

 

ردیف نام شرکت نشان تجاری مدل قیمت فروش قطعی در مبادی ورودی
۱ پارسیان موتور مانلی Fiat فیات ۵۰۰ ۱۸.۳۳۵.۰۰۰.۰۰۰
۲ راسا موتور خاور میانه Suzuki سوزوکی سیاز ۱۱.۵۵۲.۰۰۰.۰۰۰
۳ راسا موتور خاور میانه Suzuki سوزوکی بالنو ۱۲.۴۷۸.۰۰۰.۰۰۰
۴ جهان نوین NISSAN نیسان سانی ۱۱.۰۷۱.۴۰۰.۰۰۰
۵ کوشا خودرو نگین KIA کیا سراتو ۲۱.۲۲۶.۰۰۰.۰۰۰

قیمت مندرج در جدول بالا، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد.

خودروهای عرضه شده با قیمت علی الحساب

ردیف نام شرکت نشان تجاری مدل قیمت فروش علی الحساب درمبادی ورودی
۱ آمیتیس گستر نگاه پیشگام NISSAN نیسان سیلفی ۱۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۲ پارس ساتر هوشمند Skoda اشکودا سوپرب ۱۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۳ کوشا خودرو نگین KIA کیا K5 ۱۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۴ کوشا خودرو نگین KIA کیا سلتوس ۱۴۰۰ ۱۶.۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰
۵ معین خودرو ایرانیان TOYOTA تویوتا لوین ۱۲۰۰ ۱۷.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰
۶ معین خودرو ایرانیان TOYOTA تویوتا لوین ۱۸۰۰ هیبریدی ۱۵.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰
۷ معین خودرو ایرانیان TOYOTA تویوتا کرولا ۱۸۰۰ هیبریدی ۱۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و اعلام می‌گردد. ملاک قیمت قطعی خودرو، رقم اعلامی و مصوب توسط شورای رقابت خواهد بود. قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد. آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مرحله قبل، اولویت اول خودروی انتخابی ایشان لحاظ شده است، امکان تغییر سفارش را ندارند. ولی آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که اولویتهای بعدی انتخابی ایشان لحاظ شده است و هنوز دعوت نامه ای از شرکت‌ها دریافت نکرده‌ و تمایل به انتخاب یکی از خودروهای فوق را دارند، می‌توانند در این مرحله با مدنظر قراردادن موارد ذیل نسبت به لغو سفارش خود و انتخاب خودروی جدید بر اساس فهرست فوق اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا