اخبار خارجیاسلایدر

آلفارومئو قصد دارد در سال 2025 رکورد فروش را به ثبت برساند

 به جرات می توان گفت که سدان جولیا و شاسی بلند استلویو هرگز واقعاً انتظارات آلفارومئو را از نظر فروش برآورده نکردند، به خصوص که شرکت مادر قدیمی فیات کرایسلر (FCA) حدود 1 میلیارد دلار برای پلتفرم جورجیو خود سرمایه گذاری کرد.

به گزارش دنده 6 –  ژان فیلیپ، مدیرعامل آلفارومئو گفت که آلفارومئو در حال حاضر بیشتر از هزینه‌ای که برای هر خودرو می‌کند، درآمد دارد و افزود که آینده روشن به نظر می ‌رسد.

پروژه ایمپاراتو آلفارومئو در سال 2025 رکورد فروش خود را خواهد شکست، که صراحتاً با توجه به رکورد 223 هزار و 643 دستگاهی این برند، هدفی عالی به نظر می رسد.

این کراس اوور سگمنت B که با فیات 600 و جیپ اونجر همزاد شده است، اولین مدل آلفارومئو خواهد بود که یک پیشرانه صرفاً الکتریکی ارائه می دهد. از نظر فنی، دومین خودروی جدید از زمان سوپراسپرت جدید 33 استرادیل، یک آپشن برقی نیز دارد.

ایمپاراتو اشاره کرد که آلفارومئو به دنبال تعداد زیاد نیست زیرا حاشیه سود را در اولویت قرار داده است که امیدوار است به حداقل 10 درصد برسد. وی ادامه داد که گردش نقدینگی سالم فرصت های جدیدی را برای خودروهای اضافی ایجاد می کند. برای این منظور، مدیرعامل پیشنهاد کرد که احیای جولیتا در درازمدت و پس از بازنشستگی این هاچ بک جمع و جور در پایان سال 2020 امکان پذیر است.

آلفارومئو با نشستن زیر چتر بزرگ شرکتی استلانتیس، ابزاری برای رسیدن به شکوه سابق خود و دنبال کردن برندهای لوکس آلمانی دارد. نسل بعدی جولیا و استلویو قبلاً تایید شده‌اند که در سال ‌های آینده به پیشرانه ‌ای فقط الکتریکی منتقل می‌شوند، در حالی که مدل‌های بزرگ‌تر با تمرکز ایالات متحده برای نیمه دوم دهه در نظر گرفته شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا