اخبار خارجی

آمار فروش هیوندای در سه ماهه اول 2024

فروش خودروهای برقی هیوندای در چند ماه اخیر رشد قابل‌توجهی داشته هرچند فروش سه ماهه اول ۲۰۲۴ این خودروساز نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریباً تغییری نکرده است.

به گزارش دنده 6 – خودروسازان به تدریج آمار فروش خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را منتشر می‌کنند و بسیاری از افراد مشتاق هستند بدانند آیا استقبال از خودروهای برقی کاهش یافته یا خیر هرچند این موضوع فعلاً درباره خودروهای برقی هیوندای صدق نمی‌کند. در حقیقت فروش محصولات بدون آلایندگی کره‌ای‌ها در سه ماهه ابتدایی امسال رشد ۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد و این رقم تنها در ماه مارس به افزایش ۱۰۰ درصدی می‌رسد.

یکی از دلایل اصلی چنین عملکردی به عرضه آیونیک ۶ مربوط می‌شود که می‌توان آن را با شرایط لیزینگی مناسبی انتخاب کرد. فروش خودروی موردبحث در سه ماهه اول ۲۰۲۴ و در ماه مارس نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۵۴۲ و ۷۹۴ درصد بیشتر شده است. هیوندای می‌گوید ماه قبل تعداد ۱۹۸۴ دستگاه آیونیک ۶ را به دست مشتریان رسانده و میزان فروش کراس اورهای برقی نیز در سه ماهه اول امسال ۳۶۴۶ دستگاه بوده است.

میزان فروش آیونیک ۵ نیز افزایش یافته هرچند شیب این افزایش به تندی آیونیک ۶ نیست. البته رشد فروش ۵۸ درصدی در ماه مارس و رشد ۱۸ درصدی در سه ماهه اول امسال به معنی ثبت رکورد فروش جدید برای آیونیک ۵ خواهد بود. کره‌ای‌ها اظهار می‌دارند آیونیک ۵ در ماه مارس و سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۴ به ترتیب ۳۳۶۱ و ۶۸۲۲ دستگاه فروش را ثبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا