اخبار خارجیاسلایدر

آیا بی ام و M3 تورینگ با قیمت ۱۷۴ هزار دلار ارزش خرید دارد؟

بی‌ام‌و M3 تورینگ جزو خودروهایی نیست که نیازمند آپشن های ویژه باشد اما نمونه‌ای که مشاهده خواهید کرد با وجود آپشن های متعدد ۱۷۴ هزار دلار قیمت دارد. به نظر شما پرداخت چنین مبلغ هنگفتی برای یک استیشن اسپرت عاقلانه است؟

به گزارش دنده 6 – سوپر استیشن جذاب بی‌ام‌و حتی در حالت استاندارد و پایه نیز از تجهیزات زیادی سود می‌برد و چنین چیزی هم از نسل G81 از M3 تورینگ انتظار می‌رود چراکه قیمت قابل‌توجهی دارد؛ اما درصورتی‌که چندین آپشن خاص را سفارش دهید قیمت M3 تورینگ به سطوح جدیدی خواهد رسید. یکی از مثال‌های بارز این مسئله خودرویی است که مشاهده می‌کنید. این M3 تورینگ از آپشن های زیادی برخوردار شده که اولین آن‌ها رنگ بدنه سفارشی آبی ریویراست. به این لیست باید طیف گسترده‌ای از قطعات M پرفورمنس را نیز اضافه کنیم؛ اما خاص‌ترین آپشن را می‌توان خروجی‌های اگزوز مرکزی دانست که ابتدا در M3 سدان و M4 کوپه دیده بودیم. مدل کوچک‌تر M2 G87 را هم می‌توان با این نوع اگزوز سفارش داد. خودروی موردبحث پذیرای قطعات فیبر کربنی زیادی هم شده است.

طرفداران تیزبین بی‌ام‌و متوجه نشانه‌های گرامی داشت سالگرد خواهند شد که بی‌ام‌و در سال ۲۰۲۲ و برای جشن گرفتن ۵۰ سالگی بخش M معرفی کرد. از دیگر آپشن ها می‌توان به رینگ‌های فورج کاری شده ۱۰۰۰M با ظاهر مشکی، پکیج M راننده و تریم شادولاین برای ایجاد ظاهر تیره در برخی قطعات اشاره کرد. در مجموع ارزش این بی‌ام‌و M3 تورینگ با تمامی قطعات سفارشی و آپشن ها به معادل حدود ۱۷۴ هزار دلار می‌رسد که رقم بسیار بالایی است. برای یادآوری باید گفت نسخه پایه همین خودرو با قیمت حدود ۱۴۴ هزار دلار عرضه می‌شود.

حتی با چنین قیمت هنگفتی هم خودروی یاد شده فاقد برخی آپشن هاست چراکه متوجه شدیم M3 تورینگ بجای ترمزهای کربن سرامیک از نمونه‌های استاندارد M استفاده می‌کند و بجای صندلی‌های اسپرت کربنی در کابین صندلی‌های چرمی مرینو دارد. اگر نسخه CS از چنین خودرویی تولید شود، حتما بی‌ام‌و قیمت آن را بالاتر خواهد برد و احتمالا به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا