اخبار خارجیاسلایدر

آینده باتری های برقی تویوتا تا سال 2026 شعاع حرکتی 500 مایلی را نوید می دهد

 اکنون تویوتا یک طرح با تمرکز بر توسعه فناوری باتری ارائه کرده است که می تواند تا سال 2026 به برد 500 مایلی در نسل بعدی خودروهای برقی خود منجر شود.

به گزارش دنده 6 –  غول ژاپنی اولین باتری حالت جامد خود را در سال 2027-2028 ارائه می دهد که هزار کیلومتر (حدود 620 مایل) برد دارد و 80 درصد شارژ را در 10 دقیقه شارژ می کند.

در نهایت، تویوتا پیش ‌بینی می‌کند که فناوری‌های سلولی پیشرفته می‌توانند برد رانندگی خودروهای الکتریکی را به بیش از ۷۴۶ مایل (۱۲۰۰ کیلومتر) و در ادامه این خط تا ۹۳۲ مایل (۱۵۰۰ کیلومتر) افزایش دهند.

این شرکت گزارش می دهد که در کارهای کوتاه مدت، دو باتری، یک باتری یون لیتیوم به نام سلول عملکرد و یک باتری لیتیوم-آهن-فسفات یک باتری ارزان قیمت برای خودروهای برقی سطح پایین هستند. بین سال ‌های 2027 تا 2028، یک بسته لیتیوم یونی با عملکرد بالا با برد 621 مایل جایگزین باتری‌های پرفورمنس در خط تولید خواهد شد. به گفته تویوتا، همچنین 10 درصد ارزان تر خواهد بود و شارژ آن 20 دقیقه طول می کشد.

تاکرو کاتو، رئیس مرکز توسعه خودروهای برقی تویوتا گفت: “ما به گزینه‌های مختلفی برای باتری‌ها نیاز خواهیم داشت، همانطور که انواع موتورهای مختلف داریم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا