اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

احتمال ساخت یک پیکاپ سایز متوسط جدید توسط گروه استلانتیس

بازگشایی مجدد کارخانه بلویدر 

در حالی که Rich Boyer، معاون UAW اظهار داشت که یک پیکاپ سایز متوسط ‌‌در کارخانه استلانتیس در Belvidere ساخته خواهد شد، Ram درخواست Motor۱ را برای تایید یا اظهار نظر در مورد این اعلامیه غافلگیرکننده رد کرد.

در پایان فوریه، استلانتیس کارخانه مونتاژ خود را در Belvidere، جایی که قبلاً جیپ چروکی را می ساخت، غیرفعال کرد. این تصمیم به این معنی بود که ۱۲۰۰ کارگر باید بدون هیچ وعده شغلی در آینده اخراج شوند. خوشبختانه، پس از توافق آزمایشی جدید این خودروساز با کارگران، وضعیت اکنون تغییر کرده است.

رقابت داغ پیکاپ‌های سایز متوسط

در بیانیه رسمی منتشر شده در یوتیوب، معاون UAW، ریچ بویر، این خبر خوب را به اشتراک گذاشت: “خانواده UAW، افتخار بزرگی است که اعلام کنم بلویدر را نجات دادیم. باز هم، ما بلویدر را نجات دادیم… ما یک خودروی جدید خواهیم ساخت. این یک پیکاپ متوسط ‌‌خواهد بود. ”
حتی قبل از شروع مجدد تولید در کارخانه، کسانی که بیکار شده بودند، مزایایی دریافت خواهند کرد.

آنها تا زمانی که به کار خود بازگردانده شوند، با حقوق و مراقبت‌های بهداشتی به طور موقت اخراج خواهند شد. این وضعیت بهتر می‌شود چرا که معاون UAW اضافه کرد که استلانتیس بیش از ۱۰۰۰ شغل در یک کارخانه باتری جدید در Belvidere ایجاد خواهد کرد.

این جایی است که گمانه زنی ها آغاز می‌شود؛ زیرا مشخص نیست که استلانتیس چه نوع پیکاپی را در Belvidere خواهد ساخت.  در حالی که معاون UAW در مورد پیکاپ متوسط ‌‌و کارخانه باتری صحبت می‌کند، کنار هم قرار دادن آنها نشان می‌دهد که این پیکاپ به صورت هیبریدی ویا برقی نیز عرضه خواهد شد.

در نتیجه، شاید بر روی پلت فرم STLA Large سوار شود، که به معنای ساختار یکپارچه خواهد بود، در حالی که Ram ۱۵۰۰ REV بزرگتر روی STLA Frame قرار دارد.

STLA Large که یکی از چهار پلت فرم الکتریکی محور توسعه یافته توسط استلانتیس است، وسایل نقلیه‌ای با طول متفاوت از ۱۸۵ تا ۲۱۲.۶ اینچ را پشتیبانی می‌کند. اندازه باتری از ۱۰۱ شروع و به ۱۱۸ کیلووات ساعت افزایش می‌یابد و با یک بار شارژ مسافت ۵۰۰ مایلی را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا