اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

استراتژی جدید تیم کوروت ریسینگ برای حضور در مسابقات

Pratt Miller Motorsports روز سه‌شنبه تصاویری از ماشین مسابقه‌ای کوروت که در مسابقات قهرمانی IMSA WeatherTech SportsCar ۲۰۲۴ شرکت می‌کند، به اشتراک گذاشت و اولین نگاه ما را به رنگ زرد نمادینی که بار دیگر در پیست‌های مسابقه در سراسر آمریکا در سال آینده حضور خواهد داشت، رقم زد.
در حالی که این Z۰۶ GT۳.R ممکن است شبیه به کوروت خروجی فصل ۲۰۲۳ به نظر برسد، اما در پشت صحنه تغییرات بسیار بیشتری رخ داده است. برنامه کارخانه کوروت ریسینگ درهای خود را در پایان فصل بسته و با برنامه‌ای که توسط پرت میلر برای سال ۲۰۲۴ به بعد اجرا می‌شد، جایگزین شد.

Z۰۶ GT۳.R همچنان در GTD Pro مسابقه خواهد داد و خط راننده مشابهی با چهار راننده تمام وقت دارد: نیکی کتزبورگ، آنتونیو گارسیا، تامی میلنر و الکساندر سیمز.

این تیم که توسط Pratt Miller Motorsports، کوروت ریسینگ نامیده می‌شود، همچنان از پشتیبانی کارخانه برخوردار خواهد بود، اگرچه احتمالاً مذاکرات بین تیم و شورولت نسبت به سال‌های قبل کاهش می‌یابد. مانند قبل، Z۰۶ GT۳.R از یک پیشرانه ۵.۵ لیتری V-۸ تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد که از خودروی جاده‌ای Z۰۶ مشتق شده است.
مارک استیلو، مدیر مسابقات مهندسی موتور اسپرت جنرال موتورز، در بیانیه‌ای در اوایل سال جاری گفت: «کوروت Z۰۶ GT۳.R زمینه جدیدی را برای شورولت و برنامه مسابقه کوروت ایجاد می‌کند.»

Z۰۶ GT۳.R جدید اولین مسابقه خود را در Rolex ۲۴ ۲۰۲۴ At Daytona، رویداد افتتاحیه فصل IMSA انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا