اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

استراتژی مرسدس بنز در حذف پیشرانه‌های حجیم چه بود؟

به دلیل مقررات سختگیرانه آلایندگی، تعداد خودروهای بیشتری کاهش می‌یابند. برخی شایعات در مورد برنامه مرسدس بنز برای نصب مجدد یک موتور بزرگتر در مدل C کلاس وجود داشت، اما این اتفاق نخواهد افتاد.

مایکل شیبه، مدیرعامل AMG در مصاحبه‌ای با مجله Top Gear می‌گوید: مردم می‌پرسند چرا این شرکت موتور V۸ را کنار گذاشته است؛ ما می‌خواهیم در مورد فناوری بسیار بسیار پیشرو باشیم و ما با مفهوم هیبریداسیون متقاعد شده‌ایم که با پیشرانه چهار سیلندر باقی خواهیم ماند.

او در ادامه اذعان کرد که AMG نمی‌تواند هر طرفدار V۸ را متقاعد کند که مدل جدید ۲.۰ لیتری را بخرد. Schiebe با دیدن نیمه پر لیوان می‌گوید که C۶۳ پلاگین هیبریدی خریدارانی را جذب کرده است که قبلا علاقه‌ای به سدان اسپرت نداشتند.

اگر یک سدان چهار در با تعداد سیلندر اضافی بخواهید، به احتمال زیاد E۶۳ بعدی نیز یک مدل شش سیلندر خطی خواهد داشت، اما انتظار می‌رود این سدان/استیشن واگن بزرگ‌تر دارای پورت شارژ نیز باشد. عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهند که E۶۳ از یک قوای محرکه پلاگین هیبریدی استفاده می‌کند. دشمن و رقیب آن،  بی ام و M۵ نیز یک PHEV خواهد بود، اما هیولای باواریایی موتور V۸ را برای یک نسل دیگر حفظ خواهد کرد. بهتر از این خبر برای طرفداران بی ام و، بازگشت M۵ تورینگ در آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا