اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

استقبال چشمگیر از شاسی‌ بلند جدید لینک اند کو چند روز پس از آغاز فروش

انبوهی از تکنولوژی و فناوری در یک شاسی بلند چینی

جدیدترین شاسی بلند پلاگین هیبریدی جیلی و لینک‌ اند کو، یعنی Lynk & Co ۰۸، طی ده روز پس از شروع رسمی فروش در ۸ سپتامبر، بیش از ۱۰۰۰۰ سفارش دریافت کرد. خریداران می‌توانند از بین پنج مدل با محدوده قیمتی ۲۸۴۰۰ تا ۳۹۲۰۰ دلار، یک مدل را سفارش دهند.این خودرو دارای اولین تراشه ۷ نانومتری کلاس خودروی داخلی چین است که عملکردهای مختلفی را در نرم افزار خودرو (OS) انجام می‌دهد. این سیستم عامل از دو تراشه استفاده می‌کند که قدرت محاسباتی آن ها برابر با دو تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۱۵۵ است.
Lynk & Co ۰۸ که به عنوان یک شاسی بلند سایز متوسط ​​قرار دارد، دارای ابعاد ۴۸۲۰/۱۹۱۵/۱۶۸۵ و فاصله بین دو محور ۲۸۴۸ میلی متری است.

این شاسی بلند لینک اند کو، با عناصر قابل توجهی که شامل درهای بدون قاب و دستگیره‌های درب مخفی است، طراحی شده است. نمای جلوی بسته با چراغ‌های تقسیم شده دارای ۳۲ LED و همچنین جلوپنجره ذوزنقه‌ای سیاه رنگ در پایین، در این بخش خودنمایی می‌کنند.

در قسمت عقب از طراحی چراغ بسیار خاص و اسپویلر سقف و طرح اگزوز مخفی استفاده شده است.

حضور رادارها و نمایشگر‌های عظیم در کابین خودرو

فضای داخلی دارای صفحه نمایش کیلومترشمار ۱۲.۳ اینچی فول ال سی دی، نمایشگر مرکزی ۱۵.۴ اینچی و هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده ۹۲ اینچی است که به سیستم عامل Flyme Auto از Meizu مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های خودرو می‌توان به کنترل خودکار آب و هوا، کنترل تشخیص صدا و نورپردازی محیطی اشاره کرد. مدل‌های پیشرفته Lynk & Co ۰۸ همچنین دارای سیستم کمکی رانندگی پیشرفته سطح ۲ هستند که توسط رادارها و ۱۰ دوربین پشتیبانی می‌شود.

سیستم صوتی هارمن کاردن با ۲۳ بلندگو، جلوه‌های صوتی را برای سناریوهای مختلف از جمله “خوش آمدید”، “قفل کردن ماشین”، “راهنما”، “هشدار باز شدن درب” و “یادآوری سرعت پایین” ارائه می‌کند.
خودروی جدید در دو مدل دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک، مجهز به سیستم پلاگین هیبریدی ۱.۵ لیتری توربو موجود است. نسخه دیفرانسیل جلو از یک موتور با قدرت ۳۷۵ اسب‌بخاری و گشتاور ۶۱۵ نیوتن‌متری نیرو می‌گیرد. نسخه چهار چرخ محرک مجهز به دو موتور با قدرت ترکیبی ۵۸۴ اسب‌بخاری و حداکثر گشتاور ۹۰۵ نیوتن‌متری است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدود ۴.۶ ثانیه اعلام شده است.

سه ظرفیت بسته باتری ۲۱.۲ کیلووات، ۳۹.۶ کیلووات و ۳۹.۸ کیلووات ساعتی ارائه می‌شود که به ترتیب برد الکتریکی خالص ۱۲۰ و ۲۴۵ و ۲۲۰ کیلومتری را فراهم می‌کند. محدوده برد جامع به ترتیب ۱۲۰۰ کیلومتر و ۱۴۰۰ کیلومتر با باک کامل و شارژ کامل اعلام شده است. علاوه بر این، شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌شود و طبق گفته خودروساز، شارژ آن از ۳۰ تا ۸۰ درصد تنها در ۲۸ دقیقه طول می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا