اخبار خارجیاسلایدر

اسکوتر برقی تاشو با بدنه بامبو

در عصر حمل و نقل پایدار و نوآورانه، شرکت ایتالیایی تحرک الکتریکی Reinova اخیراً تام را روانه بازار کرده است.

به گزارش دنده 6 – یک اسکوتر برقی تاشو که منحصر به فرد با بامبو و آلومینیوم ساخته شده است. تام که قبلا به عنوان ToMove معرفی می شد، در حال حاضر به لطف همکاری خلاقانه بین Reinova و طراح آندره آ استریپولی از دانشگاه پلی تکنیک تورین، در مرحله تامین مالی جمعی خود در Kickstarter است. ToMove اکنون شرکت رسمی اسپین آف مسئول تجاری سازی این وسیله نقلیه سازگار با محیط زیست است.

اسکوتر برقی تام که با حداقل آلودگی محیطی ساخته شده است، عمدتاً از مواد تجدید پذیر یا قابل بازیافت ساخته شده است. پانل های جانبی بامبو و قاب آلومینیومی مقاوم آن بر جذابیت پایدار آن تأکید می کند. شایان بتوان گفت که کمتر از 10 درصد از ساخت اسکوتر پلاستیکی است که از تعهد این شرکت به نوآوری سبز حمایت می کند.

تام توسط یک موتور توپی عقب 500 واتی، گشتاور 30 نیوتن متر (22 پوند فوت) و قادر به رسیدن به حداکثر سرعت 43 کیلومتر در ساعت (27 مایل در ساعت) حرکت می کند. انرژی این موتور توسط یک باتری لیتیومی 750 وات ساعتی تامین می شود که مصرف بهینه انرژی را تضمین می کند. یک بار شارژ، که تنها به سه ساعت نیاز دارد، می‌تواند بردی تا 50 کیلومتر (31 مایل) ایجاد کند، که آن را برای مسافران شهری ایده‌آل می‌کند. برای راحتی بیشتر، باتری را می توان مثل شارژ دستگاه های تلفن همراه نیز استفاده کرد

اسکوتر برقی تام جدای از ساختار پایدار و ویژگی های عملکردی خود، عملکرد عملی نیز ارائه می دهد. این اسکوتر تنها در هفت ثانیه جمع می‌شود و به مجموعه‌ای از چرخ‌های چرخدار مجهز است که به راحتی قابل حمل است. علیرغم اندازه جمع و جور آن، وزن آن 20 کیلوگرم (44 پوند) است و می تواند حداکثر وزن 120 کیلوگرم (265 پوند)، شامل سوار و بار را تحمل کند.

.

ایمنی و تجربه کاربری با تام که دارای ترمزهای دیسکی هیدرولیک، دوشاخه تعلیق فنری سیم پیچ و سیستم روشنایی جامع با نشانگرهای چرخش روی فرمان است، به خطر نمی افتد. همراه با اپلیکیشنی است که کاربران را قادر می سازد در صورت دزدیده شدن یا قرض گرفتن اسکوتر، موقعیت مکانی اسکوتر را کنترل کنند، هشدارهای حرکت را در صورت عدم مراقبت دریافت کنند و میزان شارژ باتری آن را بررسی کنند.

با فرض تولید موفق، تعهد 1589 یورویی (تقریباً 1739 دلار آمریکا) یکی از این اسکوترهای نوآورانه را تضمین می کند. این قیمت به طور قابل توجهی کمتر از هزینه خرده فروشی پیش بینی شده آن 2999 دلار است. با اسکوتر برقی تام، ToMove ترکیبی از پایداری، طراحی و فناوری را ارائه می‌کند و آینده راه‌حل‌های حرکت سبز را پیش می‌برد. در ویدئوی زیر قابلیت‌های تام‌کردن و جمع‌وجور شدن تام را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا