اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

اطلاعاتی درباره نسل جدید آئودی A۷ آوانت

تغییرات قابل توجهی در آئودی در حال رخ دادن است، چرا که این برند آلمانی در حال برقی سازی خودروهای خود تا سال ۲۰۲۶ است. اگرچه چند مدل دیگر با موتورهای احتراقی هنوز در راه هستند. این برند قصد دارد از اعداد فرد برای مدل‌های بنزینی استفاده کند، به این معنی که A۷ همان چیزی است که قبلاً به A۶ می‌گفتیم. عکس‌های جاسوسی اخیر نمایی از این مدل را ارائه می‌دهند و در اینجا رندر اختصاصی موتور۱ از نسخه تولیدی وجود دارد.

A۷ آوانت دارای جلوپنجره عریض‌تری با نوارهای افقی کرومی خواهد بود که به جلوی خودرو عمق بیشتری می‌بخشد. چراغ‌های باریک LED، جلوه‌های واضحی را به چهره خودرو اضافه می‌کنند و ورودی‌های هوای بزرگ در گوشه‌های سپر باعث می‌شود چهره آن حتی عضلانی‌تر به نظر برسد.
استیشن واگن جدید آئودی همچنین دارای قوس چرخ‌های عریض است که به اسپرت بودن آن اضافه می‌کند. دستگیره درهای جمع شونده، آیرودینامیک خودرو را بهبود می‌بخشند.

A۶ آوانت فعلی حدود ۱۶ فوت طول دارد و مدل جدید احتمالاً همین ابعاد را دارد. در قسمت عقب یک نوار نور LED عریض خودنمایی می‌کند.

در حال حاضر، A۶ و A۶ آوانت بسته به بازار، پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و پلاگین هیبریدی را ارائه می‌کنند. طبق گزارش‌ها، سدان A۷ و همتای استیشن واگن آن، پیشرانه های هیبریدی ملایم و PHEV جدیدی به دست می‌آورند. عکس‌های جاسوسی سال گذشته نشان می‌دهد که یک پورت شارژ روی بدنه RS۷ وجود دارد، به این معنی که آن نیز یک PHEV خواهد بود.
متاسفانه ما هیچ جزئیاتی در مورد فضای داخلی A۷ نداریم. برای رقابت با ب ام و سری ۵ و مرسدس بنز کلاس E، باید فناوری قابل توجهی را مانند صفحه نمایش بزرگ و ویژگی‌های پیشرفته کمک رانندگی ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا