اخباراخبار خارجی

اطلاعات خودروی اسپرت برقی ام جی سایبرستر به بیرون درز کرد

MG خود را برای راه اندازی Cyberster آماده می کند. این اولین خودروی اسپورت جدید این برند در 16 سال گذشته است – اما اداره ثبت اختراعات چین روز بزرگ این خودرو را خراب کرده است زیرا مجموعه‌ای از تصاویر دقیق و یک نقص فنی عمیق برای خودرو قبل از عرضه برنامه‌ریزی شده آن به بیرون درز کرده است.

ما با مشخصات عملکرد شروع می کنیم. در این افشاگری به ظرفیت بسته باتری Cyberster اشاره نشده است، اما اطلاعاتی در مورد پیشرانه های این خودروی اسپورت ارائه می دهد. مدل رده بالا دارای دو موتور الکتریکی (یکی در محور جلو و دیگری در عقب نصب شده) با حداکثر خروجی ترکیبی 536 اسب بخار خواهد بود.

در سند ثبت اختراع چین، حداکثر سرعت Cyberster 124 مایل در ساعت ذکر شده است، در حالی که وزن محدود آن 1985 کیلوگرم است. متأسفانه، این نشت نشانی از زمان ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت خودرو ندارد، اما با استفاده از داده‌هایی که در اختیار داریم، تخمین می‌زنیم که سریع‌ترین مدل می‌تواند سرعت سرعت را در حدود سه ثانیه انجام دهد. این باعث می شود Cyberster در همان لیگ مرسدس-AMG SL جدید قرار بگیرد.

طراحی عقب ام جی
MG همچنین نسخه مقرون به صرفه تری از این خودرو را که بدون موتور الکتریکی جلویی کار می کند به فروش خواهد رساند. این امر باعث کاهش قدرت آن به 310 اسب بخار می شود و وزن آن را به 1850 کیلوگرم کاهش می دهد که باعث می شود خودرو در پیچ ها کمی چابک تر شود. شایان ذکر است که هر دو نسخه این خودرو نسبت به اندازه خود نسبتاً سنگین هستند – خودروهای اسپرت بنزینی با اندازه مشابه تا نیم تن سبک تر هستند.

MG حتی اشاره ای نکرده است که Cyberster آماده تولید تا چه حد می تواند با یک بار شارژ حرکت کند، اما ما فکر می کنیم که برای رقابت در بازار به بردی بیش از 250 مایل نیاز دارد. پورشه تایکان می‌تواند 273 مایل را قبل از تمام شدن آبش طی کند – اما MG بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که خریداران در محدوده مسافتی فداکاری کنند.

استایل ام جی

MG استایل خودروی تولیدی را از کانسپت Cyberster تغییر داده و عناصر بیشتری را از موفق ترین خودروهای اسپورت اروپا به عاریت گرفته است. به عنوان مثال، قسمت جلویی چیزی شبیه به Alpine A110 در مورد آن است، در حالی که قسمت عقب شبیه به فیات 124 اسپایدر است که اکنون تولید نشده است.

این تصاویر ثبت اختراع فریبنده هستند، زیرا آنها MG را بسیار کوچکتر از آنچه هست نشان می دهند. این خودرو در پشت لنز مانند یک رودستر سایز مزدا MX-5 به نظر می رسد، اما در واقعیت، طول آن 4535 میلی متر، عرض 1913 میلی متر و ارتفاع 1329 میلی متر است. این باعث می شود بیش از نیم متر طولانی تر از MX-5 باشد. در واقع، سایبرستر تقریباً به اندازه پورشه 911 فعلی است.

آپشن های ام جی
این خبر نشان می دهد که خریداران می توانند چهار طرح چرخ آلیاژی در قطرهای 19 یا 20 اینچی را انتخاب کنند. MG همچنین به رانندگان این امکان را می دهد که یک روکش پارچه ای مشکی یا قرمز و (به طور غیرمعمول) طرح های مختلف نشان، از جمله سه نماد مختلف کاپوت و نشان سیاه یا نقره ای درب عقب را انتخاب کنند. اینکه آیا این گزینه ها به بریتانیا می آیند یا نه، هنوز تایید نشده است.

و کابین چگونه خواهد بود؟
دانستن این موضوع به طور قطعی سخت‌تر است، زیرا درز از دفتر ثبت اختراع چین هیچ تصویری از داخل خودرو را شامل نمی‌شود. با این حال، افشای اطلاعات بیشتر در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo، نمونه اولیه داخلی MG Cyberster را با فرمانی شبیه به هواپیما نشان داد که بسیار شبیه به یوغ نصب شده در شاسی بلند الکتریکی Lexus RZ 450e است.

MG فرمان yoke خود را در کانسپت Cyberster نشان داد و اگر این عکس جاسوسی را باور کرد، این شرکت می‌تواند این ایده را به خودروی تولیدی برساند. به نظر می‌رسد که واحد تمام‌شده کمتر شبیه یک کنترل‌کننده کنسول بازی خواهد بود، اما پدهای جهت‌نمای مفهومی و دکمه‌های سپر با کنترل‌های معمولی فرمان نصب شده در دو پره افقی جایگزین شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا