اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

افزایش قیمت برای جنسیس G۷۰ ۲۰۲۴

جنسیس جزئیات قیمت و پکیج نسخه ایالات متحده برای سدان اسپرت G۷۰ ۲۰۲۴ را فاش کرده است. با قیمت اولیه ۴۲۶۲۵ دلار با احتساب هزینه‌های مختلف، این مدل کمی گران‌تر از سال گذشته است، اما افزایش قیمت با موتور پایه قوی‌تر همراه است.

سال گذشته، قیمت G۷۰ با قیمت ۴۰۵۲۵ دلار برای نوع پایه با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ شروع شد. این موتور با یک پیشرانه ۲.۵ لیتری توربو قوی‌تر برای مدل ۲۰۲۴ با حداکثر توان ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۱ نیوتون متری جایگزین شده است. این نشان دهنده افزایش ۴۸ اسب بخاری و ۶۹ نیوتون متر گشتاور نسبت به سال گذشته است.

به طور استاندارد، G۷۰ ۲۰۲۴ با موتور ۲.۵T دارای ویژگی‌های ایمنی و کمکی راننده در بزرگراه است. از دیگر به روز رسانی‌های قابل توجه می‌توان به صفحه نمایش کنترل آب و هوای لمسی و آینه دید عقب بدون قاب اشاره کرد. پیشرفت‌های طراحی داخل کابین شامل سوئیچ‌های چند منظوره، الگوهای تزئینی جدید در و کنسول، دریچه‌های هوای اصلاح‌شده، جا لیوانی‌ها و جاکلیدی می‌شود.

برای کسانی که مدل ۳.۳ لیتری توربو را انتخاب می‌کنند که از ۵۱۰۷۵ دلار با هزینه مالیات شروع می‌شود، ویژگی‌های استاندارد پیشرفته شامل برف پاک کن‌های حساس به باران، صندلی‌های جلوی تهویه‌شونده، سیستم صوتی ممتاز Lexicon، جلوپنجره کرومی تیره و سانروف عریض را در اختیار دارند. ترمزهای جدید برمبو در کل مدل‌های G۷۰ به صورت استاندارد وجود دارد، در حالی که گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تنها گزینه بدون توجه به انتخاب موتور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا