اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

انبوهی از تکنولوژی و فناوری در جدیدترین MPV گک

همکاری غول‌های چینی برای خلق یک محصول مشترک

از ۱۰ سپتامبر، پیش فروش Hycan V۰۹ در چین با محدوده قیمتی ۴۳,۵۰۰ – ۶۲,۶۰۰ دلار اغاز شد. انتظار می‌رود که این خودرو در ۱۳ اکتبر تحویل داده شود.

Hycan قبلاً یک جوینت ونچر بین گک و Nio بود که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، اما Nio در سال ۲۰۲۲ از شراکت خارج شد. این خودرو اکنون به طور مشترک توسط GAC و گروه مدیریت سرمایه Guangdong Pearl River ساخته می‌شود.
متقاضیان می‌توانند از بین چهار رنگ بیرونی سفید، سیاه، آبی و خاکستری یکی را انتخاب کنند.

Hycan V09 که به عنوان یک MPV الکتریکی متوسط ​​​​تا بزرگ شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۵۲۱۵/۱۹۶۷/۱۹۱۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۱۷۰ میلی متری است. تمامی مدل‌های Hycan V۰۹ به صورت استاندارد با درب‌های کشویی برقی دوگانه عرضه می‌شوند. خروجی موتور برقی ۲۷۰ اسب بخار و ۳۳۵ نیوتن متر اعلام و حداکثر سرعت آن به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

بسته‌های باتری این خودرو توسط CALB و Juwan Technology Research تولید می‌شوند که سه گزینه را ارائه می دهند: بسته باتری لیتیومی سه تایی ۹۲ کیلووات ساعتی، بسته باتری لیتیوم فسفات آهن با ظرفیت ۹۵.۱۶ کیلووات ساعت و بسته باتری لیتیومی سه تایی با ظرفیت ۱۱۴.۱۹ کیلووات ساعت که در بهترین حالت، تا ۷۶۲ کیلومتر مسافت را به صورت خالص طی می‌کند. به گفته Hycan، شارژ سریع ۸۰۰ ولتی خودرو می‌تواند با ۵ دقیقه شارژ، ۲۰۰ کیلومتر به برد باتری بیفزاید. نرخ رسمی شارژ سریع، ۱ کیلومتر در ثانیه است.

زبان طراحی ستاره درخشان

طراحی این خودرو بر اساس زبان طراحی “ستاره درخشان” این برند است. علاوه بر این، بر اساس پلتفرم خالص الکتریکی H-GEA Hycan ساخته شده است، ۲۴ سنسور در سراسر خودرو وجود دارد و از دو تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۱۵۵ قدرت می‌گیرد تا از طریق رانندگی هوشمند H-VIP ۳.۰، حدود ۳۰ سیستم کمکی رانندگی پیشرفته و ۱۶ عملکرد پارکینگ را تحقق بخشد.

علاوه بر این، این خودرو با یک سنسور لیدار ۱۳۰ خطی اختیاری عرضه می‌شود که حداکثر فاصله حسی ۳۰۰ متری را به دست می‌آورد.

Hycan V09 به عنوان یک MPV از طرح چیدمان هفت نفره ۲+۲+۳ استفاده می‌کند. کابین خودرو از صفحه نمایش سه گانه متشکل از یک صفحه نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، یک صفحه نمایش مرکزی ۱۴.۶ اینچی و یک صفحه نمایش سرگرمی شاگرد ۱۲.۳ اینچی استفاده می‌کند. یک یخچال داخلی نیز موجود است. امکانات دیگر شامل دو پنل شارژ بی سیم و سیستم صوتی متشکل از ۲۲ بلندگو است.

یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی هم وجود دارد که برای سرنشینان صندلی عقب از سقف پایین می‌آید.
Hycan V09 سه تم رنگ داخلی را ارائه می‌دهد: نارنجی مشکی، یشمی روشن و مشکی ابسیدین. این مقام مسئول مدعی است که صندلی‌های ردیف دوم، صندلی‌هایی با جاذبه صفر درجه هوانوردی هستند که دارای پشتی و پشتی سر هستند و از گرمایش، تهویه و ماساژ پشتیبانی می‌کنند.

نکته قابل توجه دیگر این است که پس از خواباندن صندلی‌های ردیف سوم، می‌توان آنها را با فضای کف ادغام کرد تا یک سطح صاف و فضایی به طول ۱.۸ متر را تشکیل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا