اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر تیزری از هیوندا کونا

در حال حاضر می دانیم که شرکت هیوندا روی کراس اوور کامپکتی تحت عنوان Kona مشغول به کار است. به تازگی دسته ای تصاویر جاسوسی مربوط به این مدل منتشر شده که آن را در پوشش نشان می دهد.

متاسفانه پوشش موجود مانع از کسب جزئیات کافی پیرامون طراحی کونا می شود اما می توان چراغ های جلو دو قسمتی، جلوپنجره مشبک، چراغ های عقبی شبیه به اسپتریج، کاپوت نسبتا شیب دار و برخی دیگر اشاره داشت. البته در بخش چراغ جلو LED به نظر می‌رسد شرکت هیوندا از طراحی جیپ چروکی الهام گرفته که شباهت نزدیکی به آن دارد.

کونا در تصاویر یک شاسی بلند کوچک سایز بوده و کراس اوور کامپکتی به نظر می رسد که باید آن را کوچکتر از اسپرتیج کیا دانست. باتوجه به گزارش های قبلی هیوندا این مدل را به عنوان مدلی کوچکتر از توسان به فروش می رساند.

در فضای داخلی نیز از زبان طراحی سورنتو و دیگر شاسی بلندهای هم خانواده بهره می برد. اطلاعات بیشتری از این محصول در دست نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر بود تا هیوندا در آینده نزدیک این محصول را رونمایی کند و به شایعات پایان دهد.

شایان ذکر بوده که کونا یک شاسی بلند FWD بوده و رقیبی برای هوندا HR-V، مزدا CX-3، شورولت Trax و برخی دیگر محسوب می شود. کیا نیز در حال ساخت مدلی مشابه کونا بوده که از همان پلتفرم نیز بهره می برد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و تنها باید به انتظار ادامه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا