اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر جاسوسی از ولوو XC40 در تست زمستانی

به تازگی تصاویر جاسوسی از کراس اوور XC40 که در تست زمستانی سوئد قرار داشته منتشر شد، خودرویی که کاملا پوشیده بوده و به سختی می توان اطلاعاتی از طراحی آن کسب کرد. در حقیقت باید XC40 یک XC90 دانست زیرا به عنوان دومین مدل شاسی بلند شرکت سوئدی ولوو شناخته می شود و ابعاد کوچکتری نسبت به این مدل دارد.

چراغ های جلو LED آن شباهت بسیاری به XC90 داشته و البته جای تعجبی نیز ندارد. ولوو این مدل را تحت معماری کامپکت CMA تحت توسعه قرار داده و احتمالا با مدل موتورهای مختلف سه و چهارسیلندر در کنار نسخه توربوشارژ روانه بازار می شود.

براساس گزارش های انتشاری از چین، ولوو تولید XC40  را از نیمه دوم ماه آوریل آغاز می کند و طی نمایشگاه شانگهای 2017 نیز باید شاهد معرفی این کراس اوور باشیم. برای بازار چین ولوو نسخه هیبریدی با موتور 1.5 لیتری سه سیلندر بنزینی در کنار یک موتورالکتریکی در نظر گرفته که با گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه می تواند عملکرد بزرگی داشته باشد. شاید بایستی شاهد پیشرانه T5 Twin ولوو باشیم که برای تولید آماده است.

ولوو معتقد است که بتواند هر سال بیش از 100 هزار دستگاه XC40  را به مشتریان تحویل دهد. شایان ذکر بوده که شرکت مادر ولوو یعنی جیلی نیز قصد داشته مدلی براساس XC40 را تحت عنوان Lynk & Co 01 راهی بازار اروپا و ایالات متحده کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا زمان رونمایی منتظر ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا