اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

انتشار رندری از نسخه تولیدی تویوتا لندکروزر برقی

مانند شعبده‌بازی که خرگوش را از کلاه بیرون می‌کشد، تویوتا چند هفته پیش با رونمایی از لندکروزر Se الکتریکی در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن ۲۰۲۳، همه ما را شگفت‌زده کرد. از آن زمان تاکنون صحبتی در مورد این شاسی‌ بلند برقی وجود نداشته است، اما این رندر غیررسمی تلاشی برای پر کردن شکاف‌ها است.

برای یک کانسپت معمولی، لندکروزر Se دوربین‌های جانبی داشت که اکنون جای خود را برای آینه‌های سنتی باز کرده است. دستگیره‌های درب معمولی را طراحی شده که از یک خودروی تولیدی انتظار می‌رود.

همچنین المان‌های قرمز رنگ در پشت به همراه چند تغییر در طراحی اضافه شده که باعث می‌شود به عنوان یک خودروی تولیدی باورپذیرتر به نظر برسد.

سوال بزرگ: چه زمانی یک لندکروز برقی وجود خواهد داشت؟ تویوتا در واقع بازه زمانی خاصی ارائه نکرد. در واقع، جزئیات کمی در مورد Se به اشتراک گذاشت و به این اشاره کرد که دارای بدنه مونوکوک و فضای داخلی‌ای است که می‌تواند حداکثر هفت مسافر را در خود جای دهد.

کانسپت سه ردیفه برقی بسیار بزرگ بود، با طول ۵۱۵۰ میلی‌متر (۲۰۲.۷ اینچ)، عرض ۱۹۹۰ میلی‌متر (۷۸.۳ اینچ) و ارتفاع ۱۷۰۵ میلی‌متر (۶۷.۱ اینچ)، با فاصله بین دو محور ۳۰۵۰ میلی‌متر (۱۲۰ اینچ).
این باعث می‌شود شاسی‌بلند جعبه‌ای بلندتر از لندکروزر سری ۳۰۰ باشد در حالی که دارای همان عرض است.

ساختار یکپارچه لندکروزر Se به این معنی است که به دو شاسی بلند بنزینی مرتبط نیست. اگرچه از پیشرانه الکتریکی جزئیاتی در دست نیست، اما تویوتا به طور مبهم اعلام کرد که عملکرد رانندگی با گشتاور بالا را ارائه می‌دهد.

با توجه به هندلینگ بسیار پاسخگو و قدرتمند بودن در برخورد با زمین‌های ناهموار که در بیانیه مطبوعاتی ذکر شده است، می‌توان با خیال راحت فرض کرد که دارای سیستم چهار چرخ محرک است. این به معنای یک موتور الکتریکی در جلو و دیگری در عقب است.

منطق به ما می‌گوید که نسخه تولیدی به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا