اخبار خارجیاسلایدر

انتظارفراری از سود خودروهای BEV

بندتو ویگنا، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد، کارخانه جدید فراری که به تولید ابرخودروهای الکتریکی و نسل بعدی موتورهای الکتریکی، اینورترها و باتری‌ها اختصاص دارد، از اواسط سال 2024 تکمیل خواهد شد.

به گزارش دنده 6 – ، مدیر اجرایی در مصاحبه ای در 5 ژوئن در انجمن بازار سرمایه بلومبرگ ایتالیا گفت: سایت در مارانلو، شمال ایتالیا، “در ژوئن 2024 آماده خواهد شد”، یعنی دو سال پس از شروع ساخت.
ویگنا افزود: این تاسیسات که به عنوان یک «ساختمان الکترونیکی» توصیف می‌شود دارای خطوط مونتاژ انعطاف‌پذیر است که به فراری اجازه می‌دهد هم خودروهای برقی و هم غیر الکتریکی بسازد. وی خاطرنشان کرد: ما می خواهیم انعطاف پذیری زیادی را حفظ کنیم.
ویگنا در مورد این کارخانه گفت: دقیقاً دو سال بعد از روز بازار سرمایه ما که ساخت کارخانه شروع شد، آماده می شود.
در حالی که اولین خودروی تمام الکتریکی فراری تا سه ماهه چهارم سال 2025 وارد بازار نخواهد شد – تولید انبوه از سال 2026 آغاز می شود – مدیر عامل شرکت گفت که او مطمئن است که این شرکت می تواند از همان حاشیه سود بالا در خودروهای موتور احتراق داخلی که در حال حاضر از آن بهره می برد بهره مند شود.ویگنا گفت که انتظار ندارد شاهد کاهش حاشیه‌ سود با مدل‌های جدید خودروهای الکتریکی باشد، که با توجه به اینکه اکثر خودروسازان قدیمی در تلاش برای افزایش سود در مدل‌های تمام الکتریکی خود هستند، اظهارات جالبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا