اخباراخبار داخلیبررسیچینی

اولین تجربه رانندگی با MVM X33 S

نوشته : جواد اسدی:باز هم تحفه ای جدید از سرزمین چین به ایران رسید. این بار سومین نسخه از شاسی بلند شهری نسبتا محبوب X33 که پس از رونمایی در نمایشگاه مشهد مشخص شد که علاوه بر داشته های جدید ، پسوند S را نیز با خود یدک می کشد. حال نمی دانیم که این S نشانه اسپرت تر بودن آن است یا تنها یک پسوند عادی است. اما باید اعتراف کنیم که این نسخه تغییرات بیشتر و البته همگون تری را نسبت به نسخه دوم تولیدی آن داشته و چهره کسلی که مانند کارمندان در صبح شنبه بود ، حالا به یک نشاط عصر پنجشنبه ای رسیده و دیگر غم انگیز نیست. شرکت مدیران خودرو ، تولید کننده رسمی محصولات چری یا همان ام وی ام چندی است پا به جمع شرکت هایی گذاشته که اهمیت مقوله تست را به خوبی درک کرده و مانند سایر محصولات جدید ، X33S نیز طبق برنامه ریزی قبلی برای تست درایو به دست خبرنگاران خودرویی سپرده شد و حاصل نخستین تجربه را در ادامه می خوانید.

 

 

mvm_x33-8

 

تغییرات ظاهری به چه بخش هایی خلاصه می شود؟

هرچند برخی از خریداران محصول قبلی ، یعنی تیگو 5 با تعویض جلوپنجره آن را تبدیل به رنجروور کردند ، اما جلوی این خودرو کاملا جدید است. حتی با تفکر زیاد نمی توانید طراحی آن را به خودرویی دیگر ربط دهید. چشمان باز مانده و متعجب قبلی جای خود را به نوع جدید با اخمی مردانه داده اند و یکنواختی کناره خودرو و مخصوصا درب ها در نسخه اول ، جبران شده و قطعه های ضربه گیر مانند نسخه دوم در این نسخه سوم نیز وجود دارد. چشمانمان را به بالاتر از درب های هدایت می کنیم. جایی که سقف مانند رنو کپچر رنگی متفاوت از بدنه دارد و هنوز به غیر از نسخه مشکی ، رنگی جدید برای آن دیده نشده است.

 

 

mvm_x33-12

باز هم به بخش جلویی برمیگردم. سپر جلو کمی خشونت آمریکایی را برای ما تداعی می کند. کمی شباهت ناخواسته به محصولات 2017 فورد. برای فهمیدن سایر تغییراتی که مدیران خودرو تعداد آن ها را 200 مورد اعلام کرده ، به داخل کابین میرویم. کمی تغییرات بیش از انتظار است.

 

mvm_x33-9

 

این کابین حس جدیدی می دهد. حسی مخلوط از کره ای ها ، آمریکایی ها و بریتانیایی ها! البته مورد آخر تنها در مورد کیلومتر شما و صفحه پشت آمپر صدق می کند و ترکیبی مناسب از پشت زمینه مشکی و نشانگر های یخی ارائه کرده اند و در میان آن ها سایر اطلاعات لازم مانند میزان بنزین و… قابل مشاهده است. کیفیت قطعات به کار رفته در کابین نیز بالاتر از همیشه است و حس خوب آن با اضافه شدن رنگ قرمز در بخش هایی از درب ها و کناره های ورودی تهویه مطبوع تکمیل می شود. اما تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود و برای نخستین بار در X33 صفحه چند رسانه ای 8 اینچی به کار رفته که علاوه بر اتصال بلوتوث و USB ، به دوربین دنده عقب نیز مجهز است. در کل می توان تغییرات ظاهری آن را نکته مثبتی در چینی ها نسل جدید دانست و هماهنگی های آن حتی بهتر از برخی رقیبان با برچسب قیمت های بالاتر به چشم می آید.

 

 

mvm_x33-7

 

 

آیا کلمه اسپرت را می توان در آن به کار برد؟

همانطور که در بخش هایی توضیح داده شد ، X33S شامل دو تیپ تجهیزاتی با نام های نرمال (معمولی) و اسپرت هستیم که تغییرات این دو مدل شامل تفاوت های ظاهری نظیر بدنه دو رنگ و سپر و جلو و عقب و ورکاب طرفین خودرو است متفاوت در نسخه اسپرت می شود. اگر اهل کاهش و مدیریت سوخت هستید با دکمه ECO بیشتر سر و کار خواهید داشت که در این مدل به X33 افزوده شده است. رانندگی در حالت ECO باعث می شود که پیشرانه دور موتور را در راستای مدیریت مصرف سوخت کنترل کند، اما اگر قصد رانندگی پر شتاب تر را داشته باشید ، شرایط با انتخاب حالت اسپرت بهینه خواهد شد و می توانید رانندگی با دور موتور بالاتر را تجربه کنید. البته درست است که پسوند S برای X33 جدید انتخاب شده ، اما نباید از آن انتظار یک خودروی اسپرت و بسیار سریع را داشته باشید.

 

mvm_x33-6

 

جعبه دنده به عنوان یک خودروی میان قیمت و اقتصادی به درستی وظیفه خود را انجام می دهد ، اما اگر فکر لانچ کردن و یا مسابقه های روزانه در اتوبان ها را دارید ، باید بگوییم که در مورد یک خودرو 1.4 تُنی با موتور 2.0 لیتری 136  اسب بخاری و گیربکس CVT باید به جای شتاب و سرعت به فکر رانندگی توام با آرامش و امنیت باشید. با وجود سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب و مک فرسون در جلو ، کنترل X33 تا پیش از شرایط ویژه ای ساده و کاملا منطقی است ، اما با دانستن اینکه هنوز در این خودرو از ESP استفاده نشده ، کمی اوضاع را در شرایط لغزنده آب و هوایی سخت می کند و نیازمند دقت بیشتری است.

 

mvm_x33-10

 

در کل باید این شرایط در مدت زمان بلند تری دوباره تست شود تا بتوان به نتیجه ای کامل تر رسید. اما در یک نتیجه گیری کلی می توان X33S را نسبت به قیمت 76 میلیون تومانی نسخه اسپرت و 74 در نسخه ساده یک شاسی بلند شهری قابل قبول دانست که قصد دارد گذشته خود را بهبود دهد، حتی اگر در گذشته تجربه ای درباره با سواری X33 داشته اید ، حالا توصیه می کنیم که به این مدل شانس دوباره ای بدهید و آخرین نسخه X33 را محک بزنید.

 

 

 

 

102 دیدگاه

    1. سلام،حالا شما سخت نگیر،،136یا139اسب فرقی نداره موضوع اینه که اسب بخار اعلام شده توسط همه خودرو سازی ها بغیر از برند ها(مثل بنز بی ام دبلیو پورشه تویوتا ) دروغی بیش نیست. 139اسب اعلام شده یعنی90 یا80 اسب واقعی

  1. مطمئنا بعضی ها زیر این مطلب همون غر زدن همشگی شون نسبت به چینی ها ادامه میدن 🙂
    و به مقایسه نامعقولشون با کره ها و ژاپنی ها و…. بدون اینکه به قیمت خیلی بالاتر اون محصولات و شرایط نامتعارف و عجیب بازار ایران توجه کنن .
    منم قصد دفاع تمام قد از چینی ها رو ندارم ولی تلاش و سرعت پیشرفتشون تحسین میکنم.
    این خودرو تو فیس لیفت جدیدش از نظر ظاهری خیلی بهتر شده مخصوصا در نمای جلو و شبیه مدل های روز 2016 شده .
    تغییراتش تو نمای عقب کم بوده ولی تو نمای کناری هم باز بهتر شده و نسخه اسپرتش با سقف دو رنگ حس خوبی داره .
    تو نمای داخلی هم تغییرات زیاد بود و کابینش زیباتر شده و من اون بخش های قرمز که اضافه کردن دوست دارم جلوه ی خاصی به کابین میدن.
    قیمتش با توجه به شرایط بازار ایران معقوله و گزینه خوبیه برای کسایی که تو این رنج قصد خرید دارن .

  2. این تست بیشتر شبیه یه بازاریابی زیرکانه بود از تشابه هایی مانند فورد و داشبورد ترکیبی از کره ای آمریکایی در این رپورتاژ یاد شده حتی جلو پنجره را به محصولات آمریکایی ?? نسبت دادند که در نوع خودش جالب است اما با تمام این توضیحات مشتری حتی از نوع عوام و با کمترین اطلاعات خودرویی از کلمه کپی و چینی در مورد این خودروی گرانقیمت یاد میکند که تفاوت چندانی با سایر چینی ها ندارد طراحی های کسل کننده و ناهناهنگ وجود یک حلقه لاستیک زاپاس و کیفیت نامطمئن از خصوصیات بارز این چینی بظاهر جدید است

    1. مدل 2016 این خودروها رو تو اینترنت جستجو کن ببین زاپاسشون کجاست بعد به زاپاس x33گیر بده:بنز جی63,میتسوبیشی پاجرو،تویوتا پرادو،جیپ پاتون و… از نظر قیمت هم الان مناسبترین خودروی suv تو در ایرانه که هم قیافه ی خوبی داره هم کم استهلاکه (با توجه به دو مدل قبلش) هم مصرف مناسبتری نسبت به خودروی پر ریسکی مثل جک اس ۵ داره.

    2. برادر عزیز قیمت مدل اسپورت این خودرو 77 میلیون تومنه
      کدوم یکی از خودرو سازان خوبی که هم شما و هم بنده قبولش داریم با این مبلغ خودروی شاسی بهمون میدن؟
      من عاشق بی ام و x6 هستم اما با درآمد کارمندی نمیتئنم بخرم، خودرو سازهای داخلی هم که خدا خیرشون بده ، خودروهای دو یا سه یا حتی چهار دهه قبل رو به چند برابر قیمت بهمون میفروشن تازه منت هم سرمون میزارن(همه قطعه هاشم چینیه!!!)
      ولی یکی دوتا از خودوهای چینی دارن ماشینهای نسبتا با کیفیتی رو با آپشنهای قابل قبول و قیمت متعارف ارایه میدن
      مثل x60 اتومات با قیمت 64 میلیون(یکم کوچکتره)(3 سال گارانتی)
      x33s اتومات با قیمت 75 میلیون (با طراحی مدرن و امکاناتی قابل قبول)(3 سال گارانتی)
      جک s5 اتومات با قیمت 94 میلیون(موتور هیبرید و فول آپشن)(5 سال گارانتی)

      حالا خدا وکیلی نمونه خودروی غیر چینی در این رنج معرفی کن تا همه ما دعات کنیم

  3. به قول دوستمون بازاریابی زیرکانه ای بود، اما در مجموع در این قیمت جایی برای رقابت نداره، بعلت کیفیت بسیار پایین ، چری فوق العاده ضعیف از هر جهت هست، البته بهتر از خودرو وطنی است، تشکر از سایت خوبتون

  4. جالبه.با اينكه اين خودرو هنوز عرضه نشده بنده ديروز يك سفيد رنگش رو كه پلاك هم شده بود ديدم!چجوري ميشه؟

  5. با صحبت مرتضی جان موافقم بهتر از انواع وطنی ولی یارای رقابت حتی باسر محصولات چینی را ندارد نکته درخور توجه اینجاست که بعد از سه فیس لیفت مانور و ماژور هنوز که هنوزه راپاس بد ترکیب وه مختص خودروهای دهه 90 میلادی و قبل تر از آن است در ام وی ام ایکس 33 اس حذف نشده و فکری برای جایگذاری آن اندیشیده نشده که شاهکار اژدهای زرد را به نمایش میگذارد

    1. البته زاپاس پرادو و لندكروز و اف جي و….هنوز هم روي درب قرار داره و اين ربطي به دهه نود نداره!!

    2. سلام
      با این توضیحی که شما دادی پس احتمالا پرادو هم خودروی بسیار بدیه که هنوز زاپاسش روی دره؟
      نه عزیزم در برخی مدلها(بویژه مدلهای آفرود) خودرو سازان برای در دسترس بودن خودروی زاپاس ، اون رو روی در قرار میدن.
      در ضمن یه نکته: تصور کن ماشینت تا خرخره پر از اساسه و توی جاده یا زیر بارون پنچر شده، حالا ترجیح میدی زاپاس کف صندوق باشه و مجبور بشی همه اساست رو بریزی بیرون تا درش بیاری یا روی در عقب باشه؟

    3. سلام
      البته كج سليقگي يا بد سليقگي يك فرد بيشتر به خودش ربط داره اما حرف غيرمنطقي و به دور از تعقل براي من و مطمئنا براي ديگران هم اذيت كننده هست. عزيز من! جاي زاپاس يك ماشيني با اين شكل و شمايل و با اين نحوه كاربري به نظر شما كجا بايد باشه؟ مقداري تعقل مي تونه به نظرات ما رنگ و لعاب بهتر و مورد پسندتري بده. نه شما بلكه اغلب ما ايراني ها در بسياري از مواقع دچار التهاب فكري مي شيم. يه دفعه ميخوايم با نظر خودمون همه چيز رو تموم كنيم. يا قيد همه چيز رو ميزنيم يا اونقدر تعريف مي كنيم كه حال همه رو به هم مي زنيم. با خودم و همه دوستان هستم. بيايد اول فكر كنيم. يه خورده تأمل كنيم. زرتي نظر نديم. اين زرتي نظر دادن ها راه به جايي نمي بره. هيچ وقت با نظر دادن تيشه به ريشه چيزي نزنيد و تخريب نكنيد. جاي زاپاس اين ماشين چه دوست داشته باشي چه نداشته باشي همين جاست.

  6. چرا هیچ توضیحی در مورد مشخصات فنی مدل جدید 2016 داده نشده
    درسته که همون موتور نسل اول ایکس 33 ( 2006) روی مدل جدید استفاده شده؟

    1. چون هیج فرقی نسبت به مدل اولش نداره و صرفا تغییرات ظاهریه مثل همه ماشینهای چینی دیگه!

      1. احمد جان تو سایت خودروبانک در موردش میخوندم یه سری تغییرات سوای از ظاهرداشته البته خب جزئی هستن اما مثلا حالت رانندگی اکو و اسپرت بهش اضافه شده صدای ورودی موتور به درون کابین 6 دسیبل کمتر شده شتاب صفر تا صد از 14 ثانیه به 13 ثانیه رسیده کیفیت داشبورد و کلا متریال داخلیش ظاهرا افزایش پیدا کرده و یه مانیتور 8 اینچی لمسی هم بهش اضافه شده که این مورد اخری اپشن محسوب میشه و همونظور که مستحضرید تغییری در سیستم فنی ماشین به وجود نمیاره اما خب لازم شد بهش اشاره ای داشته باشم در کل بنظر من این چنین تغییراتی خوبن اما جا داشت قیمتش خیلی خیلی کمتر از این باشه (بنظر من کلا مدیران خودرو قیمت خودروهاش بالاتر از ارزش واقعیشونه نمونش قیمتگذاری اریزو 5) و ضمنا این موتور 2 لیتری هم که روی محصولات ام وی ام هست دیگه قدیمی شده ای کاش در این مدل از ایکس 33 یه موتور جدیدتر واسش در نظر میگرفتن

    2. دوست عزیز این یک فیس لیفت هست نه یک مدل جدید در فیس لیفت معمولا بیشتر تغییرات ظاهریه و مشخصات فنی کمتر تغییر میکنه اینجا هم چند تا آپشن اضافه شده.در مورد موتور هم چری یکی از کارخانه های اصلی تولید موتور چینه و خیلی از شرکتهای دیگه از موتورهای اون استفاده میکنند ( مثل فیات لینا و…), بنابراین از نظر موتوری محصولات با کیفیتی هستند به خصوص اینکه با شراکت avlاتریش ساخته می شوند.

    3. از نظر من اینکه موتور خودرو عوض نشده امتیاز مثبت است چون هم قطعات یدکی زیاد است و هم مکانیک ها با این موتور آشنا هستند

  7. سلام دوستای گلم
    من همین خودروی x33s sport رو خریدم.ایراداتی بر این خودرو وارد است.خودرویی که تو دست منه سیستم مانیتورش اصلا ناوبری بهش نمیخوره ، نمایش دهنده باد چرخها رو برداشتن،از همه مهمتر اینه که دنده اتوماتیکش تک حالته است و به حالت دستی نمیره یعنی تیپ ترونیک نداره . این دیگه خیلی خنده دار بود. حتی تو نمایندگیش مونده بودن که چرا این دنده تیپ ترونیک نداره.منم به دوستای گلم پیشنهاد میکنم که به جای خرید این خودرو ، یه خودروی دیگه بخرن.
    و برای مدیران خودرو بیشتر متاسفم که چرا داره اینکارهارو میکنه

    1. آقا ارسلان دوست گرامی
      به نظر بنده شما اصلا این خودرو را ندارید و حتی آون رو هم از نزدیک ندیده اید.
      چه لزومی داره فکر مردم و خراب میکنید بنده این خودرو این خودرو را ۷ مهر ماه تحویل گرفتمX33s اسپرت و تیپ ترونیک هم داره، البته از روز اول ناوبری نداشته و مردم جو سازی کردن، ولی کنترل فشار باد لاستیک داشت که روی خودرو من نبود و شکایتی در این خصوص تنظیم کرده ام.
      منتها برادر من چرا جو سازی میکنید.
      ماشین خیلی خوبی هست در حد خودش شتابش عالی شده، گیربکس آون هم با x33 new فرق داره ضریب های گیربکس تغییر کرده برای همین هست که میگن شتابش بیشتر شده چرا که خودم در این خصوص تخصص دارم
      دوستانی که قصد خرید دارند و مشکل با افت قیمت ندارید، تردید نکنید بخرید و لذت ببرید.

    2. دوست عزیز چطور میگی تیپ ترونیک نداره؟
      یکم به کنار دسته دنده دقت کن مثبت و منفی رو میبینی
      یکم دنده رو در حالت d به سمت چپ بده میره رو حالت دستی.
      شاید خودروی شما خدای نکرده ایرادی داشته باشه ولی دلیل نمیشه بگی کلا حالت دستی نداره!!!

    3. چرا هزيون ميگي! شما از ١٠٠ كيلومتري اين ماشين هم رد نشدي!! تيپ ترونيك داره! خسته نشدين از دروغ!! من خودم هفته پيش خريدمش!عاليه! هم سواريش هم امكاناتش!!! اگه با اين قيمت دنباله ماشيني شك نكنين..زيبا.امكانات عالي،نرم،فرمون عالي،سواري نرم و مطمعن

  8. دوستانی که x33s sport دارن لطفا تجربه راندگی خودشون رو بکن
    از نظر نرمی و زیر پا و شتاب
    ممنون میشم

    1. شتابش اولیه زیاد تعریفی نداره ایرادش اینه که صدای موتور در دور موتور سه به بالا زیاده بقیه اش خوبه من به دوستانی که تازه تحویل گرفتن توصیه می کنم حتما واسه آچار کشی ببرید نمایندگی خوبه چون اسمبل کردنش زیاد دقت نکردن

  9. با سلام دوستان گرامی من یه ایکس 33 اس اسپرت خریدم سواری نرم و امکانات خوب داره اما تنها ایراد از نظر من در زمان معکوس و شتاب گرفتن صدای موتور یکم زیاده ولی در کل من راضیم شما هم بگیرید و حالشو ببرید

  10. سلام ب همه
    دوستان ب همون اندازه ک x33 تغييرات داشته x60 هم داشته
    من اگه خدا بخواد فردا ميخوام بخرم اما هنوز نتونستم تصميم بگيرم کدومشونو بخرم .
    از يطرف شکل و قيافه قشنگه x33 اسپرت
    از طرفي قيمت پايينتر و همون امکانات رفاهي x60

    1. با سلام .. تنها فرقی که لیفان ایکس 60 با ایکس 33 اس داره اینه که شما شاید امکاناتش رو با قیمت پایین تر بخوایید بگیرید. اما موتور ایکس 60 ضعیفتر از ایکس 33 هستش و من خودم تجربه سوار شدنش رو ندارم اما یکی از دوستان قدیمی بنده در خانواده دارن و زیاد از بابت قدرت موتورش راضی نیستن و میگفت ایکس 33 یه سر و گردن سرتره… ممنونم از بابت توجه دوستان

  11. من امروز رفتم نمایندگی خسروانی ثبت نام کردم … 1 هفته بعد تحویله …

    ولی امیدوارم خوب باشه .

  12. سلام به همه، من قصد خرید مدل اسپورت را دارم لطفا کسانی که استفاده کردند در مورد مصرف بنزین و دوام قطعات مدلهای قبلی و جدید و همچنین مقرون به صرفه اقتصادی برای کارمندان و بازار خرید و فروش آن اگر اطلاعاتی دارند ممنون میشوم اعلام فرمایند. با تشکر

    1. سلام مصرف سوخت تو شهر بین 11 تا 12 لیتره بازار خرید و فروش هنوز خوب جا نیفتاده تو بازار

    1. صد در صد ام وی ام صد تا لیفان می ارزه چون ام وی ام خیلی ماشین خوبیه بر خلاف نظراتی که در موردش میدن
      حالا هرجوری راحتی . هر طوری دوست داری انتخاب کن اگر دوست داری لیفان انتخاب کن ولی بعد از دو ماه پسش می دی شرکت

    2. صد در صد ام وی ام بهتره با این همه بدی که دربارش میگن …
      شما سوارش شو عاشقش می شی
      اگر هم دوست داری لیفان بخر ولی بعدش با چند میلیون ضرر می فروشیش

    3. X60 حدود ۱۰ میلیون ارزان تر است اما به نظر بنده x33 از نظر طراحی و موتور و امکانات کمی بهتر است

  13. دوستان عزیز سلام
    با این پولی که ما واسه این ماشین میدیم انتظار چی دارین آخه.!؟ اونایی که ناراضین برن همون ماشینای چهل سال پیش ایران‌خودرو و سایپا رو با قیمت چهل پنجاه میلیون تومن بخرن ، البته با کلی منت و بدقولی و قطعات بازم چینی به جای اصلی.ما حقمونه که این بلاهارو ایران خودرو و سایپا سرمون در بیارن.
    بازم دم چینی‌ها گرم که توی ده سال این همه تغییر و آپشن به خودروهای به قول بعضی‌ها بی کیفیت اضافه کردن…

  14. با سلام خدمت دوستان عزیز
    من قصد خرید این ماشینو دارم دوستانی که این ماشینو دارن لطفا از نظر نرم بودن و امنیت و شتاب راهنمایی کنن
    ممنون میشم از راهنماییتون

    1. دوست عزیز بهتر از این نمیشه درسته مردم میگن درد نمی خوره ولی زود نباید قضاوت کرد شما سوار شو بعد عاشقش می شی مبارکت باشه

    2. دوست عزیز به واسطه نوع گیربکس شتاب اولیه خودرو کم است اما سواری نرم و راحتی دارد
      امنیت خودرو خوب
      شتاب ثانویه بسیار عالی البته در حالت اسپرت
      در کل نمره قبولی دارد

  15. سلام من سه روزه یکیشو تحویل گرفتم شتاب اولیش یکم ضعیفه اما شتاب ثانویه عالیه . امکانتش هم خوبه سواریش راحته موتور کم صداست .هندلینگش عالیه تیپ ترونیک داره و دنده L داره که مختص سربالایی و سر پایینیه که تا دنده ۲ میره فقط . تهویش خوبه . خیلی راحته . داخلشم قشنگه هرکی دید لذت برد از ظاهر ماشین . سینی زیر موتور هم نداشت که پولشو ازمون گرفتن واسش گذاشتن

    1. سلام
      من تقريبا الان دو هفته هست دارم
      همه فرمايشات شما صحيحه و به درستي فرموديد كه شتاب و كند اوليه خيلي ضعيفه مخصوصا وقتي كه در حال اكو هست .
      اما چيزي كه منو خيلي اذيت ميكنه صداي زياد موتور داخل كابين هم در حالت خلاص و هم در حالت درگير و رانندگي هستش …

      1. سلام منم 8 روزه تحویل گرفتم
        به نظر منم صدای موتورش بالاست اگه راه حلی پیدا کردی برای کم کردن صداش به من اعلام کن

        ممنون میشم
        09125656064

  16. با سلام…

    من یه هفته ای میشه ماشین تحویل گرفتم…یه سوال داشتم.

    هنگام رانندگی در شب..وقتی چراغ های جلو ماشین روشنه و پراژکتور خاموش باشه…..وقتی از راهنما استفاده میکنم…پراژکتور ماشین روشن میشه و با قطع راهنما پراژکتور خاموش میشه.
    میخواستم بدونم سیتم ماشین شما ها هم اینطوریه یا نه؟؟؟؟؟

    1. بررسي اين خودرو رو تَو يكي از سايتها كه خوندم نوشته بود اين اپشن رو داره كه با سرعت كم اگه راهنما بزنيد مه شكن همون سمت روشن ميشه ولي تَو اپشنهاي خودرو اين موضوع قيد نشده

    2. سلام دوست عزیز
      این یک آپشن هست که چراغ مه شکن جلو وقتی راهنمای هر طرف را روشن کنید روشن میشه. خیالت راحت. مبارکت باشه.

    3. این آپشن خودرو است برای اینکه در هنگام گردش نور کافی در محل گردش خودرو فراهم باشد
      به نظر بنده خیلی مفید است

  17. من تو آذر ماه گرفتم این ماشین و به نظرمن عالیه از همه لحاظ جه از نظر موتوری و گیربکس که خیلی نرم عمل میکنه وچه از نظر راحتی سواری و شکل و قیافه.هر کی دیده این ماشین و خوشش اومده.تا حالا ده نفر جلوی منو گرفتن ازم سوال کردن

  18. نه خداییش فکر میکنید خودروی شاسی سوار میشید اخه یه چیزی بخرید یه جای معتبر تست شده باشه تصادف کردید نمیرید
    چرا همه ش بفکر ظاهر خودرو هستین نگین تو چین تست شده ک خنده داره چون سایپا 131 هم نتیجه تستشو تو ایران دیدیم

  19. ماشین چینی ماشین نیست , اسباب بازی خوشگل برای 2-3 سال هستش ….
    حرف من رو شاید خیلی ها رد کنن , ولی وقتی رفتی 50 میلیون به بالا خرج کردی و به مشکل خوردی تازه به حرف من میرسید !!!
    خودم داشتم گول میخوردم برم جک شاسی بلند بخرم , پشیمون شدم ال نود گرفتم و کاملا راضی هستم …
    برید تو نمایشگاه درب های جک و ام وی ام رو از بغل ببینید , انگار حلبی پرس کردن , میکوبی بهش احساس میکنی داری به حلب روغن ضربه میزنی !!!

    1. مشخصه شما تا حالا از نزدیک ماشین چینی ندید.خودروهای چینی از بدنه مستحکمی برخوردارند.مثلا همقن ایکس33نزدیک 1500 کیلو وزن داره.

    2. دوست من حرفتون کاااااملا مغرضانه و بی اساس هست و واقعا متاسفم که شما اینطور بدون دانش و تجربه نظرات هجو میدید.دقیقا این نظرتون در مورد ال ۹۰ صدق میکنه.شما درب ۳۱۵ و باز و بسته کن لذت میبری.دوتا لوله دوبل هم برار امنیت بیشتر بکاربرده شده داخل دربها.

    3. دوست عزیز ال نود و ایکس ۳۳ دو خودرو کاملا متفاوت و در کلاس های مختلف هستند
      ال نود چیزی ندارد که بخواهد خراب شود
      بنده سال ۸۷ یک ال نود خریدم حتی آینه برقی و هیدرولیک نداشت
      همین ماشین های چینی که شما میفرمائید کدامیک برای خرابی موتور در نمایندگی مانده
      ال نود یک موتور است و یک گیربکس به اضافه چهار چرخ و یک مقداری آهن و شیشه
      چه سیستم الکترونیکی و آپشنی دارد که بخواهد خراب شود
      از گذشته گفتن املای نا نوشته غلط ندارد
      ال نود چیزی ندارد که بخواهد خراب شود
      البته من نمیخواهم بگویم ماشین بدی است
      طراحی ال نود برای هدف دیگری بوده خودرویی کم قیمت برای اقشار کم درآمد که تمامی امکانات برای کاهش قیمت حذف شده است
      اما در ایکس ۳۳ امکانات برای راحتی وجود دارد

  20. سلام به همگی عرض شود یک پارس 92 به من تحویل دادن 5 ماه بحاطر سند و کارت و بیمه داخل منزل خوب استراحت کرد بخاطر اینکه نیروی انتظامی سند نمی زد بخاطر ایر بگ !! بعدش ماجرا شروع شد از چراغ جلو – رادیاتور – دیسک و صفحه – جلوبندی – اگزوز از سرسیلندر تا عقب – باک – پمپ داخل باک – کلیه لولهای انتقال بنزین – دو تا دیسک چرخ جلو – از چراغها بگم یک هفته جلو میسوخت – یک هفته عقب – 4 عدد لاستیک ناقابل – همگی را تا به امرو تعویض کردم – بردم نمایندگی میگم بنزین میزنی بو و بخار تو اطاق میاد میگه خوب کمتر بنزین بزن !!!!! باکس از پلاستیک ضایعاتی بود !!!!؟؟؟؟تا الان از وقتش که بگذریم حدود 7 میلیون هزینه کردم تازه یادم رفت موتورش ر ا هم هفته پیش باز کردم . حالا من چیزی نمی گم خودتون مقایسه کنید دیگه خسته شدم تا دسته برف پا کن و راهنما را هم عوض کردم ………………………………

  21. دوستان مصرف سوخت این ماشین چقدره؟ اگه میشه راهنمایی کنید آیا این ماشین رو بگیرم؟

    1. اگه به مصرف ۱۲ لیتری توجه خاصی نداری
      بخر ، حداقل در شهر ۱۲ لیتر میسوزاند
      البته نوع اتوماتیک

    1. دوست عزيز من نسل اول اين خودرو رو ٥ ساله كه دارم.در مورد مصرفش ميتونم بگم كه تو شهر حدود ٩-١٠ ليتر و توي جاده حدودا ٧ ليتر مصرف داره.بيشتر از اين نيست

    2. با سلام فقط من موندم این خودرو قطعات هم در بازار دارد یا خیر اگر مشکل موتوری پیش اید چند ماه طول میکشد درست شود یا چند روز و این چالش من را در خرید نگران کرده لطفا راهنمایی کنید

      1. سلام
        از نظر قطعات یدکی به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد ، تمام قطعات موجود است
        فقط امور خود را در یک نمایندگی معتبر متمرکز کنید

    3. سلام لوازم یدکی این خودروx33sتو نمایندگی ها هست یا خیر برای تعویض موتور یا سپر یا گلگیر چند مدت باید صبری کنی یک ماه کمتر یا بیشتر

      1. با توجه به اينكه من ٥ ساله خودروي مديران خودرو رو دارم ميتونم بگم كه اصلا كسري قطعات ندارند.البته من تا به حال مشكل فني نداشتم فقط يكبار سپر جلوي ماشينم شكست كه اونم داشتن و رنگ كردن و عوض شد ولي تا به حال براي سرويس كه نمايندگي ميبرم نشنيدم كسي بگه براي يه قطعه معطل شده باشه

      2. بنده یک تصادف کوچک کردم
        سپر عقب و قاب زاپاس در نمایندگی مشهد موجود بود خودرو را صبح پذیرش کردند عصر صافکاری و نقاشی شده تحویل دادند
        یک میلیون تومان هم هزینه قطعات و اجرت شد

      1. دوست عزیز تحویل فوری ثبت نام کردین؟
        با همین شرایطی که توی سایتش نوشته (اقساط و پیش پرداخت پنچاه درصدی)؟

    1. بله من دارم و ازش راضی هستم
      آب بندی اولیه اهمیت دارد
      قبل از سوار شدن اطلاعات کافی در خصوص نحوه عمل کرد گیربکس CVT داشته باشید

  22. با سلام
    گول ظاهر این ماشین نخورید .من 1 ماهه دارمش 2000 تا باهاش راه رفتم هنوز به سرویس اولیه نریسیده وسط راه یهو با یه صدای بلندی موتورش خاموش شد . بعد از 4 ساعت امداد اومد گفت موتور گیرپاژ کرده .بعد حمل به نمایندگی 5 تا از همین مدل تو نمایندگی با انواع اقسام مشکلات داشتن خاک میخوردن. واقعا پشیمون شدم از این حماقتم.
    در ضمن tpms . navi تو تبلیغاتش هست ولی رو ماشین نصب نیست
    2تا مثلا اگزوز هم پشتش بستن واقعا مسخرست.
    کسایی که پول دادن به این ماشین مثل من خدا بهشون صبر بده

  23. سلام به نظرتان کدام ماشین بهتر است الان برای مسافرت با این خودرو رفتید مصرف سوخت در جاده راحتی رانندگی وامکانات در مسافرت ر وتجربه رانندگی در مسافت های طولانی رابیان نمایید باتشکر شاید ما هم بریم بخریم

    1. سلام دوست عزیز
      بنده از مهر ماه ۹۵ این ماشین رو خریدم بیش از ۱۱ هزار کیلومتر رانندگی کردم . شهر ، جاده ، کوهستان و مهمتر از همه آفرود سبک
      مصرف سوخت در جاده با سرعت ثابت ۱۱۰ کیلومتر حدود ۹ لیتر ، ترکیبی شهر ۱۲ لیتر ، جاده خاکی در حالت L گیربکس ۱۴ لیتر
      کلا به نسبت کلاس خودرو ( کراس اوور ) بودن ، مبلغ پرداختی ، نحوه پرداخت و …. عرض مینمایم
      امتیاز کلی قابل قبول
      خودرو بنده ایراد خاصی نداشت ( باتوجه به اینکه بنده نهایت فشار رو به ماشین آوردم )
      تنبلی خودرو در استارت اولیه به خاطر نوع گیربکس است (CVT)
      صدای موتور در دور بالای ۳۰۰۰ به داخل کابین نفوذ میکند
      مصرف سوخت کمی بالاست
      در کل خوب است سوار شوید و لذت ببرید
      البته توقع خودرو ۲۰۰ میلیونی نداشته باظید

    2. سلام دوستان بنده یک mvm x33s سه ماه پیش خریدم از لحاظ هندلینگ بد نیست وسوختش هم کمی بالاست ماشین خوبیه درکل ولی شتاب اولیه اش چندان چنگی به دل نمیزنه اماتو ثانویه خوبه یعنی در سبقت گرفتن… جاداره کیفیت عالی ماشین خانواده است سواریه نرمی داره در کوه وووو……. درکل من میتونم از ۱۰ نمره به این ماشین ۸/۵میدم وازش راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا