اخباراخبار خارجیاسلایدرنگاه

اولین تیزر از کانسپت مرسدس بنز CLA منتشر شد

مرسدس بنز قرار است با ناوگانی از خودروهای جدید خود در IAA Mobility، که قبلاً نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت بود، حضور یابد. در میان آن‌ها می‌توان به خودروی مفهومی CLA اشاره کرد. این خودرو به طور کامل در تاریخ ۳ سپتامبر رونمایی خواهد شد.

خودروی مفهومی CLA اولین خودرویی خواهد بود که بر روی پلتفرم جدید مدولار مرسدس بنز (MMA) سوار می‌شود. علاوه بر این، مرسدس می‌گوید که کانسپت CLA دارای برد ۴۶۶ مایلی با مصرف تقریباً ۱۲ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

تصویر تیزر نشان می‌دهد که کانسپت CLA در مقایسه با مدل‌های EQ که در حال حاضر در دسترس هستند، دارای ظاهری متمایز است. جلوپنجره این خودرو بزرگتر بوده و به نظر نمی‌رسد که با چراغ‌های جلو، همانطور که در EQE و EQS می‌دیدیم، ارتباط برقرار کند.

با توجه به اینکه کلاس CLA فعلی به تازگی برای سال ۲۰۲۴ فیس لیفت شده است، بنابراین مدتی با ورود CLA الکتریکی به خیابان‌ها فاصله داریم.
اولا کالنیوس، مدیر عامل مرسدس بنز گفته: «کلاس مفهومی CLA برای مجموعه‌ای کاملاً جدید از خودروهای الکتریکی است که به عنوان دروازه ورود به دنیای مرسدس بنز عمل خواهند کرد.

وقتی مدل تولیدی جدید معرفی شد، انتظار نداشته باشید که با برند EQ عرضه شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که مرسدس بنز در حالی که به سمت برقی کردن کل خط تولید حرکت می‌کند، اما از نام گذاری صرفا الکتریکی دوری می‌کند. منتظر اطلاعات بیشتر در مورد مدل مفهومی CLA مرسدس بنز و دیگر محصولات الکتریکی از IAA Mobility باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا