اخباراخبار داخلی

اولین سری از هاوال h2 تحویل شد

20 اردیبهشت ماه گروه بهمن تصمیم به تحویل سری اول خودرو های هاوال H2 گرفت و مشتریان برگزیده گروه بهمن برای تحویل سوئیچ های خود به جشنی کوچک دعوت شدند. در این برنامه مدیر عامل گروه بهمن اعلام کرد که در روز باز شدن سایت برای فروش این خودرو ، بیش از 14000 هزار متقاضی در سایت فروش حضور داشته اند و ظرفیت نخستین برای فروش این خودرو تنها 1000 دستگاه بوده است.

این یعنی پیش ذهنیتی که مردم ایران از هاوال و تحویل بد آن توسط نمایندگی قبلی داشته اند ، از بین رفته است و حالا مردم ایران هاوال را برندی قابل اطمینان می بینند. گروه بهمن سعی دارد که سری دوم فروش را به زودی انجام دهد و البته این بار ظرفیت فروش بالاتر از سری قبل خواهد بود و همراه با افزایش قیمت خواهد بود. این در حالی است که مشتریانی که پیش از این اقدام به خرید هاوال H2 از شرکت های متفرقه کرده اند ، می توانند از این به بعد برای خدمات خودرویشان به گروه بهمن مراجعه کنند و در حد امکان خدمات برای این خودرو ها دریافت کنند.

مذاکره برای ورود برند های جدیدی مانند مزدا

خودرو های هاوال هنوز شامل خرید قسطی نیستند و در صورت وجود متقاضی به تعداد کافی گروه بهمن در آینده شرایط خاصی را برای این نوع فروش در نظر خواهد گرفت. در کنفرانس خبری که پس از تحویل خودرو ها انجام شد ، مدیر عامل گروه بهمن اذعان کرد که این گروه در حال مذاکره برای ورود برند های جدیدی مانند مزدا است و احتمالا در آینده نزدیک شاهد ورود مزدا CX5 جدید به صورت CBU خواهیم بود و در حال گذراندن مراحل قانونی است. از برند هاوال نیز ، تولید نسخه H6 احتمالا از آبان ماه آغاز خواهد شد.

3 دیدگاه

  1. مزدا cx5 اگه وارد بشه میتونم بگم یکی ازبهترین خودورهای ساخت ژاپن وارد ایران شده این کراس آور یکی از زیباترین ها در سگمنت خودشه که در تریم داخلی و طراحی خارجی به زیبایی اون با یک نگاه میشه پی برد طراحی مزدا cx5 d یک طراحی فوق العاده اس که میتونه مشتریان علاقه مند به برند با کیفیت مزدا به خودش جذب کنه موتور اسکای اکتیو که جزو یکی از کم مصرف ترین انجین هاست و تکنولوژی به روزی داره قادره 185 اسب تولید کنه که واقعا عالیه من این خودور از نزدیک دیدم و از کیفیت و طراحی اون واقعا لذت بردم

      1. باز که پریدی وسط بی مقدمه متن مطالعه کن تا بفهمی چه ربطی ب مزدا داشت احتمالا ی عده مثل همین حامد مثل بچه ها فقط عکس های سایت تماشا میکنن و مطالب نمیخونن
        “مذاکره برای ورود برند های جدیدی مانند مزدا
        خودرو های هاوال هنوز شامل خرید قسطی نیستند و در صورت وجود متقاضی به تعداد کافی گروه بهمن در آینده شرایط خاصی را برای این نوع فروش در نظر خواهد گرفت. در کنفرانس خبری که پس از تحویل خودرو ها انجام شد ، مدیر عامل گروه بهمن اذعان کرد که این گروه در حال مذاکره برای ورود برند های جدیدی مانند مزدا است و احتمالا در آینده نزدیک شاهد ورود مزدا CX5 جدید به صورت CBU خواهیم بود و در حال گذراندن مراحل قانونی است. از برند هاوال نیز ، تولید نسخه H6 احتمالا از آبان ماه آغاز خواهد شد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا