آمار فروشاخبارپارس خودرو

اولین شرایط پیش فروش سهند پارس خودرو اعلام شد

به گزارش دنده6 ,شرکت پارس‌خودرو برای نخستین بار، خودروی سهند را به صورت پیش‌فروش در دسترس متقاضیان قرار داده است. علاقه‌مندان به این طرح می‌توانند از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفندماه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کرده و عملیات ثبت نام و انتخاب خودرو را انجام دهند. مهلت ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
در طرح پیش فروش جدید سایپا، سدان سهند با قیمت علی‌الحساب ۲۲۴ میلیون تومان عرضه شده است. تسویه‌حساب نهایی بر اساس قیمت روز خودرو در زمان مندرج در قرارداد با مشتری انجام خواهد شد. خودروهای سهند در بازه مرداد الی اسفندماه سال آینده و به عنوان مدل‌های ۱۴۰۳ به مشتریان تحویل داده می‌شوند.
گفتنی است متقاضیانی قادر به ثبت نام در طرح پیش فروش سهند هستند که حداقل ۱۸ سال سن و گواهینامه رانندگی (حداقل پایه ۳) داشته باشند. در صورت داشتن پلاک فعال انتظامی نمی‌توان در این طرح شرکت کرد. یکی دیگر از شروط شرکت در این طرح، عدم ثبت نام یا داشتن فاکتور خرید از شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو در طی ۴ سال گذشته، و همین‌طور عدم ثبت نام یا داشتن فاکتور خرید از خودروسازان دیگر در طی ۲ سال گذشته است. جزئیات طرح پیش فروش سهند سایپا ۱۴۰۲ را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط پیش فروش سهند سایپا در اسفند ۱۴۰۲

 

نام خودرو قیمت علی الحساب قیمت نهایی موعد تحویل
سهند ۲۲۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان مطابق با قیمت روز خودرو در تاریخ مندرج در قرارداد با مشتری مرداد الی اسفند ۱۴۰۳

 

نگاهی بر مشخصات فنی سهند

سهند سایپا تحت نشان تجاری پارس‌خودرو روانه بازار می‌شود. این خودروی جدید در واقع فیس‌لیفت سنگین روی ساینا است و ظاهری جذاب و به‌روز دارد. سهند از موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۹۰ اسب بخار و ۱۳۷ نیوتن متر می‌رسد. این خودروی شهری از نوع دیفرانسیل جلو بوده و در ازای پیمودن صد کیلومتر جاده ترکیبی حدود ۷ لیتر بنزین می‌سوزاند.
پیشرانه سهند، نسخه ارتقایافته و بهینه‌شده موتور M15 است که سایپا آن را M15GSI خطاب می‌کند. در مقایسه با نسخه قبلی، M15GSI از فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها یا همان VVT، سیستم جدید شمع‌ها و همین‌طور سیستم جدید تزریق سوخت بهره می‌برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا