اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

اولین فورد ماستنگ دارک هورس فروخته شد

در آخر هفته، در حراج بارت-جکسون اسکاتسدیل، اولین تولیدی فورد موستانگ دارک Horse به قیمت 375000 دلار فروخته شد. کل قیمت فروش به نفع سازمان خیریه بنیاد تحقیقات دیابت نوجوانان (JDRF) خواهد بود که برای پیشگیری و درمان دیابت نوع 1 فعالیت می کند.

فورد قرار است با حراج اولین فورد موستانگ دارک هورس 2024 به سنت دیرینه کمک به اهداف خیر، همه اینها به نام خیریه ادامه دهد. این خودروی اسپورت در حراج اسکاتسدیل بارت جکسون در تاریخ 27 ژانویه زیر چکش خواهد رفت.

اولین Dark Horse در Blue Ember Metallic به پایان رسید. این تجهیزات شامل صندلی های ورزشی Recaro، نوارهای برجسته و بسته های Handling و Appearance است. سیستم تعلیق MagneRide، دیفرانسیل عقب K-brace Torsen و مجموعه ای از لاستیک های Pirelli Trofeo RS روی چرخ های پلکانی نیز بخشی از پیشرفت های کارخانه هستند.
درست مانند هر اسب تیره موستانگ دیگر، VIN 001 دارای یک موتور 5.0 لیتری V8 تنفس طبیعی در زیر کاپوت با 500 اسب بخار قدرت و 418 پوند فوت گشتاور است. قدرت به طور انحصاری از طریق گیربکس شش سرعته دستی Tremec به چرخ های عقب می رسد.

به عنوان یادآوری، موستانگ دارک هورس 2024 از 60850 دلار با شامل مالیات مقصد و حمل و نقل شروع می شود. هیچ تخمینی از سوی بارت-جکسون در مورد قیمت فروش اولین اسب تیره تولید شده وجود ندارد، اگرچه احتمالاً لازم به ذکر است که اولین موستانگ 2024 در همان حراجی یک سال پیش به قیمت 490000 دلار فروخته شد. فورد می گوید کل قیمت فروش به نفع سازمان خیریه بنیاد تحقیقات دیابت نوجوانان (JDRF) خواهد بود که برای پیشگیری و درمان دیابت نوع 1 فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا