اخباراخبار داخلی

ایران در سال ٩٦ صادرکننده بنزین می‌شود

رئیس جمهوری گفت: ایران در سال ٩٦ صادر کننده بنزین می‌شود که این به معنای اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و خوداتکایی است.

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی، گفت: هم اکنون در بخش گازوییل از وارد کننده به صادرکننده تبدیل شده‌ایم و در بنزین نیز امسال صادرکننده خواهیم شد که این امر به معنای اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و خوداتکایی است.

وی با تاکید بر این که همواره مسئولان، کارگزاران و وزرا را بر توسعه و آبادانی روستاها، فرا می‌خواند، افزود: این فراخوان نه به خاطر این که یک روستایی‌زاده هستم، بلکه به دلیل آن‎که تولید و حرکت اقتصادی و پیشگیری از مهاجرت‌های بی رویه از روستاها آغاز می‌شود، بنابراین روستا می‌تواند پایه و ستون اقتصاد سربلند یک کشور باشد.

روحانی اقدام‌های دولت در زمینه گازرسانی به روستاها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تا سال ٩٢، در مجموع به ١٤ هزار روستا، گازرسانی شده بود و در طول این دولت، به حدود ٩ هزار روستای دیگر گازرسانی انجام شده است، رسانه‌ها نیز باید واقعیت‌ها و خدمات این دولت را برای مردم توضیح دهند، گرچه هر روستا و روستایی، یک رسانه برای دولت مظلوم یازدهم است.

2 دیدگاه

  1. اون شخصی که به صورت انحصاری واردات بنزین به ایران را در دست دارد و از آن سود می برد هیچگاه اجازۀ تحقق چنین وعده ای را به شما نخواهد داد همانگونه که اجازۀ تولید خودروی برقی را به جمشید آرین نداد (چون واردات بنزین کم میشد و در نتیجه درآمد اون شخص هم کاهش پیدا می کرد). زهی خیال باطل!!

    1. بگو تولید کننده بنزین سرطان زا کی بود که از واردات بنزین واقعی متضرر شد و حالا که دیگه با همت دولت روحانی از لحاظ تولید بنزین خودکفا شدیم بجای ابراز خوشحالی ،دروغهای بی پایه اساس رو برای سیاه نمایی عنوان میکنید ، در مملکتی که پسر رییس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام رو به جرم فساد مالی به زندان می اندازن چطور ممکن اون فسادی که امثال شما ها ادعا میکنید بدون مجازات بمونه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا