اخباراخبار خارجیاسلایدرفناوری و تکنولوژی

ایسر دوچرخه های الکترونیکی مبتنی بر هوش مصنوعی

ایسر، غول مشهور لوازم الکترونیکی مصرفی، قرار است با دوچرخه‌های الکترونیکی مسافرتی مبتنی بر هوش مصنوعی آینده خود، ebii، در بازار حمل و نقل مسافت کم برقی سر و صدا ایجاد کند. اگرچه ایسر ممکن است اولین برندی نباشد که هنگام فکر کردن به دوچرخه های الکترونیکی به ذهن خطور می کند، این شرکت قصد دارد با ارائه جدید و نوآورانه خود این تصور را تغییر دهد.

جری کائو، نماینده ایسر، اظهار داشت که ebii کاملاً جدید برای تحقق تعهد ایسر به پایداری، فناوری و طراحی خلاقانه طراحی شده است. از آنجایی که مسافران شهری به دنبال گزینه‌های راحت، ایمن و سبزتر هستند، کمک هوش مصنوعی و ویژگی‌های ایمنی نوآورانه ebii آنها را قادر می‌سازد دورتر و سریع‌تر سفر کنند.

ebii فاقد گیربکس مکانیکی سنتی است. در عوض، به جعبه کنترل هوشمند خودرو مجهز شده است که دارای مغزهای مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند به طور خودکار کمک موتور را بر اساس شرایط مسیر و ترجیحات سوار تنظیم کند. با گذشت زمان، این سیستم برای تجربه شخصی‌تر با سواران منفرد سازگار می‌شود.کاربران می توانند گوشی های هوشمند خود را با ebii از طریق بلوتوث با استفاده از برنامه ebiiGO جفت کنند، که دسترسی به ویژگی های کنترل، وضعیت باتری، مسیرهای توصیه شده، تشخیص سرقت و موقعیت یابی GPS را فراهم می کند. این برنامه همچنین می تواند دوچرخه الکترونیکی را بدون نیاز به کلید روشن کند و برای انتخاب از بین سه حالت ebiiRide استفاده شود.

MPS Energy، زیرمجموعه ایسر، باتری 110 کیلومتری (68 مایلی) دوچرخه الکترونیکی را طراحی کرد که در جعبه کنترل قرار دارد. باتری را می توان برای شارژ داخلی یا به عنوان پاوربانک موبایل برای گجت ها جدا کرد. باتری با ظرفیت 460 وات ساعت تنها به 2.5 ساعت برای شارژ کامل نیاز دارد.

ایسر سه گزینه پیکربندی را برای موتور 250 واتی ارائه می دهد: دیفرانسیل جلو، نصب در براکت یا نصب در چرخ عقب. صرف نظر از انتخاب، ebii دارای تسمه کربنی کم تعمیر و نگهداری، گشتاور 40 نیوتن متر (29.5 پوند فوت) و دستیار پدال تا 25 کیلومتر در ساعت در اروپا یا 20 مایل در ساعت در ایالات متحده خواهد بود.

قاب مینیمالیستی از آلیاژ آلومینیوم دارای یک چراغ جلو نیمه شفاف است که همراه با چراغ عقب، می تواند به طور خودکار با محو شدن نور روز روشن شود. روشنایی نواری اضافی در زیر جعبه کنترل باعث افزایش دید در ترافیک می شود. یک سنسور راداری که در زیر زین نصب شده است، در مورد نزدیک شدن خودروها از پشت هشدار می دهد و دوچرخه الکترونیکی نیز دارای ویژگی تشخیص تصادف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا