اخباراخبار خارجی

اینفینیتی Q50 جدید با موتوری قدرتمند در نمایشگاه ژنو

شرکت اینفینیتی تصمیم گرفت تا پیشرانه قدرتمندی را برای سدان سایز متوسط خود یعنی Q50 در نظر گیرد. این خودرو که با طراحی نسبتا جدید در نمایشگاه ژنو حضور پیدا خواهد کرد، در بخش فنی نسبت به مدل پیشین عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. البته اینفینیتی محصولات دیگری نیز برای نمایشگاه تدارک دیده اما به نظر می رسد Q50 پرچمدار غرفه این برند لوکس نیسان محسوب شود. این خودرو از فرمان تطبیقی نسل دوم بهره خواهد گرفت و یک پیش نمایشی از رانندگی نیمه مستقل نیسان به شمار می رود.

در بخش پیشرانه گفته می شود از یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربودوقلو استفاده خواهد شد که انتقال قدرت بزرگی برای Q50 به شمار خواهد رفت. متاسفانه جزئیات بیشتری از Q50 جدید در دست نیست تا به آن پرداخت و تنها بایستی منتظر بود اینفینتی با آغاز نمایشگاه مدل مورد اشاره خود را معرفی کند.

زمان رونمایی Q50 ساعت 8:15 دقیقه بعدازظهر به وقت ژنو بوده که طی کنفرانس مطبوعاتی شرکت مورد بحث صورت خواهد گرفت. انتظار داریم تغییرات کوچکی در ظاهر Q50 جدید اعمال شود که در کنار فناوری های جدید و پیشرانه متفاوت، یک مدل قابل توجه محسوب خواهد شد.

انتظار می رود در زمان رونمایی جزئیاتی چون تاریخ عرضه، قیمت، عملکرد فنی،  سیستم سرگرمی و برخی دیگر Q50 اعلام شود که به نوعی اخبار تکمیلی خواهد بود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر تنها می توان منتظر بود زیرا فاصله بسیاری تا رونمایی باقی نمانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا