اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

این پورشه اسپیدستر بسیار کمیاب می‌تواند مال شما باشد!

لذت رانندگی با سقف باز همراه با طراحی لاغرتر، بخشی از DNA پورشه در مدل ۳۵۶ اصلی در سال ۱۹۵۲ بوده است. در سال ۱۹۹۴، علاقه‌مندان به پورشه، تنها ۹۳۶ اسپیدستر بر اساس پلتفرم ۹۶۴ Carrera ۲ را تجربه کردند. ۱ مورد از ۱۵ دستگاهی که تا کنون ساخته شده است، به زودی به حراج گذاشته می‌شود.

خودرویی که در اینجا به رنگ آبی دریایی تکمیل شده و با فضای داخلی چرمی مشکی و آبی سفارشی تزیین شده است، مدلی است که در اینجا توسط متخصص بازارهای افترافکت ویتوریو استروسک، به اصطلاح Mega Speedster نامیده می‌شود.

در زیر کاپوت، قلب خودرو شامل یک موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر باکسر است که با یک گیربکس پنج سرعته دستی جفت شده است. این اسپیدستر از سیستم تعلیق ارتقا یافته استروسک بهره می‌برد که روی رینگ‌های ۱۷ اینچی OZ قرار دارد.

در کابین خودرو صندلی‌های ریکارو با ترکیبی از رنگ مشکی و آبی دریایی به استقبال شما می‌آیند. فضای داخلی دارای امکانات مدرنی مانند تهویه مطبوع، استریو بلوتوث سونی و سرعت سنج با برند استروسک است. فقط ۵۹۰۷ مایل کارکرد روی کیلومتر شمار خودرو وجود دارد.

این خودرو، در جریان حراجی Mecum Auction Kissimmee ۲۰۲۴، با قیمت تخمینی بین ۳۰۰ هزار تا ۳۵۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا