آلمانیاخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

بررسی بی ام و X2 جدید

بی ام و X2 یک کراس اوور خانوادگی است که برای نسل دوم خود، نسخه کاملاً جدید مدل 2024 یک خط سقف شگفت ‌انگیز و استایل ‌های خشمگین را در بالای پلتفرمی مشترک با X1 قرار می‌دهد.
به گزارش دنده6، این خودرو به همان اندازه که می تواند ظاهری وحشی داشته باشد، در عین حال مطابق با استانداردهای بخش شاسی بلند های جمع و جور است.
هنگامی که X2 جدید در اواخر سال جاری همراه با برادر خود، مینی کانتریمن کاملاً جدید در ایالات متحده به فروش می رسد. X2 دارای تغییرات عملکردی از جمله دمپرهای تطبیقی، فرمان با نسبت سریعتر، سیستم اگزوز چند حالته چهار سر و چرخ‌ های 20 اینچی است. ترمزهای عظیمM کامپاند، با روتورهای 15.2 اینچی جلو، و چرخ های 21 اینچی اختیاری هستند.
هر دو xDrive28i و M35i از یک موتور پایه یکسان استفاده می کنند، یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر چرخه میلر. مدل پایه 241 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور تولید می کند که در M35i به 312 اسب بخار و 295 پوند فوت می رسد. یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک و چهار چرخ محرک تنها گزینه موجود در خط انتقال نیرو را تشکیل می دهد. نسخه های دیزلی و الکتریکی X2در اروپا در دسترس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا